וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי מינתה את רפא בניטס, אינטר את וולטר מצארי

מאמן צ'לסי חוזר לאיטליה כמחליפו של המאמן החדש של הנראזורי, שפיטרו שעות קודם לכן את אנדראה סטרמאצ'יוני

אחרי עונה מאכזבת שהסתיימה עם מקום תשיעי בסריה A, הדחה בחצי גמר הגביע האיטלקי ובשמינית גמר הליגה האירופית, אינטר נפרדה היום (שישי) ממאמנה אנדראה סטרמאצ'יוני. רשת 'סקיי איטליה' דיווחה שהמנהל הספורטיבי של הנראזורי מרקו בראנקה התקשר אתמול למאמן והודיע לו על הכוונה להיפרד ממנו, כשכעת הצדדים מנהלים משא ומתן על חבילת הפיצויים שיקבל סטרמאצ'יוני, שהחזיק בחוזה עד 2015.

מאמן אינטר אנדראה סטרמאצ'יוני. GettyImages
הולך הביתה. אנדראה סטרמאצ'יוני/GettyImages

המאמן בן ה-37 מונה במפתיע לתפקיד בסוף מרץ 2012 כמחליפו הזמני של קלאודיו ראניירי. אחרי שהוביל את הקבוצה למקום השישי וכבונוס ניצח את מילאן בדרבי שעלה לרוסונרי באליפות, הוא קיבל חוזה לשלוש שנים, אבל כאמור השנה הלא מוצלחת שלו הביאה לסיום הרומן בתוך זמן קצר בהרבה.

שעות ספורות בלבד אחרי הפיטורים, הודיע הנשיא מאסימו מוראטי על מינויו של וולטר מצארי לתפקיד. המאמן שעזב השבוע את נאפולי, עמד על הקווים של הפרטנופי מאוקטובר 2009. תחתיו היא הפכה לאחת מהקבוצות הטובות באיטליה, זכתה בגביע האיטלקי ב-2012, העפילה לשמינית גמר ליגת האלופות והעונה סיימה כסגנית האלופה באיטליה.

מאמן צ'לסי, רפא בניטס. GettyImages
חוזר לאיטליה. רפא בניטס/GettyImages

ובינתיים הודיעה נאפולי באופן רשמי על מינויו של רפא בניטס למאמנה החדש במקום מצארי. התכולים, שכאמור סיימו את העונה במקום השני וזכו בכרטיס הישיר לשלב הבתים של ליגת האלופות, סיכמו עם הספרדי בן ה-53 על חוזה לשנתיים.

הנשיא אורליו דה לורנטיס, ששיחק בעיתונאים האיטלקים השבוע כשהודיע שיכריז על זהות המאמן הבא בטוויטר ואף הצהיר ששם משפחתו יתחיל ב-מ', אמר: "נתתי לעצמי מתנת יום הולדת והחתמתי את בניטס. נהפוך את זה לרשמי בעוד כמה ימים, כשהוא יסיים כמה עניינים עם צ'לסי". בהמשך הערב הכחיש לה לורנטיס שהחוזה עם בניטס סגור סופית, אך בנאפולי מעריכים שמדובר בעניין פורמלי בלבד.

בניטס יחזור לסרייה A לאחר שהדריך את אינטר במשך חמישה חודשים בעונת 2010/11 אחרי עזיבת מוריניו. הוא ישב קרוב לשנתיים בבית לפני שבנובמבר קיבל את משרת המאמן הזמני בצ'לסי לאחר פיטוריו של רוברטו די מתאו. תחת הדרכתו הקבוצה לא הייתה פקטור במאבק האליפות, אבל זכתה בליגה האירופית וסיימה במקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully