וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן: אדריאנו גליאני התפטר, פאולו מאלדיני יחליפו?

אחרי 27 שנה בסן סירו, הודיע סגן הנשיא כי יעזוב בעקבות יחסיו המעורערים עם בתו של ברלוסקוני. שחקן העבר כבר בכוננות

רעידת אדמה במילאן: אחרי 27 שנה בסן סירו, סגן הנשיא אדריאנו גליאני צפוי להתפטר לעזוב בקרוב את מועדון הפאר האיטלקי. בתקשורת האיטלקית היו דיווחים ביממה האחרונה על כך שגליאני צפוי להודיע על עזיבתו והיום (שישי) הוא אישר את הידיעות. "אני אפרוש מתפקידי בגלל סיבה טובה בעוד כמה ימים", אמר גליאני, "אולי אחכה ואעזוב רק אחרי המשחק נגד אייאקס בליגת האלופות. היחסים שלי עם המועדון ניזוקו ואני אעזוב גם אם אקבל חבילת פיצויים וגם אם לא".

אדריאנו גליאני סגן נשיא מילאן. רויטרס
אוהב את סילביו, את ברברה פחות. גליאני/רויטרס

הרקע לפרישתו של גליאני מתפקידו היא יחסיו המעורערים עם ברברה ברלוסקוני, בתו של נשיא מילאן והבעלים סילביו ברלוסקוני, אשר יושבת בדירקטוריון מילאן. ברלוסקוני בת ה-29 הצטרפה להנהלת המועדון באפריל 2011 ולאחרונה העבירה ביקורת פומבית קשה על התנהלות המועדון תחת ניהולו של גליאני.

"העתיד שלי? קודם אשחרר קצת לחץ, אחר כך אקח זמן לעצמי ונראה", אמר גליאני וכפי הנראה הוא לא ישמור בבטן את מה שהוא חושב על חבריו בהנהלת המועדון והסיבות שהובילו אותו להתפטר מתפקידו. על יחסיו עם סילביו ברלוסקוני אמר: "החיבה שאני חש כלפי סילביו היא נצחית".

הערב מפרסמים באיטליה כי מי שעשוי להחליף את גליאני בתפקיד הוא לא מהסמל הגדול של המועדון, פאולו מאלדיני. על פי דיווחים, ברברה ברלוסקוני כבר שוחחה עם הבלם האגדי ששיחק בין 1985 ו-2009 בקבוצה, והוא צפוי להצטרף לצוות המקצועי כבר בימים הקרובים.

פאולו מאלדיני, מילאן. Nigel Roddis, GettyImages
אוהדי הרוסונרי בהחלט התגעגעו. מאלדיני/GettyImages, Nigel Roddis

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully