וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנץ בקנבאואר: "ברצלונה ישתמשו בכל טריק אפשרי"

נשיא הכבוד של באיירן מינכן מזהיר את קבוצתו לקראת הגומלין בחצי גמר האלופות. שישה שחקנים בסכנת הרחקה מהגמר

באיירן מינכן תגיע מחרתיים (רביעי) לגומלין חצי גמר ליגת האלופות בקאמפ נואו אחרי ניצחון מרשים 0:4 במשחק הראשון באליאנץ ארינה. על אף העובדה הזאת, כוכב העבר של המועדון פרנץ בקנבאואר כלל לא רגוע לקראת הגומלין. "דווקא בגלל הניצחון הגדול במשחק הראשון, הגומלין הולך להיות קשה מאוד, מעריך שנצטרך לכסוס ציפורניים", אמר הקייזר בראיון ל"בילד" הגרמני.

פרנץ בקנבאואר כוכב עבר גרמני. GettyImages
מזהיר את באיירן. פרנץ בקנבאואר/GettyImages

בקנבאואר המשיך והאשים את הקבוצה הקטאלנית: "לבארסה תהיה את הזכות להשתמש בכל טריק אפשרי כדי לנסות להוציא את באיירן מהמשחק. הם ישתמשו בדברים חוקיים ולא חוקיים, הם ילחמו אחרי שהגאווה שלהם נפגעה. הם יעשו הכל כדי לשנות את המשחק, יעשו פרובוקציות וכל טריק אפשרי שקיים בעולם הזה".

נשיא באיירן לשעבר הוסיף לאיזה טריקים הוא מתכוון: "הם ינסו להציק לשחקנים כדי להוציא את השחקנים הללו מתוכנית המשחק. אסור לשחקני באיירן להיכנע לדברים הללו. השופט יהיה האיש המרכזי במשחק, התוצאה הסופית עדיין לא הוכרעה כאן".

מאמן באיירן מינכן יום היינקס. רויטרס
לא מתייחס לשחקנים המוצהבים. יופ היינקס/רויטרס

גם בלם הקבוצה, דאנטה, הצטרף לקו של נשיא הכבוד ואמר: "הגומלין יכריע מי תעלה לגמר, אין לי ספק שברצלונה תנסה הכל, כולל דברים לא הוגנים". דאנטה עצמו נמצא ברשימת השחקנים שנמצאים בסכנה לקראת הגומלין מאחר והם במרחק של כרטיס צהוב אחד מאי הופעה בגמר. שאר השחקנים הם פיליפ לאהם, בסטיאן שווינשטייגר, חאבי מרטינס, לואיז גוסטאבו ומריו גומס.

"אני לא אתייחס לזה בכלל", התייחס יופ היינקס לנתון הבעייתי, "אני אציב על המגרש את ההרכב הטוב ביותר שלי. השחקנים פשוט צריכים להיות ממושמעים ולזכור שיש להם כרטיס צהוב. זה אומר בלי מחוות מיותרות לשופט, בלי עבירות מיותרות, ובלי להכנע לפרובוקציות. זה הכרחי". בעונה שעברה דויד אלאבה, לואיז גוסטאבו והולגר באדשטובר ספגו צהוב קריטי בגומלין בחצי הגמר נגד ריאל מדריד, ולא שיחקו בגמר נגד צ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully