וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסל: "הדברים שגווארדיולה אמר עלינו הם שקר מוחלט"

נשיא ברצלונה התייחס לראשונה להאשמות של מאמן העבר נגד המועדון: "שיוכיח את הדברים". טיאגו סילבה נשאר בפ.ס.ז'

סנדרו רוסל, נשיאה של ברצלונה ערך היום (שני) ראיון טלוויזיה בספרד שבו הוא התייחס לראשונה לטענות הקשות של פפ גווארדיולה, מאמנה החדש של באיירן מינכן. כזכור, גווארדיולה, שהוליך את בארסה לשלוש אליפויות ושתי זכיות בליגת האלופות, אמר דברים קשים נגד הנהלת הקטלאנים ובין היתר האשים אותה כי היא ניצלה לרעה את המחלה של טיטו וילאנובה.

רוסל הגיב לדברים האלו ושלל אותם לחלוטין: "מה שגווארדיולה אמר על ההנהלה היה שקר מוחלט. הרעש הזה לא עושה טוב למועדון, אבל למרות מה שפפ אמר אנחנו לא שוכחים את מה שהוא נתן למועדון הזה". רוסל, שחושש לפילוג במועדון בין תומכי גווארדיולה למתנגדיו, נתן דוגמא מהעבר: "אני רוצה שבבארסה ילמדו מהעבר ויזכרו את הימים של יוהאן קרויף ואת המחנאות והפילוג שנוצר בין תומכי קרויף למתנגדי קרויף. אני לא רוצה שזה שוב יחזור על עצמו".

רוסל המשיך להתייחס להאשמות של גווארדיולה ואמר: "אני מופתע מההצהרות שלו על המחלה של וילאנובה. אם הוא מאשים אותנו במשהו הוא צריך להוכיח את זה. אני לא מצליח להבין אותו, תמכנו בו לאורך כל הדרך. אני רוצה שיעריצו ויזכרו את גווארדיולה כאגדה חיה ולא כאויב של ברצלונה".

פפ גווארדיולה מאמן ברצלונה (ימין) עם נשיא המועדון סנדרו רוסל. רויטרס
ידעו תקופות יפות יותר ביחד. גווארדיולה עם רוסל/רויטרס

טיאגו סילבה: "אכבד את החוזה שלי בפ.ס.ז'"

ובינתיים, טיאגו סילבה, בלמה של פריס סן ז'רמן שחוזר הקיץ נמרצות על ידי ברצלונה, שם סוף לשמועות סביב עתידו כשהבהיר כי הוא נשאר בשורות אלופת צרפת עד תום חוזהו. "ראיתי את החדשות שדיווחו כי אפגש עם נשיא פריס והמאמן החדש על מעבר לברצלונה. זה לא יקרה לפני שאשלים את החוזה שלי בפ.ס.ז'". כך הודיע סילבה לתקשורת בהצהרה ראשונה בנושא.

ברצלונה ניהלה מגעים ממושכים עם הבלם המצוין של נבחרת ברזיל, אך כעת ייאלצו הקטלאנים למצוא בלם אחר שיאייש את העמדה הכי בעייתית של המועדון בעונה החולפת. מי שעוד נמצא על הכוונת של בארסה הוא חברו של סילבה לנבחרת ברזיל, דויד לואיז בלמה של צ'לסי אך גם במקרה הזו המו"מ צפוי להיות לא פשוט מאחר וז'וז'ה מוריניו לא ממהר לשחרר את השחקן שהצטיין בעונה החולפת במדים הכחולים. אגב, בלם נוסף שעשוי להעדיף את פ.ס.ז' על פני ברצלונה הוא מרקיניוס הברזילאי, כאשר הצרפתים כבר הציעו לרומא קבוצתו 30 מיליון יורו עבורו, לעומת הצעה של 22 מיליון יורו בלבד מצד הקטלאנים.

בברצלונה עדיין עוקבים אחרי קצב ההחלמה של קרלס פויול ומקווים שהקפטן הוותיק יוכל להיות כשיר לפתיחת העונה באוגוסט. פויול החמיץ את רוב העונה שעברה בשל פציעות חוזרות וניתוחים בבירכו, מה שהותיר את ג'רארד פיקה כבלם היחיד בסגל.

טיאגו סילבה שחקן פריס סן ז'רמן. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
לא הולך לשום מקום. טיאגו סילבה/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully