וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן: "זו הופעה אדירה, עשינו היסטוריה"

חגיגה בבאיירן מינכן אחרי ההעפלה לגמר האלופות. לאהם: "נלך לשתות כמה בירות". היינקס: "ברצלונה שונה עם או בלי מסי"

אמרו שהמשחק הראשון לא משקף את יחסי הכוחות, שבאיירן התעלתה לערב אחד מופלא שלא יחזור על עצמו. אז אמרו. באיירן מינכן הביסה הערב (רביעי) שוב את ברצלונה 0:3 בקמפ נואו והוכיחה לכל מי שרק העז להטיל ספק מי הקבוצה הטובה באירופה כיום.

אחרי ה-0:4 הנהדר באליאנץ ארנה, שהעניק לה מקדמה משמעותית למדי לקראת המשחק הערב, הבווארים של יופ היינקס שוב חוגגים בענק, בדרך לגמר כל-גרמני מול דורטמונד, במשחק שייערך באיצטדיון וומבלי ב-25 במאי. עד כמה ההישג של החבורה של יופ היינקס גדול? רק נתון אחד על מנת לסבר את האוזן על מפגן הכוח של באיירן - זו התבוסה הגדולה ביותר אי פעם בליגת האלופת שמנחילה קבוצה כלשהי במאזן הכללי.

נשיא באיירן מינכן אולי הנס מעל לוח התוצאות אחרי הניצחון על ברצלונה בקאמפ נואו. GettyImages
ערב היסטורי. אולי הנס לא מאמין/GettyImages

אחרי שאשתקד הפסידו את התואר לצ'לסי בגמר, הבווארים ישובו למעמד הגמר וינסו להוסיף לארונם תואר חמישי במפעל, והראשון מאז שנת 2001, כדי להשלים עונה פשוט חלומית אחרי הזכייה באליפות גרמניה. אריאן רובן חיכה 49 דקות עד שנעץ את הראשון של באיירן לאחר מהלך מצוין ופוצץ את שארית התקווה שעוד הייתה לברצלונה. אחריו הגיע שער עצמי של ג'רארד פיקה בדקה ה-72, וארבע דקות לאחר מכן תומאס מולר הנהדר נותר בלתי מכוסה וקבע בנגיחה 0:3 מדהים ותבוסה מוחצת.

שחקני באיירן מינכן חוגגים. GettyImages
בדרך לתואר חמישי במפעל? שחקני באיירן חוגגים/GettyImages

יופ היינקס, מאמן באיירן מינכן: "שיחקנו בצורה יוצאת מן הכלל, אבל יש הבדל בין בארסה עם או בלי מסי. בכל מקרה, זו תוצאה שאי אפשר היה לחזות. אני מכיר את הפילוסופיה של ברצלונה והקבוצה שלי הבינה בצורה טובה מאוד איך לפרוס את הטקטיקה שלנו. זה היה קשה יותר מאיך שזה נראה. הקבוצה שלי הייתה מרוכזת, ידענו מול מה אנחנו עומדים".

היינקס הוסיף: "אני חושב שאפשר היה לשים לב שהקבוצה שלי נכנסה למשחק בצורה מפוקסת. שיחקנו טוב כבר מההתחלה. אני לא חושב שמישהו ציפה שננצח 0:7 בסיכום שני המשחקים". על היריבה הבאה, בורוסיה דורטמונד, ציין המאמן: "לדורטמונד מגיע להיות בגמר, מכיוון שהם עושים עונה מצוינת. ברור שזו הפתעה קטנה שהם עלו לגמר. אני מקווה שנעשה עבודה טובה בוומבלי".

שחקני באיירן מינכן אריאן רובן, מריו מנדז'וקיץ' חוגגים. GettyImages
"עשינו משהו מדהים". אריאן רובן/GettyImages

אריאן רובן, שכבש את השער הראשון במשחק, היה מרוצה מאוד מגודל ההישג, ואמר: "אני חושב שהייתה לנו הופעה אדירה, עשינו היסטוריה. אם אנחנו מופיעים ככה נגד הקבוצה ששלטה באירופה בחמש השנים האחרונות ובעלת איכות כל כך גדולה, זה אומר שעשינו משהו מדהים".

שחקן ברצלונה אנדרס אינייסטה מול שחקן באיירן מינכן חאבי מרטינס. רויטרס
"כשהגעתי לבאיירן אחת המטרות הייתה לזכות בתארים". חאבי מרטינס מול אינייסטה/רויטרס

הקפטן פיליפ לאהם: "אני בטוח שנחגוג עם כמה בירות הלילה. זה לא דבר מובן מאליו לנצח את ברצלונה בבית שלהם 0:3, אבל תמיד אמרתי שיש לנו אופי מיוחד בסגל ואנחנו מסוגלים לעשות דברים נהדרים".

חאבי מרטינס: "ידענו בדיוק איך לשחק נגד ברצלונה גם במשחק הראשון וגם במשחק השני. כשהגעתי לבאיירן אחת המטרות שלי הייתה לזכות בתארים. זכינו כבר בתואר אחד ועכשיו אנחנו עומדים בפני שני גמרים. האמת היא שלא ציפינו שליאונל מסי יהיה חסר, ולכן כשראינו שהשם שלו לא נמצא בהרכב התחלנו לנשום".

הרכש שהגיע מבילבאו התבקש להתייחס להבדלים בין הליגות, ואמר: "אני לא יודע אם הכדורגל הגרמני נחשב עכשיו לטוב יותר מאשר הכדורגל הספרדי. אני רק יודע שבגרמניה עושים את הדברים כמו שצריך. האצטדיונים תמיד מלאים. הבונדסליגה צריכה להמשיך במה שהיא עושה. אני לא בטוח אם זו הליגה הכי טובה, אבל אני בטוח שהיא בין השלוש הטובות ביותר".

מאמן באיירן מינכן יופ היינקס. GettyImages
חגיגה בלתי נשכחת. היינקס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully