וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה: אורוגוואי מחכה לנס

אלופת היבשת צריכה ניצחון על ארגנטינה (ד', 2:30, ספ' 1) והכרעה בין צ'ילה לאקוואדור בתוצאה שתיתן לה כרטיס ישיר

המחזור האחרון של בית מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה ייערך מחר בלילה (בין שלישי לרביעי). במוקד, ארגנטינה, שכבר הבטיחה את המקום הראשון וכמובן את הכרטיס לברזיל 2014, תצא לאורוגוואי, שמצידה עוד נלחמת על הכרטיס הישיר ותקווה לנס. האורוגוואים צריכים הכרעה במשחק בין צ'ילה לאקוואדור וניצחון שלהם בסכום שערים מסוים.

חלוץ נבחרת אורוגוואי לואיס סוארס. רויטרס
אורוגוואי מחכה לנס. לואיס סוארס/רויטרס

אורוגוואי - ארגנטינה (2:30, משולב בספורט 1 ו-HD)

הדרבי הדרום אמריקאי חשוב רק למארחת, שתקווה קודם כל לנצח ואז לשמוע חדשות טובות מכיוון צ'ילה. אורוגוואי תעלה אוטומטית בשני מצבים: אם תנצח וצ'ילה תפסיד בסך כולל של חמישה שערים (למשל 0:2 לטובתה ו-3:0 נגד צ'ילה) או אם תנצח ואקוואדור תפסיד בסך כולל של שישה שערים.

כאמור, קודם כל אלופת דרום אמריקה תצטרך לעשות את העבודה בעצמה וזה לא יהיה פשוט מול האלביסלסטה, שגם ללא ליאונל מסי הפצוע הפגינו התקפה מוחצת וניצחו בקלות את פרו. מדובר באחת היריבויות העתיקות בעולם הכדורגל והמשחק הזה יהיה ה-178 בין הנבחרות. בסיבוב הקודם ארגנטינה ניצחה 0:3 ולמעשה, הניצחון האחרון של אורוגוואי על ארגנטינה ב-90 דקות היה אי שם ב-2005.

צ'ילה - אקוואדור (2:30, משולב בספורט 1 ו-HD)

תיקו יספיק לשתי הנבחרות על מנת להבטיח את העפלתן ובאורוגוואי מקווים שהסיפור לא ייקבע מראש. צ'ילה שמטה שתי נקודות לאחר 3:3 מרתק בקולומביה, במשחק בו כבר הובילה 0:3. היא לא הפסידה כבר שמונה משחקים רצופים. אקוואדור מגיעה אחרי 0:1 קריטי על אורוגוואי, אבל ניצחון החוץ האחרון שלה במוקדמות המונדיאל היה בספטמבר 2009, לפני שמונה משחקים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

משחקים נוספים:

פראגוואי - קולומביה (2:30)

פרו - בוליביה (5:15)

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully