וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת בייל: טוטנהאם מעלה מחיר, ביקורת על אנצ'לוטי

וילאש בואש נגד ריאל מדריד: "חבל שמפרסמים דברים בפומבי, כלום לא סגור". וגם: הפגישה המכרעת, והדרישות החדשות

מאמן טוטנהאם אנדרה וילאש בואש מתעקש שכל הדיווחים בנוגע למעבר של גארת' בייל לריאל מדריד הם ספקולציות בלבד, ושהעסקה אינה סגורה. כידוע, בספרד דיווחו בשבוע שעבר שהעסקה סגורה, ושהקשר הוולשי בדרך למדריד תמורת סכום שיא שמוערך בין 100 ל-120 מיליון יורו. גם מאמן הבלאנקוס קרלו אנצ'לוטי התייחס לסוגיה ("הצדדים במגעים, מקווה שזה ייפתר"), וספג ביקורת ממאמן התרנגולים.

גארת' בייל שחקן טוטנהאם עם אנדרה וילאש בואש. Jamie McDonald, GettyImages
"אנחנו מדברים עם ריאל מדריד רק כי יש כבוד הדדי בין המועדונים אחרי המעבר של לוקה מודריץ'". וילאש בואש/GettyImages, Jamie McDonald

"לדעתי, קרלו עשה טעות כשהתייחס לסוגיה הזו בפומבי", אמר וילאש בואש, "היו לנו שיחות עם ריאל מדריד, ולדעתי, לפרסם אותן בפומבי, זו טעות. כל השמועות על מעבר מיידי הן לא נכונות. הדבר היחיד שאנחנו יכולים להגיד באופן רשמי זה שהשחקן לא למכירה.

"גארת' הוא שחקן שאני מאוד אוהב. אנחנו מדברים עם ריאל מדריד רק כי יש כבוד הדדי בין המועדונים אחרי המעבר של לוקה מודריץ'. המטרה שלנו היא לבנות קבוצה מצוינת לעונה הבאה, ואנחנו בונים את העתיד שלנו על גארת'. עם זאת, אנחנו יודעים שבכדורגל הכל יכול לקרות".

הפרסומים באנגליה מגוונים: ב"טיימס" מפרסמים שיו"ר טוטנהאם דניאל לוי ייפגש עם נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס ביום רביעי במיאמי. לוי מבקש על השחקן 105 מיליון ליש"ט, בעוד ריאל מוכנה לשלם 85 מיליון ליש"ט (כ-100 מיליון יורו). "סאנדי פיפל" מדווח כי ריאל מוכנה לשלם 120 מיליון יורו, אבל בתנאי שתעביר רק 20 מיליון יורו בתשלום ראשון, ואת שאר ה-100 מיליון בתשלומים שיתפרסו על כמה שנים. "טלגרף" מדווח כי דניאל לוי לא מוכן לדבר עם ריאל עד שהיא תגדיל את ההצעה על השחקן.

הבלאנקוס מקווים לצרף את השחקן כמה שיותר מוקדם, שכן מחזור הפתיחה של הליגה הספרדית הוא ב-18 באוגוסט (מול בטיס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully