וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "נבחן את עצמנו מול הנבחרת הטובה בעולם"

כוכב ברזיל מתכונן לגמר הקונפדרציות מול ספרד (01:00, ערוץ 11). נבחרו ששת המועמדים לתואר השחקן המצטיין

ברזיל מול ספרד, גמר יותר גדול מזה המארגנים של גביע הקונפדרציות לא יכלו לבקש. ביום ראשון בלילה (01:00, שידור ישיר בערוץ 11), תיפגשנה שתי המעצמות הגדולות בגמר התשיעי של המפעל באצטדיון המרקנה הענק, בתקווה שאחרי המשחק הזה כולם ידברו רק על הכדורגל שהוצג בו ולא על המחאות האלימות של התושבים, שהפכו להיות חלק בלתי נפרד מהטורניר הזה.

אגב, עוד לפני שייערך משחק הגמר הגדול, בפיפ"א בחרו שישה מועמדים לתואר השחקן המצטיין של הטורניר. אנדרס אינייסטה וסרחיו ראמוס הם המועמדים הספרדים, ניימאר ופאוליניו מייצגים את ברזיל. אנדראה פירלו מאיטליה ולואיס סוארס מאורוגוואי משלימים את השישיה. אחד מבין המועמדים יקבל את התואר מיד לאחר סיום משחק הגמר, כאשר ככל הנראה אחד הנציגים של ספרד וברזיל יקבלו את התואר.

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר חוגג. רויטרס
יפגוש את חבריו לברצלונה. ניימאר/רויטרס

נבחרת ברזיל של סקולארי ספגה הרבה ביקורות על יכולת החלשה טרם הטורניר הזה, אך היכולת שהיא מציגה עד כה בטורניר השתיקה חלק מהמבקרים, כשנותרה פחות משנה לפתיחת המונדיאל. הסלסאו מעפילים למשחק הגמר של הטורניר בפעם השלישית ברציפות והחמישית בסך הכול וינסו להשיג זכייה רביעית בתואר הפחות יוקרתי.

"אני מחכה בקוצר רוח למשחק מול ספרד ואני לא חושב שאני היחיד", כך אמר ניימאר, כוכבה של ברזיל לקראת ההתמודדות והוסיף: "יש לנו הזדמנות לבחון את היכולת שלנו מול הנבחרת הטובה בעולם ואלופת העולם. יש לנו המון כבוד והערכה לספרד, אבל אנחנו חייבים לשחק את המשחק שלנו כדי לנצח".

היתרון של ברזיל לקראת ההתמודדות הזו יכול להיות העובדה שהיא קיבלה יום מנוחה יותר מספרד, כאשר אלופת העולם נאבקה 120 דקות באיטליה רק ביום חמישי כדי להעפיל לגמר. הסלסאו עשו את זה בצורה חלקה יותר עם 1:2 ביום רביעי על נבחרת אורוגוואי החזקה. אגב, בפעם האחרונה ששתי הנבחרות הללו נפגשו, זה היה במשחק ידידותי לפני 14 שנים, משחק שהסתיים בתיקו 0:0 מאכזב. בפעם הקודמת שהשתיים נפגשו במרקנה, זה הסתיים עם ניצחון ענק 1:6 של הברזילאים לפני 63 שנים.

הרכב משוער ברזיל: ז'וליו סזאר, דני אלבס, תיאגו סילבה, דויד לואיז, מרסלו, אוסקר, פאוליניו, לואיס גוסטבו, פרד, ניימאר, הולק

שחקני נבחרת ספרד חוגגים ניצחון בפנדלים מול איטליה. רויטרס
ירקו דם מול איטליה כדי להגיע לגמר. נבחרת ספרד/רויטרס

מהעבר השני תתייצב נבחרת ספרד, אלופת העולם ואלופת אירופה. הנבחרת המרשימה של ויסנטה דל בוסקה מגיעה להתמודדות הזו אחרי מאבק מתיש מול איטליה שבסיומו היא ניצחה 6:7 בדו קרב בעיטות עונשין מ-11 מטרים. הספרדים צלחו בשלום את המאבק מול האיטלקים ולרשותו של דל בוסקה יעמוד סגל מלא לחלוטין לקראת המשחק הזה. "הלה רוחה" יגיעו נחושים מאוד למשחק הזה במטרה להשיג את התואר היחיד שבו הם עדיין לא זכו אחרי שתי זכיות רצופות ביורו וכמובן זכייה במונדיאל האחרון בדרום אפריקה.

נבחרת ספרד תמשיך לשחק עם מערך של 4:3:3 עם שלושה שחקנים בחלק הקדמי, אך דל בוסקה עשוי שוב להפתיע עם שינויים בהרכב שלו, בעיקר בחלק הקדמי. מול איטליה קיבלו פרננדו טורס ודויד סילבה את חולצת ההרכב לצידו של פדרו, אך השניים לא גילו יכולת טובה וייתכן שדל בוסקה יחזור לתת אמון ברוברטו סולדאדו, חלוצה של ולנסיה.

"נצטרך להיות במיטבנו במשחק הזה. ברזיל זכתה חמש פעמים בגביע העולם ושלוש פעמים בקונפדרציות והם ישחקו לעיני הקהל הביתי שלהם", כך אמר דל בוסקה לקראת המשחק שמצפה לנבחרתו ולא הנמיך ציפיות: "זה יהיה משחק חלומי שכולם מצפים לו, אנחנו לא מתכוונים לוותר על התואר הזה".

הרכב משוער ספרד: איקר קסיאס, אלברו ארבלואה, ג'רארד פיקה, סרחיו ראמוס, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, אנדרס אינייסטה, צ'אבי, פדרו, ססק פברגאס, רוברטו סולדאדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully