וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "עקבתי אחרי לבנדובסקי עוד כששיחק בליגה השלישית"

המאמן סיפר לתקשורת בפולין על הכישרון שזיהה בכוכב דורטמונד ("רציתי אותו בווסטהאם"), ועל סיכויי מוריניו בצ'לסי

אברהם גרנט נמצא בימים אלה בפולין לרגל חתונתו של חבר, ובראיון שפורסם היום (חמשיי) באתר onet הפולני, נשאל המאמן הישראלי האם לדעתו ז'וזה מוריניו, אותו הוא החליף בסטאמפורד ברידג', יצליח בקדנציה השנייה שלו כמאמן צ'לסי. "קשה לחזור מה יקרה בכדורגל, ז'וזה מאמן גדול, הייתה לי הזכות לעבוד איתו שלוש שנים. לצ'לסי יש שחקנים טובים והקומבינציה הזאת יכולה לעבוד".

גרנט נשאל האם דיבר עם מוריניו והשיב בחיוב. "דיברנו על מיכאל באלאק", אמר, "הייתי במשחק הפרישה שארגנו לו כי אימנתי אותו בצ'לסי וגם ז'וזה היה שם, היה נחמד לפגוש אותו. אני בטוח שמוריניו שמח לחזור לצ'לסי, כי הוא אהוב שם על ידי האוהדים. הוא הצליח שם, וכיף לחזור למקום שבו אוהבים אותך. אני זוכר את הימים לפני שעזב את האנגליה, התקשורת שם לא הייתה נחמדה אליו".

אברהם גרנט במשחק טניס בווימבלדון. Clive Brunskill, GettyImages
הקומבינציה בצ'לסי יכולה לעבוד. גרנט/GettyImages, Clive Brunskill

גרנט היה זהיר כשנשאל לגבי סיכוייה של צ'לסי לזכות באליפות אנגליה בעונה הקרובה. "גם אם אתה המאמן הכי טוב בעולם, אתה תלוי בזה שיהיו לך שחקנים טובים. כרגע נראה שההצלחה אפשרית. מנצ'סטר יונייטד מאוד מסקרנת. אלכס פרגוסון היה מאסטר בניהול משברים, הוא בעיני המאמן הטוב בהיסטוריה, נראה איך הם יסתדרו ברגעים הפחות טובים שלהם העונה. מויס מאמן חכם, כשאני החלפתי את ז'וזה אמרתי 'אל תצפו ממני להיות מוריניו', כולנו אנשים שונים. אותו דבר קורה במנצ'סטר עם פרגוסון ומויס".

אברהם גרנט עם ז'וזה מוריניו. AP
"אמרתי 'אל תצפו ממני להיות מוריניו', כולנו אנשים שונים. אותו דבר קורה במנצ'סטר עם פרגוסון ומויס". מוריניו וגרנט/AP

גרנט החווה את דעתו על הכדורגל הפולני, והתייחס ליכולת שהפגין בעונה שעברה הכוכב הפולני של בורוסיה דורטמונד, רוברט לבנדובסקי. "ראיתי אותו עוד כששיחק בליגה השלישית בפולין, ואני עוקב אחריו מאז. הוא שחקן מצוין. לפני שלוש שנים רציתי להביא אותו לווסטהאם, אבל לא היה כסף".

רוברט לבנדובסקי שחקן בורוסיה דורטמונד מול וולפסבורג. רויטרס
צד את עינו של גרנט עוד כששיחק בליגה השלישית של פולין. לבנדובסקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully