וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנפלאות פיפ"א: שוויץ בדרג הראשון, איטליה בדרג שני

על פי הדירוג שפרסמה פיפ"א, גם נבחרת אנגליה בדרג השני ותקבל הגרלה קשה במונדיאל. בהנחה שאורוגוואי תעלה למונדיאל, גם היא תהיה ראש בית ותדחוק את הולנד לקבוצת הדירוג השניה. נבחרת צרפת לא תהיה מדורגת בפלייאוף

ברזיל, ספרד, גרמניה, ארגנטינה, קולומביה, בלגיה, אורוגוואי (אם תעלה) ושוויץ. שמונה הנבחרות הללו יהיו ראשי בית במונדיאל בברזיל בקיץ 2014. כך נקבע היום (חמישי) רשמית אחרי פרסום דירוג פיפ"א לחודש אוקטובר. על פי החלטת פיפ"א, שבע המדורגות הבכירות בין העולות יהיו ראשי בתים במונדיאל ויצטרפו למארחת ברזיל שתהיה ראש בית א'.

שחקני נבחרת הולנד חוגגים עם אריאן רובן. רויטרס
תהיה בקבוצת הדירוג השניה? הולנד/רויטרס

כידוע, אורוגוואי סיימה חמישית בבית הדרום אמריקאי ותתמודד מול ירדן בצמד משחקי פלייאוף על העלייה. אם ירדן תעלה, הולנד תהיה ראש בית. נבחרות בכירות כמו איטליה (מקום תשיעי) ואנגליה (עשירי) יהיו בדרג השני ועשויות לקבל הגרלה אטרקטיבית במיוחד לצד ברזיל או ספרד לדוגמה. גם צ'ילה, ארצות הברית, בוסניה ורוסיה יהיו בדרג השני.

דירוג פיפ"א קבע גם את מי יהיו מדורגות בפלייאוף העלייה האירופי. פורטוגל (14 בעולם), יוון (15) קרואטיה (18) ואוקראינה (20) יהיו מדורגות. צרפת עלתה ארבעה מקומות למקום ה-21, אבל לא תהיה מדורגת. גם שבדיה (25), רומניה (29) ואיסלנד (46) לא יהיו מדורגות. הגרלת הפלייאוף תתקיים ביום שני הקרוב והטריקולור ינסו להימנע ממפגש עם כריסטיאנו רונאלדו ופורטוגל. משחקי הפלייאוף באירופה יתקיימו ב-15 וב-19 בנובמבר.

גרניט ג'אקה שחקן נבחרת שוויץ. רויטרס
עלתה למונדיאל ותהיה ראש בית. שוויץ/רויטרס

כידוע, 22 נבחרות כבר הבטיחו את מקומן בברזיל, והגרלת שלב הבתים של הטורניר תתקיים ב-6 בצדמבר. 10 הנבחרות האחרונות ייקבעו עד חודש נובמבר במשחקי פלייאוף. ארבע יגיעו מאירופה, ארבע מאפריקה, אחת מהמפגש הכפול בין אורוגוואי לירדן והאחרונה מהמפגש הכפול בין מקסיקו לניו זילנד. אגב, בדירוג החדש שפורסם עלתה ישראל שלושה שלבים למקום ה-66 בעולם.

דירוג העולות למונדיאל:

ברזיל (11)
ספרד (1)
גרמניה (2)
ארגנטינה (3)
קולומביה (4)
בלגיה (5)
אורוגוואי (6)
שוויץ (7)
הולנד (8)
איטליה (9)
אנגליה (10)
צ'ילה (12)
ארצות הברית (13)
בוסניה (16)
רוסיה (19)
אקוודור (22)
קוסטה ריקה (31)
הונדורס (34)
יפן (44)
אירן (49)
דרום קוריאה (56)
אוסטרליה (57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully