וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 0:2 ליובנטוס בדרבי, מהפך למילאן, סאנטי נפצע

וידאל (86) ומרקיזיו (90) הגדילו ל-11 נק' בפסגה. 2:4 לרוסונרי על קטאניה, הקפטן של אינטר קרע את גיד אכילס

טורינו, היא ולא אחרת, רצתה לתקוע היום (ראשון) מקל בגלגים של היריבה המושבעת יובנטוס. 86 דקות היא החזיקה מעמד, אבל לבסוף ארתורו וידאל, הווינר של יובה בסיום העונה, כבש בדקה ה-86 וקלאודיו מרקיזיו נעץ את השני בדקה ה-90 כדי להגדיל את הפער בפסגה שוב ל-11 נקודות, לקראת חגיגות אליפות כנראה בשבוע הבא. המחזור ה-34 באיטליה עמד בסימן הדרבי של טורינו, אבל ייזכר בעקבות הפציעה הקשה של חאבייר סאנטי, שנפגע בגיד אכילס ועלול להכריז על פרישה אם תהיה זו היעדרות ארוכה. אינטר שלו הפסידה 1:0 לפאלרמו שעלתה מעל הקו האדום, כשבקרבות על אירופה מילאן שמרה על המקום השלישי עם מהפך ב-2:4 על קטאניה. פיורנטינה הביסה 0:3 את סמפדוריה בחוץ ואילו רומא חגגה עם 0:4 על סיינה. 0:0 בין פארמה ללאציו, 0:1 חשוב לגנואה בקייבו.

ארתורו וידאל שחקן יובנטוס חוגג עם מאמנו אנטוניו קונטה. Valerio Pennicino, GettyImages
טירוף חושים. ארתורו וידאל עם מאמנו אנטוניו קונטה/GettyImages, Valerio Pennicino

טורינו - יובנטוס 2:0

הניצחון של נאפולי מנע מהגברת הזקנה אפשרות להבטיח אליפות כבר היום, אבל הם עשו את העבודה מבחינתם עם ניצחון דרמטי בדרבי. טורינו חיפשה ניצחון ראשון על היריבה המושבעת מאז 1995, והייתה מסוכנת מעט יותר במחצית הראשונה, כשמריו סנטנה היה הקרוב ביותר וסחט הצלה גדולה מג'יג'י בופון. המחצית השנייה הייתה גרועה לא פחות, החלוצים של אנטוניו קונטה לא תפקדו ויובנטוס הייתה קרובה לסגור משחק ראשון ב-2013 בו לא כבשה שער ליגה, עד שארתורו וידאל הציל אותה כמו נגד לאציו ומילאן, עם שער דרמטי בדקה ה-86 כשעצר על החזה והפציץ לרשת מ-22 מטרים. קלאודיו מרקיזיו סגר עניין עם השני בתוספת הזמן.

קלאודיו מרקיזיו שחקן יובנטוס מול אלסנדרו גאצי שחקן טורינו. רויטרס
דרמה גדולה בדרבי. קלאודיו מרקיזיו/רויטרס

מילאן - קטאניה 2:4

מריו באלוטלי חזר מהרחקה, חיכה עד תוספת הזמן כדי לכבוש מהנקודה הלבנה, אבל איתו הרוסונרי חזרו לנצח אחרי שלושה משחקים ושבו למקום השלישי המוליך לליגת האלופות. אחרי 30 דקות עקרות, ניקולה לגרוטלייה עלה גבוה והמשיך בנגיחה פנימה את הכדור החופשי של פרנצ'סקו לודי. שער שלישי העונה של בלם קטאניה, מתוכם שניים לרשת של מילאן, בשורותיה שיחק לפני שנתיים. אלא שמילאן מעולם לא הפסידה לסיציליאנים במסגרת הסרייה A וגם הפעם ידעה לחזור, עם בעיטה מהאוויר של מתיו פלאמיני בדקה ה-45, אחרי כדור שהשאיר לו קווין פרינס בואטנג. שער שלישי בשלושה מחזורים לקשר הצרפתי, שלפני כן כבש שלושה שערים שהתפרסו על פני 90 משחקים.

האורחים חזרו להוליך עם הקפצה אלגנטית של גונסאלו ברחסיו בדקה ה-65 אחרי אסיסט של פאבלו באריינטוס, אבל המחליף ג'אמפאולו פאציני הציל את מילאן בדקה ה-74 כשהיה במקום לריבאונד, והצליח גם להפוך את התוצאה בצורה דומה שלוש דקות לאחר מכן. צמד שלישי העונה לפאציני, שהגיע ל-15 שערי ליגה. בתוספת הזמן סחט באלוטלי פנדל ממריאנו איסקו וכהרגלו דייק מהנקודה הלבנה. מילאן חוזרת לנצח.

ג'אמפאולו פאציני שחקן מילאן. GettyImages
נכנס בדקה ה-67, חגג צמד ומהפך בדקה ה-77. ג'אמפאולו פאציני/GettyImages

פאלרמו - אינטר 0:1

יום עצוב לנראזורי, ולאו דווקא בגלל ההפסד. הקפטן הנצחי חאבייר סאנטי נפצע בדקה ה-17, על פי הדיווחים קרע את גיד אכילס וככל הנראה ייעדר מעל חצי שנה מהמגרשים. הפציעה הרצינית הראשונה בקריירה נפלה על הארגנטינאי בן ה-39 דווקא כשעלה עם סרט הקפטן שנתן לאפיפיור לפני שלושה ימים, אבל אל תופתעו אם הוא יחזור למרות הכל. עוד לפני כן, פאלרמו קיבלה מתנה מהאקס מתיאס סילבסטרה, שביצע טעות קשה ברחבה בדקה ה-10 ואיבד לפבריציו מיקולי, שהכין לאחור ליוסיפ איליצ'יץ' וזה בעט במדויק אל הרשת. אינטר לא הצליחה לחזור ונותרה מדוכאת מפציעתו של סאנטי.

חאבייר סאנטי שחקן אינטר עם האפיפיור. AP
הפגישה עם האפיפיור לא הביאה מזל. חאבייר סאנטי/AP

סמפדוריה - פיורנטינה 3:0

הוויולה השיגו ניצחון שלישי ברציפות ועלו זמנית למקום השלישי בטבלה, לפני שמילאן נישלה אותם ממנו. סמפדוריה, שמחלקת לאחרונה נקודות לכל דורשת, הוציאה כדור ראשון מהרשת בדקה ה-36, כשהקולומביאני חואן קוארדדו הבקיע בבעיטה מרחוק. חמש דקות לאחר מכן אדם ליאיץ' המצוין ירה פנימה בימין את השני ובישל בדקה ה-73 לאלברטו אקווילאני את השלישי.

אדם ליאיץ' שחקן פיורנטינה. AP
נמצא בכושר מצוין. אדם ליאיץ'/AP

רומא - סיינה 0:4

הצגה גדולה של פאבלו אוסבלדו, שהקפיץ את רומא מעל אינטר ואודינזה למקום החמישי. החלוץ הארגנטינאי המתאזרח סיים מבצע משולב בדקה ה-14, ראה את פרנצ'סקו טוטי מבשל באומנות לאריק לאמלה שתי דקות לאחר מכן והשלים צמד מבישול של אלסנדרו פלורנצי בדקה ה-41. במחצית השנייה הסתפקה רומא רק בשער אחד, גם הוא של אוסבלדו שחגג בדקה ה-67 שלושער ראשון בקריירה והגיע ל-15 כיבושים.

משחקים נוספים:

קייבו - גנואה 1:0
לגנואה: מרקו בוריילו (73)

פארמה - לאציו 0:0

פאבלו אוסבלדו שחקן רומא. GettyImages
הישג אישי. פאבלו אוסבלדו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully