וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "הייתה עונה מתישה, אבל ניתן עוד פוש"

הפורטוגלי מוכן למשחק הבית הקריטי מול רוסיה, ישראל תקווה לניצחון של האורחים (ו', 22:45, ע'5): "עוד מעט נוכל לנוח"

מוקדמות מונדיאל 2014 באירופה יימשכו מחר (שישי) ויביאו איתן משחק קריטי גם עבור נבחרת ישראל, שבכלל לא תעלה על כר הדשא. בבית ו' (22:45, ספורט 5 ו-HD), תארח פורטוגל את רוסיה כאשר אלי גוטמן ושחקניו יישבו בבית ויתפללו לניצחון של הרוסים. ערב המשחק, מוליכה רוסיה את הבית עם 12 נקודות מארבעה משחקים, בעוד ישראל שניה ואחריה פורטוגל כשלשתיהן מאזן זהה - 11 נקודות משישה משחקים.

כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל. ברני ארדוב
חייבים שלוש נקודות כדי לשמור על סיכויי ההעפלה. רונאלדו/ברני ארדוב

הרוסים החזקים מגיעים למשחק לאחר שלא שיחקו במוקדמות מאז ה-0:1 על אזרבייג'אן אי שם באוקטובר. למעשה, ההפסד היחיד שלהם ב-25 המשחקים האחרונים היה ליוון במשחק שהדיח אותם מיורו 2012.

פורטוגל לעומת זאת, נפלה מול הרוסים במפגש הקודם עם הפסד 1:0 ותהיה חייבת שלוש נקודות אם ברצונה לשמור על סיכוי סביר לעלות אוטומטית למונדיאל. הניצחון של הפורטוגלים במשחק המוקדמות האחרון שלהם, במרץ מול אזרבייג'אן (0:2), היה גם היחיד שלהם בששת המשחקים האחרונים ומאז הניצחון על צ'כיה ביורו, הניצחונות היחידים שלהם היו על פנמה, לוקסמבורג ואזרבייג'אן.

כריסטיאנו רונאלדו אמר לקראת המשחק: "זה משחק קריטי, אין לנו מקום לטעויות וחייבים לנצח. אנחנו משחקים בבית והאווירה תהיה נהדרת. צריך לשמח את העם הפורטוגלי, הנבחרת שייכת אליו, לכולם. אני מקווה שהאצטדיון יהיה מלא בשמחה ותמיכה כדי שכולם יחייכו בסיום ונמשיך במסע שלנו לברזיל. הייתה לנו עונה מתישה, אבל לשחק בנבחרת זו גאווה וצריך לתת פוש. חוץ מהמשחק הזה, יש לנו את קרואטיה ואז חופש, אז נוכל לנוח אחר כך".

במשחק נוסף בבית:

אזרבייג'אן - לוקסמבורג (19:00)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully