וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 27.8

ריאל מדריד במכירת חיסול לקראת בייל, שהחרים אימון. רוני נשאר ביונייטד שלא מוותרת על פלאיני, ליאיץ' יעבור בדיקות רפואיות ברומא. כל השמועות וההעברות

העברות

* ברצלונה האריכה את חוזהו של הקשר סרחיו בוסקטס, שחתם עד 2018 עם אופציה לעונה נוספת. הקטלאנים אמורים לכנס בהמשך היום מסיבת עיתונאים בה יודיעו חגיגית על ההחתמה.

* קיקו פמניה, הקשר הצעיר ששוחרר לפני כחודשיים מברצלונה ב', חתם דווקא בריאל מדריד, או יותר נכון בקבוצת המילואים שלה. השחקן בן ה-22 חתם לעונה אחת.

* ליברפול השאילה את הקשר המרוקני אוסמה אסאידי לסטוק עד תום העונה. השחקן רשם רק 12 הופעות במדי האדומים בעונה שעברה.

* הקשר המוכשר לורנצו אינסינייה האריך את חוזהו בנאפולי עד 2018. חוזהו המקורי של האיטלקי היה אמור להסתיים ב-2017. הנשיא אאורליו דה לורנטיס צייץ: "אני מאחל ללורנציניו קריירה נהדרת בנאפולי".

* ז'רמי קלמון והמגן הצעיר קורט זומה, שחוזרו על ידי מנצ'סטר יונייטד, האריכו את חוזיהם בסנט אטיין הצרפתית. "זה רק מוכיח שאפשר לשמור על הכישרונות הצעירים בצרפת", אמר המאמן כריסטוף גלטייה.

סרחיו בוסקטס ברצלונה. GettyImages
ממשיך בברצלונה. בוסקטס/GettyImages

שמועות

* רומא בדרך לבצע את אחת הגניבות של הקיץ. בעקבות העזיבה הצפויה של אריק לאמלה לטוטנהאם, הג'אלורוסי חיפשו חיזוק לחלק הקדמי ומצאו את אדם ליאיץ', הסרבי המצוין של פיורנטינה שלא הגיע להסכמה על הארכת חוזהו בפירנצה. רומא צפויה לשלם 10 מיליון יורו לפיורנטינה ועוד 3 מיליון בהתאם להופעות של השחקן, שיעבור מחר את הבדיקות הרפואיות.

* "דיילי מירור" מדווח כי ריאל מדריד תחל במכירת חיסול, וכי היא מעמידה את קרים בנזמה, אנחל די מריה ומסוט אוזיל למכירה, כדי שתוכל להשלים את החתמתם של גארת' בייל ולואיס סוארס. ארסנל מעוניינת בכל השלושה שריאל מציעה.

* עסקת בייל סגורה? "מירור" טוען שיו"ר טוטנהאם דניאל לוי מעכב את עסקת גארת' בייל מכיוון שהוא מתוסכל מהגישה של ריאל מדריד, ושהשחקן נקרא לשוב לאנגליה. למרות זאת, הוא לא התייצב לאימון טוטנהאם. על פי דיווח ברשת 'סקיי', הוא "נסער ומאוכזב" מהסחבת שהתרנגולים יוצרים עד מעברו.

* באיטליה טוענים כי אם מילאן תעפיל לשלב הבתים בליגת האלופות, היא תנסה לרכוש את החלוץ אלסנדרו מאטרי.

* כמו כן באיטליה טוענים כי מילאן קרובה להחתים את קשר גנואה ולטר בירסה הסלובני. הוא צפוי לעבור מחר בדיקות רפואיות במועדון.

* "טיימס" טוען כי ליברפול מקדימה במירוץ אחר ויקטור מוזס, חלוץ צ'לסי, שעשוי לעבור בהשאלה לאנפילד, אך גם ניוקאסל, מילאן, שאלקה ואברטון רוצות אותו.

* על פי דיווחים בספרד, מונאקו קרובה להחתים את קשר סביליה והכישרון הצרפתי העולה ז'ופרה קונדוגביה. הקבוצה מהנסיכות תשלם לסביליה את סעיף השחרור על סך 20 מיליון יורו ותחתים את הקשר המבטיח לחמש שנים.

* מוריניו וצ'לסי מציבים אולטימטום לוויין רוני: "הוא צריך להחליט ב-24 או 48 השעות הקרובות על עתידו". רשת "סקיי" מדווחת: הוא לא יבקש העברה ויישאר במנצ'סטר יונייטד. לידיעה המלאה לחצו כאן.

* טוטנהאם מעוניינת להחתים את שחקן רומא ונבחרת איטליה פדריקו בלצארטי, ולשם כך היא עשויה להציע לג'אלורוסי את בנואה אסו אקוטו.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד חוגג עם אנחל די מריה (צריך את הימני בתמונה הקטנה). רויטרס
ריאל במכירת חיסול? בנזמה/רויטרס

* בספרד טוענים כי חואן מאטה ממשיך להיות לא מרוצה ממעמדו בצ'לסי תחת מוריניו, ושטוטנהאם רוצה אותו. מוריניו הבהיר אתמול: "חואן לא עוזב".

* נשיא פיורנטינה אנדראה דלה ואלה מודה: "כמעט בטוח שאדם ליאיץ' יעזוב". באיטליה מדווחים כי מי שעשויות לזכות בשירותיו של החלוץ המוכשר הן רומא או מילאן.

* ברדיו מארקה דיווחו אתמול שפריס סן ז'רמן פנתה לברצלונה והציעה לה לא פחות מ-40 מיליון יורו עבור רכישתו של פדרו, חלוץ נבחרת ספרד.

* ב"טלגרף" מדווחים כי אחרי שהגישה הצעה על סך 28 מיליון ליש"ט על לייטון ביינס ומרואן פלאיני גם יחד, מנצ'סטר יונייטד מתכוננת להגיש הצעה משופרת לאחרון על סך 28 מיליון ליש"ט. מויס גם רמז שהמועדון לא ויתר על בייל.

* ב"דיילי מייל" מדווחים כי ארסנל וטוטנהאם החלו קרב ראש בראש על שירותיו של הקשר הבולגרי טודור נבלב. שתיהן מציעות סכום מוערך של 3 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully