וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י בופון: "קסיאס מראה עכשיו כמה הוא גדול"

לפני הקרב בין ריאל ליובנטוס, האיטלקי יוצא להגנת חברו ועוקץ את הבלאנקוס: "הם עושים החתמות ענק, אבל כסף לא מספיק"

בעוד יומיים תפגשנה ריאל מדריד ויובנטוס לאחד המשחקים המסקרנים של העונה בשלב הבתים בליגת האלופות, במה שעשוי להיות גם קרב מסקרן בין שניים מהשוערים הטובים בעולם בדורנו - ג'אנלואיג'י בופון ואיקר קסיאס.

שוער נבחרת איטליה, ג'אנלואיג'י בופון, עם שוער נבחרת ספרד, איקר קסיאס. רויטרס
חברות ארוכת שנים. קסיאס ובופון/רויטרס

השניים הותיקים חולקים משהו במשותף לקראת המשחק: בעוד שאיקר קסיאס מתמודד עם המשבר הגדול בקריירה ומסופסל לעיתים תכופות לטובת דייגו לופס בריאל מדריד, גם האיטלקי מגיע בפורמה בינונית משהו, לאחר שספג ארבעה שערים מפיורנטינה בהפסד בתחילת השבוע. ערב המשחק, השניים מחלקים מחמאות אחד לשני, ובופון עומד לצידו של קסיאס בתקופה הקשה.

"בעיניי, קסיאס הכי גדול דווקא בתקופה הזאת של הקריירה", צוטט בופון בתקשורת הספרדית. "דווקא בזמן הזה הוא מראה כמה הוא גדול, לדעתי זה מוכיח שהוא אפילו גדול יותר מבעבר. התגובה שלו לכל מה שקורה פשוט פנטסטית. אני מעריץ אותו וכמוני, גם הוא עדין בין השוערים הטובים בעולם. קצת מוזר ששוער כמוהו נמצא על הספסל, למרות שחייבים לתת את הכבוד לדייגו לופס שמוכיח את עצמו. איקר חבר טוב שלי, אני מכבד ומעריך אותו מאוד".

בופון אף שלח עקיצה לעבר הבלאנקוס: "הפילוסופיה של ריאל מדריד היא לבצע החתמות ענק בשביל האוהדים, אבל כסף לא מספיק כדי לנצח. בשביל זה צריך להקים פרויקט ולהתחיל תהליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully