וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן סיימה ב-1:1 עם מונפלייה

האלופה אכזבה במחזור הפתיחה, וניצלה הודות לשער שוויון של מקסוול (60), שניצל בישול של זלאטן. קבאני עלה כמחליף (72)

אחרי הקיץ הגדול בתולדותיה, לפחות במובן הכלכלי, יצאה הערב (שישי) לדרך הליגה הצרפתית עם הפתעה גדולה, כאשר פריס סן ז'רמן סיימה ב-1:1 בלבד עם מונפלייה. מחזור הפתיחה יימשך עם שבעה משחקים נוספים ביום שבת, כשבמוקד קבוצת החלומות שנבנתה במונאקו תקווה לצלוח את הביקור בבורדו. ולנסיין של מאור מליקסון תארח את טולוז של עדן בן בסט, בעוד ריימס של אלירן עטר תתארח אצל ראן.

מאמן פריס סן ז'רמן לורן בלאן. רויטרס
לא בדיוק הבכורה האולטימטיבית. בלאן/רויטרס

לורן בלאן בחר להשאיר את שחקן הרכש היקר בתולדות הכדורגל הצרפתי, אדינסון קבאני, על הספסל, ולפתוח עם זלאטן איברהימוביץ' כחלוץ בודד ומאחוריו אסקיאל לאבצי, חאבייר פסטורה ולוקאס מורה. אלא שדווקא אלופת 2011/12 עלתה ליתרון מפתיע כבר בדקה העשירית, כאשר איבוד כדור של זלאטן במרכז המגרש הוביל להתקפה מתפרצת, אותה סיים מקרוב רמי קאבלה המוכשר, שבעט לרשת העליונה והכניע מזווית קשה את סלבטורה סיריגו.

האלופה מצאה את השוויון בדקה ה-60, כשהגבהה לרחבה ננגחה פעם אחת על ידי זלאטן והגיעה אל מקסוול, שהצטרף מצוין להתקפה ודחק מקרוב כדי לקבוע 1:1. קבאני עלה מהספסל בדקה ה-72 ושתי דקות לאחר מכן כמעט הבקיע כשנגח מקרוב, אך הכדור הוצל כמעט מקו השער והוצא לקרן. סן ז'רמן המשיכה ללחוץ, אך לא הצליחה למצוא את שער הניצחון המיוחל, וחיים קלים יותר צפויים לה בשבוע הבא, כשתארח בביתה את אז'קסיו. אגב, זו עונה שלישית ברציפות שפריס סן ז'רמן לא מנצחת במחזור הפתיחה, כאשר גם בעונה שעברה סיימה את משחק החוץ במונפלייה ב-1:1, עם אותם כובשים: קאבלה ומקסוול.

שחקן פריס סן ז'רמן מקסוול חוגג שער. רויטרס
הציל את המולדת. מקסוול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully