וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דף חדש? לבנדובסקי: "אני נשאר בבורוסיה דורטמונד"

אחרי שיצא נגד המועדון בשל סירובו למכור אותו לבאיירן מינכן, החלוץ ערך ראיון מפוייס ל"בילד". דיווח: קיבל שדרוג במשכורתו

רק לפני פחות מחודש התראיין רוברט לבנדובסקי, חלוצה הפולני של בורוסיה דורטמונד, בתקשורת הפולנית והטיח האשמות קשות בקבוצה שלו על כך שסירבה לשחרר אותו לבאיירן מינכן. לבנדובסקי טען בין היתר שהרגיש מרומה ושהנהלת דורטמונד הוליכה אותו שולל. אולם, היום (רביעי) התראיין החלוץ הפולני פעם נוספת, הפעם ל"בילד" הגרמני ונשמע מפוייס הרבה יותר. על פי דיווחים שמגיעים מגרמניה, החלוץ הממורמר קיבל שידרוג רציני למשכורת שלו מ-1.5 מיליון יורו לעונה ל-5 מיליון יורו.

רוברט לבנדובסקי שחקן דורטמונד מול פרנקפורט. רויטרס
דף חדש? לבנדובסקי/רויטרס

"המצב כרגע בדורטמונד הוא שאני נשאר עונה נוספת. שמנו בצד את כל אי ההסכמות בצד ופתרנו את כל המחלוקות שהיו בינינו. היו טעויות בעבר אבל הסיפור מבחינתי סגור", אמר לבנדובסקי בראיון לבילד.

החלוץ ניסה להסביר את מה שעבר עליו בתקופה האחרונה: "זה נכון שהייתה לי אי הסכמה עם הנהלת דורטמונד, חשבתי שמגיע לי לעזוב. הייתי מאוכזב מכואב על כך שלא נתנו לי ללכת אבל עכשיו הכל רגוע, תמיד אמרתי שאכבד את החוזה שלי", הוסיף.

לבנדובסקי כבש 24 שערים עבור דורטמונד בעונה החולפת בליגה הגרמנית, כולל 10 נוספים בליגת האלופות. המשחק המדהים שלו בחצי גמר ליגת האלופות שבו הוא כבש רביעייה מול ריאל מדריד, הפך אותו למלפפון לוהט מאוד בקיץ הנוכחי, אך בדורטמונד התעקשו לשמור על הכוכב שלהם. כעת, אחרי שקיבל את ההעלאה שלו, לבנדובסקי יכול שוב להתרכז בכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully