וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיד איתך: אוהד סיטי קיעקע את שער האליפות על הזרוע

סימון פרנסיס יילך מעכשיו לכל מקום עם החגיגה של אגוארו אחרי השער מול ק.פ.ר: "זה רגע גדול יותר מלידות הילדים שלי"

רק לפני כמה ימים הראנו לכם כאן את הקעקוע המוזר של נייל ריינג'ר, פעם שחקן ניוקאסל ותמיד ילד רע, שקיעקע את שם משפחתו על המצח שלו.

כעת מסתבר (האמת שידענו את זה גם קודם), שקעקועים הזויים הם לא רק מנת חלקם של שחקנים אלא גם של אוהדים פנאטים. הכירו את סימון פרנסיס, אוהד מנצ'סטר סיטי, שלעד יבלה על זרועו עם הרגע המאושר ביותר של סרחיו אגוארו ושל הסיטיזנס ואחד הרגעים הדרמטיים בתולדות הכדורגל: שער האליפות של עונת 2011/2.

נייל ריינג'ר, הילד הרע של אנגליה, הציג קעקוע מוזר ביותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה דעתכם? הקעקוע של פרנסיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי ששכח, הארגנטינאי כבש את ה-2:3, שניות ספורות לפני סיום המשחק האחרון של העונה מול ק.פ.ר ובכך נתן את התואר לסיטי, הראשון שלה אחרי 44 שנים, על חשבון היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד.

מיד לאחר השער, אגוארו הסיר מעליו את החולצה באקסטזה וזה הרגע אותו בחר פרנסיס, בן 48, להנציח. את התוצאה הוא פירסם בדף הטוויטר שלו. "זו אחת התמונות הכי זכורות בהיסטוריה של סיטי. היו לנו הרבה צרות וכאבים לאורך הדרך וזה רגע אחד שמסכם את כל היום הגורלי הזה. אגוארו רץ לכיוונו אחרי השער. יש לי שלושה ילדים וזה היה רגע יותר גדול כנראה מכל אחת מהלידות שלהם".

ב-2010, כשנפוצו שמועות על כך שויין רוני עומד לעבור ממנצ'סטר יונייטד לסיטי, אוהד בשם סיימון הארט קיעקע על גבו "רוני, האגדה של סיטי", עם תמונה של החלוץ, שלבסוף נשאר דווקא אצל השדים האדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully