וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוזרים האולטימטיביים: בנפיקה הפסידה גם בגמר הגביע

אחרי אובדן האליפות והדרמה בגמר הליגה האירופית, בנפיקה נוצחה 2:1 בידי גימארייש. צפו: קרדוסו דחף בסיום את מאמנו

15 ימי האימה של בנפיקה הגיעו לשיאם הערב (ראשון). אחרי ההפסד הכואב במשחק העונה לפורטו שהוביל לאובדן האליפות והשער הדרמטי של ברניסלב איבנוביץ' בגמר הליגה האירופית, קיוותה בנפיקה להתנחם עם זכייה בגביע הפורטוגלי. הנשרים הגיעו כפייבוריטים ברורים לגמר וכבר הוליכו 0:1, אבל "הצליחו" להפסיד גם הפעם 2:1, בעקבות שערים בדקות 80 ו-82. הלוזרים הכי גדולים באירופה.

שחקני ויטוריה גימארייש חוגגים ניצחון בגמר הגביע הפורטוגלי על בנפיקה. רויטרס
איזו סנסציה. שחקני ויטוריה גימארייש חוגגים מול בנפיקה/רויטרס

בנפיקה כאמור הוליכה משער מגוחך של ניקו גאיטן, כאשר ניסיון הרחקה של שחקן גימארייש פגע בו וחדר פנימה בדקה ה-30. אבל הקבוצה של ז'ורז'ה ז'סוס לא ידעה להגדיל את התוצאה ושילמה על כך ביוקר לקראת הסיום. בדקה ה-80 טעות קשה של השוער ארתור סידרה לקבוצה הצנועה מגימארייש מצב מצוין, והאלג'יראי הילאל סודאני כבש בקלות. שתי דקות לאחר מכן, כאשר בנפיקה עדיין בהלם, הילד ריקרדו פריירה, שעדיין לא כבש שער בכורה בליגה, הפך בגיל 19 לגיבור הגדול של גמר הגביע עם בעיטה שטוחה ממרחק שחדרה פנימה.

גביע ראשון בתולדות ויטוריה גימארייש, בעוד בנפיקה ההמומה סיפקה רגע מביש נוסף, כאשר החלוץ אוסקר קרדוסו דחף בסיום את מאמנו ז'סוס. החברים ניסו להרגיע את הפרגוואי, שהמשיך להשתלח במאמנו עד אשר הורחק מהמקום על ידי הקפטן לואיזאו.

ז'ורז'ה ז'סוס מאמן בנפיקה. רויטרס
עימות עם קרדוסו. ז'ורז'ה ז'סוס/רויטרס
שחקני ויטוריה גימארייש חוגגים זכייה בגביע הפורטוגלי. רויטרס
תואר היסטורי. ויטוריה גימארייש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully