וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוד פרק במיתוס של רוג'ריו סני"

התקשורת הברזילאית מהללת את השוער בן ה-40, ששבר את שיאו של פלה עם 1,117 הופעות במדי קבוצה אחת. סני לא מתכוון לפרוש: "אני לא רודף אחרי שיאים, הם מגיעים באופן טבעי"

"עוד פרק במיתוס של רוג'ריו סני", כך חגגו עיתוני ברזיל את השיא החדש של השוער בן ה-40, שרשם הלילה (בין ראשון לשני) את הופעתו ה-1,116 במדי סאו פאולו ושבר בכך את שיאו העתיק של פלה, ששיחק 1,115 משחקים בסנטוס.

בברזיל היללו את רוג'ריו סני, סמל אמיתי שהזכיר בראיונות לאחר המשחק מול בוטאפוגו (1:1) עד כמה הוא דמות שונה בנוף הכדורגלנים המודרני. "בעולם כיום, עם הכדורגל המודרני, שחקן שמגיע ל-1,000 משחקים זה לא משהו פשוט. מעטים עשו זאת, בטח בקבוצה אחת, וזו עובדה היסטורית. אני לא רודף אחרי שיאים, הם מגיעים באופן טבעי".

רוג'ריו סני שוער סאו פאולו. AP
דמות שונה בנוף הכדורגלנים. רוג'ריו סני/AP

הוא בן 40, כאמור, והליגה הברזילאית נמצאת לקראת סיום העונה, אבל סני עדיין לא חושב על פרישה. עם 113 שערים בקריירה, רובם בבעיטות חופשיות שהפכו אותו לשם דבר בכדורגל העולמי גם מבלי לעזוב את סאו פאולו או להיות השוער הראשון של נבחרת ברזיל (16 הופעות, היה חבר בסגל שזכה במונדיאל 2002) לסני יש עוד שאיפות והוא עשוי להאריך את חוזהו מעבר לסיום השנה הנוכחית.

אגב, סני הופיע למשחק עם החולצה מספר 10, כמחווה לחברו ראי, כוכב פריס סן ז'רמן ונבחרת ברזיל לשעבר. "נזכרתי בשחקן הכי גדול שראיתי לובש את החולצה מספר 10, וזה ראי", הסביר השוער, שיכול היה לעשות זאת רק בגלל חסרונו של הקשר ג'אדסון. "זו הייתה יותר ממחווה מבחינתי".

המאמן מוריסי רמאליו פרגן: "רוג'ריו הוא פנומן. הוא מכור לעבודה והוא משוגע. יהיה קשה לשחקן אחר לשבור את השיא שלו".

לוקאס, רוג'ריו סני, סאו פאולו, גביע קופה סודאמריקנה. Andre Penner, AP
חולם על עוד תואר עם סאו פאולו. רוג'ריו סני יחד עם לוקאס מורה אחרי הזכייה בסודאמריקנה 2012/AP, Andre Penner

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully