וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי: "בינואר אודיע רשמית שאני עובר לבאיירן"

הפולני אישר את הדיווחים בתקשורת בארצו לפיהם הוא יחתום על חוזה ויצטרף בהעברה חופשית בקיץ הבא לאלופת אירופה

רק אתמול (שלישי) צצו דיווחים בתקשורת הפולנית לפיהם רוברט לבנדובסקי, חלוץ סגנית אלופת אירופה בורוסיה דורטמונד, צפוי לחתום באלופת אירופה והיריבה הגדולה של השוורצגלבן, באיירן מינכן, כבר בינואר הקרוב.

היום, הטיל החלוץ הפולני פצצה ענקית בכדורגל האירופי, כאשר אישר כי הדיווחים אכן נכונים והוא מצטרף לקבוצה של פפ גווארדיולה. לבנדובסקי יחתום בבאיירן ב-2 בינואר וישחק במדים האדומים החל מהעונה הבאה. אחרי שהבווארים לקחו מדורטמונד את מריו גצה במהלך העונה שעברה תמורת 37 מיליון יורו, הם שוב שמים את ידם על כוכב ענק של היריבה ואילו הקבוצה של יורגן קלופ נותרת חסרת אונים.

רוברט לבנדובסקי שחקן דורטמונד מול פרנקפורט. רויטרס
גם הוא עובר מדורטמונד לבאיירן/רויטרס

סביב לבנדובסקי בן ה-25, שיעבור בהעברה חופשית בקיץ הקרוב, היו שמועות רבות כבר בפגרה החולפת לגבי מעבר לאליאנץ ארינה, אולם באיירן בחרה לחכות וכעת תשיג אותו בחינם. הוא אמר לתקשורת הפולנית: "בינואר אודיע רשמית על המעבר שלי לבאיירן, כי אז אוכל לחתום על החוזה אצלם".

החלוץ הפולני נרכש מלך פוזנן ב-2010 תמורת 4.5 מיליון יורו ומאז כבש 80 שערים ב-149 הופעות במדי דורטמונד. הפולני הדומיננטי הגיע לשיאו עם רביעייה לרשת ריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully