וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא מושלמת אחרי 0:3 מרשים בחוץ על אינטר

תצוגת תכלית של הג'אלורוסי בסן סירו, בדרך לניצחון שביעי רצוף. טוטי כבש צמד (18 ו-40 בפנדל), פלורנצי השלים (44)

רומא ממשיכה לשלוט בליגה האיטלקית. הג'אלורוסי עמדו בפני מבחן רציני בסן סירו, אבל עברו אותו בצורה חלקה עם ניצחון השיא שלהם על אינטר במילאנו במסגרת הליגה - 0:3 מרשים על הנראזורי שנחלו הפסד בכורה. פרנצ'סקו טוטי כיכב עם צמד והוביל את קבוצתו למאזן של 21 נקודות מ-21 אפשריות. 0:1 לאטאלנטה בוורונה על קייבו.

פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא חוגג. רויטרס
קונצרט. פרנצ'סקו טוטי/רויטרס

אינטר - רומא 3:0

רודי גרסיה הבטיח רומא אטרקטיבית כאשר מונה למאמן הקבוצה, ועד כה הוא מקיים בצורה מושלמת. הג'אלורוסי הגיעו עם רצף היסטורי של שישה ניצחונות רצופים, והוסיפו את השביעי בסן סירו, עם 0:3 משכנע על חשבון אינטר הרביעית שנחלה הפסד בכורה תחת שרביטו של וולטר מצארי. זו באמת הייתה תצוגת תכלית של רומא, שלא הפסידה לנראזורי בשמונת העימותים האחרונים. האורחים הציגו התקפות מתפרצות קטלניות בראשות ז'רביניו החמקמק והקפטן פרנצ'סקו טוטי, שהבקיע צמד ראשון מאז דצמבר 2012. אלסנדרו פלורנצי השלים לפני סיום המחצית, ואינטר נותרה ללא תשובה. רומא כבשה לפחות שני שערים בכל משחק ליגה העונה, ובטוטאל עומדת על 20 בשבעה מחזורים. זו העונה שלהם?

אלסנדרו פלורנצי שחקן רומא. רויטרס
כל מתפרצת מהווה סכנה. אלסנדרו פלורנצי/רויטרס

מי אם לא טוטי היה הראשון לחגוג בסן סירו. הקפטן קיבל כדור מז'רביניו בדקה ה-18 ובערך מ-20 מטרים בעט בימין כדור שטוח לפינה הימנית של סמיר הנדאנוביץ', שלא זז. 0:1 לרומא, השני העונה של טוטי. אינטר הייתה כל כך קרובה לשוויון בדקה ה-25, אבל הטיל של גוארין מחוץ לרחבה נעצר בקורה. בזמן שאינטר מחפשת את השוויון, ז'רביניו יצא לעוד מתפרצת והיתל באלברו פריירה שהכשיל אותו ממש בקצה הרחבה. השופט הצביע לעבר הנקודה הלבנה וטוטי הפציץ פנימה והשלים צמד בדקה ה-40. רומא המשיכה להבריק במתפרצות. טוטי חילץ כדור באומנות ושלח בדקה ה-44 את קווין סטרוטמן, שדהר על פני יותר מחצי מגרש לפני שהכין לפלורנצי שבעט כדור חד אל הרשת. 0:3 מוחץ של הג'אלורוסי בהפסקה.

וולטר מצארי ביצע שינוי התקפי בפתיחת המחצית השנייה, עם הכנסתו של מאורו איקרדי במקום פריירה החלש. בדקה ה-66 כבר קיוו האוהדים המקומיים שהנה מתחיל לו קאמבק, אבל השער נפסל בטענה לעבירה של אנדראה ראנוקיה על השוער מורגן דה סנקטיס. שריקה גבולית מאוד. מנגד, ז'רביניו שוב שעט על פני חצי מגרש ולבסוף החמיץ לבד מול השוער בדקה ה-73. שש דקות לאחר מכן פגע פדריקו בלצארטי בצורה גסה בריקי אלברס, ספג צהוב שני והשאיר את רומא ב-10 שחקנים.

אנדראה ראנוקיה שחקן אינטר מול מורגן דה סנקטיס שוער רומא. GettyImages
הייתה עבירה? אנדראה ראנוקיה מול מורגן דה סנקטיס/GettyImages
פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא כובש מול אינטר. רויטרס
רומא נותרה מושלמת. פרנצ'סקו טוטי כובש/רויטרס

קייבו - אטאלנטה 1:0
לאטאלנטה: מקסי מוראלס (16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully