וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצץ מינויו של רוני לוי למאמן אפואל ניקוסיה

הנהלת הקפריסאים חזרה בה מהסיכום בעל פה, ככל הנראה בשל לחץ מהאוהדים המתנגדים. דוניס היווני מונה במקומו

המאמן רוני לוי לא יאמן את אפואל ניקוסיה. בתום פגישה שנערכה הבוקר (ראשון) בקפריסין הגיעו הצדדים לסיכום בעל פה על חוזה עד תום העונה, אך בשעות האחרונות צצו בעיות חדשות שהובילו לפיצוץ. בסביבתו של המאמן טוענים שבהנהלת אפואל חזרו מהסיכום לגבי השכר וקביעת אנשי הצוות שיעבדו עם המאמן ולפיכך העסקה לא תצא לפועל. לוי ישוב כבר הערב לישראל ולא יאמן את האלופה הקפריסאית.

השינוי הפתאומי הגיע ככל הנראה כתוצאה מלחץ שהפעילו האוהדים. על פי פרסומים בקפריסין, הידיעות על הסיכום עם הישראלי הכעיסו את אוהדי אפואל שלא הסתירו את חוסר שביעות רצונם מהמהלך. כתוצאה מההתנגדות, בהנהלה התכנסו לדיון מיוחד כאשר חלק מהחברים הביעו את רצונם לראות את היווני גיורגוס דוניס מקבל את התפקיד על חשבונו של הישראלי. בסופו של דבר הוחלט לוותר על לוי ולמנות את דוניס, שכבר סיכם עד תום העונה.

רוני לוי מאמן סטיאווה בוקרשט. ברני ארדוב
לא חוזר לאי השכן. רוני לוי/ברני ארדוב

לוי, 47, אימן בליגה הרומנית את אוניראה (2009/10) ולתקופה קצרה את סטיאווה בוקרשט (2011), כשלאחר מכן במשך שנתיים הדריך את אנורתוזיס. הישראלי הוביל את הקבוצה למקום הרביעי בעונת 2011/12 ואשתקד נבחר למאמן הסיבוב הראשון ועזב את תפקידו אחרי הפסד לאפואל במשחק העונה ולמרות שנאבק על האליפות. בישראל לוי זכה כמאמן בשלוש אליפויות במכבי חיפה.

אפואל ניקוסיה מדורגת בליגה הקפריסאית אחרי חמישה מחזורים במקום החמישי עם מאזן של שלושה ניצחונות, תיקו והפסד אחד. הקבוצה משתתפת גם בשלב הבתים של הליגה האירופית כשהיא מדורגת במקום השלישי בבית שבו משחקת מכבי תל אביב. היא סיימה ב-0:0 נגד הצהובים והובסה במחזור האחרון 3:0 על ידי פרנקפורט.

אפואל ניקוסיה פיטרה את המאמן הפורטוגלי פאולו סרז'יו ביום שישי האחרון בעקבות התבוסה בליגה האירופית שהיוותה המשך לפתיחת העונה הלא טובה של המועדון. על פי דיווחים בקפריסין, גם רן בן שמעון היה מועמד לתפקיד, אבל מאמן הפועל תל אביב העדיף להישאר בתפקידו הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully