וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא עדיין מושלמת, ניצחונות ליובה ונאפולי

הג'יאלורוסי גברו 0:1 בחוץ על אודינזה והשיגו ניצחון תשיעי רצוף. 0:2 לאלופה על גנואה, כמו גם לנאפולי על טורינו. הפסד למילאן

המחזור התשיעי בסרייה A יושלם היום (ראשון) עם שמונה משחקים נוספים, שנפתחו עם ניצחון של נאפולי, השנייה בטבלה, 0:2 על טורינו, אבל גולת הכותרת היא ללא ספק ניצחונה התשיעי ברציפות של רומא, שגברה 0:1 בחוץ על אודינזה, נותרה מושלמת אחרי תשעה מחזורים והשוותה את פתיחת העונה הטובה בהיסטוריה של הליגה. יובנטוס האלופה התאוששה משני הפסדים רצופים וגברה 0:2 על גנואה, בעוד שמילאן חזרה מפיגור 2:0, אבל הפסידה 3:2 בחוץ מול פארמה. המחזור ננעל עם ניצחונה של לאציו 0:2 על קליארי.

גונסאלו היגואין, שחקן נאפולי. AP
פעמיים ניגש לנקודה הלבנה. פעמיים הרשית. היגואין/AP

נאפולי - טורינו 0:2

אחרי שנוצחה 2:0 בידי רומא הלוהטת והתרחקה ממנה מרחק חמש נקודות בפסגה, נאפולי חזרה לנצח ושמרה על מקומה כסגנית המוליכה. הפרטנופי התקשו בשנים האחרונות מול היריבה מטורינו, וניצחו רק בפעם אחת מתוך שמונת המפגשים האחרונים ביניהן, אך הפעם עשתה זאת ללא קשיים מיוחדים, גם ללא חואן סוניגה הפצוע. גונסאלו היגואין החלים מהפציעה ממנה סבל, פתח בהרכב, וענה עם צמד קליל כבר במחצית הראשונה. "אל פיפיטה" תירגם שני פנדלים לשערים והרים את איצטדיון סאו פאולו על הרגליים. הראשון הגיע בדקה ה-14, אחרי הכשלה ברחבה על דריס מרטנס, והשני בדקה ה-32 אחרי נגיעת יד ברחבה של בלם טורינו קמיל גליק.

שחקני יובנטוס, ארתורו וידאל, קרלוס טבס. AP
צימקו פערים מהפסגה. וידאל וטבס חוגגים/AP

יובנטוס - גנואה 0:2

האלופה חזרה לביתה בטורינו אחרי שני הפסדים כואבים לריאל מדריד בליגת האלופות ולפיורנטינה במחזור החולף, וחזרה למסלול הניצחונות מול יריבה חלשה מאוד.

23 דקות החזיקו מעמד האורחים עד שארתורו וידאל, הצ'יליאני שנמצא בכושר נהדר העונה כבש את הראשון בפנדל מדויק והרגיע את הקהל המקומי. 13 דקות בלבד חלפו עד שקרלוס טבס כבש את השני של הגברת הזקנה אחרי מבצע אישי מבריק. הארגנטינאי קיבל כדור מאסמואה מצד שמאל, הטעה את מאנפרדיני הבלם וברגל שמאל בעט לרשת. ניצחון חשוב ליובנטוס ששומר אותה על קשר עין עם רומא המושלמת ומצמיד אותה לנאפולי סגניתה במקום השני.

שחקן רומא, מייקל בראדלי. רויטרס
שמר את רומא מושלמת. מייקל בראדלי חוגג/רויטרס

אודינזה - רומא 1:0

מה תגידו על רומא? הקבוצה של רודי גרסיה עשתה הערב את הבלתי יאומן, שמרה על המאזן המושלם שלה גם אחרי משחק חוץ קשה מאוד בפריולי והשוותה את פתיחת העונה הטובה בהיסטוריה עם תשעה ניצחונות רצופים (!). רודי גרסיה מאמנה של רומא חסר במשחק הזה שניים משחקניו המצטיינים בהתקפה - פרנצ'סקו טוטי הקפטן וז'רביניו. הג'יאלורוסי הגיעו למגרש קשה מאוד וגם נותרו בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של מייקון המגן הימני בצהוב שני בדקה ה-66, אבל מייקל בראדלי סידר לרומאים שלוש נקודות.

82 דקות חיפשה רומא את שער הניצחון עד שקווין סטרוטמן, קשר הרכש שהגיע בקיץ, מצא את הקשר האמריקאי וזה בעט חלש אך מדויק מחוץ לרחבה ולרשת. 0:1 לרומא, ששוב נהנית מיתרון של חמש נקודות בפסגה על פני נאפולי ויובנטוס ומאותת שגם בלי טוטי הכוכב הגדול שלה, היא קבוצה פשוט אדירה.

אנטוניו קסאנו שחקן פארמה חוגג עם ג'ונתן. Marco Luzzani, GettyImages
כבש וניצח את מילאן. קסאנו חוגג/GettyImages, Marco Luzzani

פארמה - מילאן 2:3

אחרי ה-1:1 מול ברצלונה בליגת האלופות, מילאן חזרה לליגה ונחלה הפסד דרמטי מאין כמוהו. הרוסונרי הצליחו לצאת מפיגור 2:0, אבל שער של של מרקו פארולו בדקה ה-90 סידר למארחים ניצחון יוקרתי ועוד מפח נפש למילאנזים. מסימיליאנו אלגרי עלה בהרכב חסר מאוד למשחק הזה בטרדיני, עם השוער השלישי שלו והגנה מאולתרת וראה את מרקו פארולו כובש כבר אחרי 11 דקות בבעיטת יעף מתוך הרחקה אחרי הרחקה לא טובה של הגנת מילאן. פארולו היה זה שבישל לאנטוניו קסאנו את השני, ממש על סף המחצית ושלח את אוהדי פארמה לחגוג, אבל מילאן לא נשברה.

הקאמבק של הרוסונרי החל בדקה ה-61 בזכות שער יפה כשלעצמו של של אלסנדרו מאטרי, שניער מעליו את הבלם ובעט חזק מתוך הרחבה ברגל ימין לרשת. שתי דקות בלבד חלפו ומילאן השלימה את הקאמבק בזכות שיתוף פעולה של שני הבלמים שלה. כדור קרן שהוגבה מימין מצא את ראשו של כריסטיאן זפאטה שנגח למשקוף. מתיאס סילבסטרה הבלם השני הגיע ראשון לריבאונד ונגח פנימה. 2:2 דרמטי בטארדיני. גמור? ממש לא. ממש על סף השריקה לסיום פארמה קיבלה בעיטה חופשית מ-25 מטרים ומרקו פארולו, איש המשחק הזה, בעט שטוח וחזק לפינה. 2:3 דרמטי לפארמה בסיום.

ג'וזפה רוסי שחקן פיורנטינה חוגג. רויטרס
הפעם הסתפק בשני בישולים. ג'וזפה רוסי/רויטרס

קייבו - פיורנטינה 2:1

איזו תקופה חלומית עוברת על פיורנטינה. הויולה הגיעה למשחק הזה אחרי ה-2:4 הגדול על יובנטוס האלופה וה-0:3 על פאנדורי בליגה האירופית ובדיוק כמו במשחק בשבוע שעבר היא הצליחה להפוך פיגור לניצחון מרשים בוורונה.

בוסטיאן סזאר הסלובני העלה את החמורים המעופפים ליתרון ראשון אחרי 13 דקות בלבד אבל חואן קוואדראדו המצוין השווה על סף המחצית אחרי בישול של ג'וזפה רוסי מלך השערים של הליגה. בדקה ה-64 שוב חבר הצמד קוואדראדו ורוסי לשער השני כשהאיטלקי בישל לקולומביאני את השני. 1:2 לויולה, שעלתה למקום החמישי בעקבות הניצחון הזה.

משחקים נוספים:

לאציו - קליארי 0:2
ללאציו: מירוסלאב קלוסה (52), אנטוניו קנדרייבה (55 בפנדל)

בולוניה - ליבורנו 0:1
לבולוניה: חוסה קרספו (3)

קטאניה - ססואולו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully