וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 0:5 לדורטמונד, 0:1 קטן לבאיירן

רויס הלוהט סיפק צמד ובישול בחמישייה על פרייבורג. מולר כבש לאלופה בניצחון על וולפסבורג. 3:3 מרתק להופנהיים ושאלקה

המחזור השביעי בגרמניה, שנערך ברובו היום (שבת), הציג את בורוסיה דורטמונד במלוא הדרה. סגנית האלופה ניצלה משחק קל מול פרייבורג והשלימה את פתיחת העונה הטובה בתולדותיה עם 0:5 מוחץ. השוורצגלבן ראשונים, עם יתרון ביחס השערים על פני באיירן מינכן, שהסתפקה ב-0:1 מול וולפסבורג. לברקוזן ממשיכה לשמור על קשר עין עם הגדולות אחרי 0:2 על האנובר. הופנהיים ושאלקה סיימו ב-3:3 מרתק, בן שהר ישב על הספסל ב-1:3 של הרטה ברלין על מיינץ. המחזור יצא לדרך עם 2:2 ביום שישי בין אוגסבורג למנשנגלדבאך.

תומאס מולר באיירן מינכן. AP
בקושי רב, באיירן שוב מנצחת. מולר/AP

באיירן מינכן - וולפסבורג 0:1

63 דקות ארוכות נדרשו לבאיירן למצוא את הרשת. הבווארים שלטו בכדור בצורה אבסולוטית והגיעו להזדמנויות, אבל לא מצאו את הרשת ודווקא וולפסבורג כמעט כבשה. לבסוף, התקפה מהירה של באיירן הגיעה לריברי, שהעביר רוחב מושלם ותומאס מולר כבש מקרוב. זה כל מה שהבווארים היו צריכים כדי לנצח בפעם השביעית ברציפות את הזאבים, שממשיכים להפסיד את כל משחקי החוץ שלהם העונה.

בורוסיה דורטמונד - פרייבורג 0:5

אחרי ה-1:1 בנירנברג, השוורצגלבן ניצלו עד תום את המשחק הביתי מול היריבה החלשה כדי לחזור לנצח ולהשיג את הפתיחה הטובה בתולדות המועדון, 19 נקודות משבעה משחקים. מרקו רויס, שמצוי בכושר מטורף, היה אחראי על שני השערים במחצית הראשונה, הראשון מקרוב אחרי התקפה משולבת (35) והשני בפנדל (45), כשפאלו דיאנה מבצע את העבירה ברחבה ומורחק. רויס כבר עם שישה שערים ושבעה בישולים העונה, אחרי שבעה משחקים בלבד. על השלישי היה חתום רוברט לבנדובסקי. הפולני, שהשבוע הודיע כי יעזוב בעונה הבאה לבאיירן מינכן, השתלט בדקה ה-58 על הכדור ברחבה והקפיץ באומנות לרשת. לבנדובסקי השלים את הצמד שלו בדקה ה-70, לאחר שדחק מקרוב כדור שהעביר לו יונאס הופמן הצעיר. קובה בלאשצ'יקובסקי חתם אחרי שעקף את השוער וכבש בדקה ה-79.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מרקו רויס בורוסיה דורטמונד כובש. AP
בכושר מטורף. מרקו רויס כובש את הראשון/AP

אוגסבורג - מנשנגלדבאך 2:2

במשחק שפתח את המחזור, ביום שישי בערב, שתיים מהקבוצות המפתיעות בליגה קיוו להידבק לצמרת. בסופו של דבר, לאף אחת מהן זה לא עבד. המשחק החל טוב מבחינת אוגסבורג, כאשר בדקה ה-27 טוביאס ורנר שלח כדור עומק מצוין לאנדרה האן, שבעט לפינה הרחוקה ופנימה. אלא שתוך שש דקות גלדבאך השוותה, כאשר מקס קרוסה סיים בבעיטה נאה התקפת מסירות מסודרת. בדקה ה-71 היום המוצלח של קרוסה נמשך והפעם הוא היה על תקן המבשל, כאשר ברנימיר הרגוטה השבדי בן ה-20 בעט בצורה מצוינת את ה-1:2. שתי דקות לסיום, גם האן הפך מכובש למבשל וכדור הרוחב שלו סידר לארקדיוז מיליק את השוויון הקל מול שער ריק. תיקו ראשון לכל אחת מהקבוצות העונה, שתיהן עם עשר נקודות.

מקס קרוסה מנשנגלדבאך מול יאן מוראבק אוגסבורג. GettyImages
פספוס מבחינת שתי הקבוצות. קרוסה מעל יאן מוראבק/GettyImages

הופנהיים - שאלקה 3:3

משחק מרתק, כמיטב המסורת בבונדסליגה. שאלקה, שפתחה את העונה בצורה לא טובה, עלתה ליתרון כפול ומהיר משערים של קווין פרינס בואטנג הפורח (3) וג'ואל מאטיפ (14), אבל אנתוני מודסטה צימק במהרה (17). מרקו הוגר כבש את השלישי של הרויאל בלוז בדקה ה-40, אבל למארחים הייתה תשובה. רוברטו פירמינו צימק בפנדל (48) ודויד אברהם השווה (61).

משחקים נוספים:

באייר לברקוזן - האנובר 96 0:2
ללברקוזן: סימון רולפס (23), סידני סאם (37)

הרטה ברלין - מיינץ 1:3
להרטה: סמי אלאגי (48, 73), אניס בן חטירה (75). למיינץ: ניקולאי מולר (8)

איינטרכט פרנקפורט - המבורג 2:2
לפרנקפורט: יוהנס פלום (31), מרקו רוס (54). להמבורג: פייר מיכאל לאסוגה (45), מרסל ינסן (86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully