וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 26.5

חלון ההעברות עוד לא נפתח, והשמועות בשיאן: איך ריאל תגיב לאיבוד ניימאר? יונייטד אחרי ססק, פלקאו בדרך למונאקו

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן עוצר את רוברט לבנדובסקי שחקן דורטמונד. רויטרס
בשנה הבאה באותו צבע. לבנדובסקי ונוייר/רויטרס

* חלון ההעברות עוד לא התחיל רשמית, וכבר מסתמנת העסקה הכי חשובה של הקיץ: ברצלונה אישרה כי החתימה את הכוכב הברזילאי ניימאר לחמש שנים. סכום ההעברה הרשמי לא פורסם.

* מאמן באיירן מינכן יופ היינקס רמז אחרי הזכייה בגביע האלופות שחלוץ דורטמונד רוברט לבנדובסקי בדרך לבאיירן מינכן. "אנחנו יודעים שמריו גצה כבר שם, וגם לבנדובסקי לא יתלבט יותר מדי", אמר היינקס, והתלוצץ: "ואני מצפה שגם גונדוגואן, רויס, הומלס וסובוטיץ' יצטרפו. לעזאזל, גם שיבר".

* בצרפת טוענים שרדמאל פלקאו יגיע כבר מחר למונאקו על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתם בשורות העולה החדשה לליג 1, שכבר החתימה את ז'ואאו מוטיניו וחאמס רודרידס.

* כיצד ריאל מדריד תגיב להפסד שלה במאבק על ניימאר? "פיפל" מדווח כי מאמנה הצפוי קרלו אנצ'לוטי מעוניין לצרף למועדון את ווין רוני, אם האיטלקי אכן ימונה למאמן הבלאנקוס. מנגד, "דיילי טלגרף" טוענים כי ריאל תציע 60 מיליון ליש"ט לגארת בייל, הוולשי של טוטנהאם.

* באיטליה טוענים כי מילאן רוצה להחזיר לשורותיה את אלשנדרה פאטו, שחזר לעצמו ונמצא בכושר טוב בקורינתיאנס הברזילאית.

* "סאנדיי אקספרס" הבריטי מדווח כי מנצ'סטר יונייטד תציע לברצלונה 25 מיליון ליש"ט עבור ססק פברגאס. "מירור" שוב טוען כי מאמן יונייטד החדש דייויד מויס מעוניין להביא איתו מאברטון את מרואן פלאיני.

* כפי שאישר בעבר נשיא נאפולי, הקבוצה במו"מ עם מנצ'סטר סיטי, כשעל הפרק עסקת חליפין אפשרית שתביא את אדינסון קבאני לסיטי ואת אדין דז'קו לנאפולי. לעומת זאת, אביו של קבאני טען ש"טוב לו באיטליה", אך מנגד הוסיף ש"כדורגל זה ביזנס, ואם הוא יעזוב, נראה שזה יהיה לספרד".

* ב"מירור" טוענים כי מנואל פלגריני, כנראה מאמנה הבא של מנצ'סטר סיטי, יקבל תקציב של 100 מיליון ליש"ט, כשברשימת הרכש האפשרית מופיעים גם איסקו וחזוס נאבאס, כמו גם לואיס סוארס מליברפול.

* ב"דיילי מייל" נטען כי גם ריאל מדריד רוצה את לואיס סוארס, חברו לקבוצה חוזה אנריקה מאמין ש"לואיס יישאר בליברפול".

* סוכנו של פרננדו טורס מכחיש את כל הדיווחים על מעבר אפשרי של החלוץ: "הוא ישחק גם בשלוש העונות הבאות בצ'לסי".

* "מירור טוענים כי ארסנל קרובה להחתים את שוער סנדרלנד סימון מינולה הבלגי תמורת 10 מיליון ליש"ט. "פיפל" טוען כי התותחנים גם רוצים את פול פוגבה מיובנטוס ומוכנים לשלם עבורו 15 מיליון ליש"ט.

* לא רק מונאקו: "טוטוספורט" מדווח שגם יובנטוס רוצה את קרלוס טבס, הארגנטינאי של סיטי. מנגד, באנגליה טוענים כי פלגריני מתעקש להשאיר אותו בסיטי.

רדאמל פלקאו שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
יתפתה לכסף של מונאקו? רדמאל פלקאו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully