וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה את סראגוסה, ריאל טיילה בבילבאו

טיאגו וטייו (צמד) כבשו והוליכו את הקטלאנים ל-0:3 קליל. מסי לא נכלל בסגל. צמד ובישול לרונאלדו ב-0:3 של ריאל בבילבאו

הליגה הספרדית נכנסת לישורת האחרונה שלה, כשהמחזור ה-31 בלה ליגה נמשך היום (ראשון) עם משחקיהן של שלוש המוליכות. במשחק המרכזי, ברצלונה הסתדרה ללא מסי ואינייסטה והביסה 0:3 בחוץ את סראגוסה במשחק שבו כיכבו כריסטיאן טייו עם צמד וטיאגו עם שער ובישול. בניגוד למסי, כריסטיאנו רונאלדו דווקא כן שיחק וכיכב עם צמד נהדר ובישול להיגואין ב-0:3 של ריאל מדריד בחוץ מול בילבאו. הצלע השלישית בצמרת, אתלטיקו מדריד, הביסה 0:5 בביתה את גרנאדה. במשחק שפתח את משחקי ראשון התבססה ריאל סוסיאדד במקום הרביעי אחרי ניצחון חוץ 0:2 על ראיו וייקאנו.

שחקני ברצלונה טיאגו אלקנטרה עם ססק פברגאס. רויטרס
משחק נהדר עם שער ובישול. טיאגו חוגג/רויטרס

סראגוסה - ברצלונה 3:0

הקטאלנים עושים את דרכם הבטוחה אל התואר ורגע לפני המפגש מול באיירן בחצי גמר ליגת האלופות, בארסה טיילה לניצחון קליל מול סראגוסה למרות סגל חסר ומשני כמעט לחלוטין. כשהוא עם הראש כבר במשחק מול הגרמנים, טיטו וילאנובה העניק מנוחה לליאונל מסי ואנדרס אינייסטה, כשג'רארד פיקה ודויד וייה נותרו על הספסל.

בהעדרם של הכוכבים הגדולים, מי שנטלו את המושכות הם צמד הצעירים טיאגו אלקנטרה וכריסטיאן טייו. טיאגו כבש את הראשון ובישל את השני לטייו, שהוסיף צמד עם מבצע אישי מבריק בפתיחת המחצית השנייה. בארסה מגדילה זמנית את הפער מהפסגה ל-16 נקודות ועל הדרך הצליחה לשמור על כוכביה הגדולים לקראת המשחק החשוב באמת בשבוע הבא. סראגוסה מצידה, פספסה הזדמנות לעלות אל מעל הקו האדום בעקבות ההפסד הזה.

למרות ההרכב המשני שלה, ברצלונה עלתה ליתרון ראשון בדקה ה-20 אחרי שיתוף פעולה של אלכסיס סאנצ'ס וטיאגו אלקנטרה. טיאגו היה זה שהחל במהלך ומסר ימינה לחלוץ הצ'יליאני, שהתקדם והכניס כדור רוחב מדוייק לטיאגו, שבנגיעה בעט ברגל ימין לפינה הרחוקה. 0:1 קליל לברצלונה.

אריק אבידל שחקן ברצלונה. רויטרס
ממשיך את הקאמבק המרגש. אבידל/רויטרס

בדקה ה-39 הכפילה ברצלונה את היתרון שלה ושוב טיאגו היה מעורב בשער. הקשר קיבל מסירה קצרה מכריסטיאן טייו, שרץ לעומק וקיבל דאבל פס ומצא עצמו מול שוער סראגוסה רוברטו גאגו ובעט ללא קושי ברגל ימין לפינה הרחוקה. 0:2 לברצלונה.

ברצלונה לא הורידה הילוך במחצית השנייה וכמעט כבשה את השלישי בדקה ה-47. אלכסיס סאנצ'ס קיבל כדור כ-18 מטרים מהשער ובעט כדור קשתי חכם מאוד, שנעצר רק במשקוף השער. מזל גדול לסראגוסה. בדקה ה-53 כבש כריסטיאן טייו הנהדר את השני שלו והשלישי של קבוצתו עם שער במבצע אישי מבריק ואופייני. הקשר הצעיר קיבל כדור כ-40 מטרים משער סראגוסה מצד שמאל, חתך לאמצע וברגל ימין שוב שלח כדור מדוייק לפינה הרחוקה. 0:3 לקטלאנים, בדרך לעוד ניצחון קליל.

בדקה ה-77 הכניס טיטו וילאנובה את אריק אבידל, שנכנס על רקע התשואות של הקהל המקומי שהעריך את הקאמבק המרגש של המגן הצרפתי.

כריסטיאנו רונאלדו סרחיו ראמוס שחקני ריאל מדריד. רויטרס
עוד משחק שלו לפנתיאון. רונאלדו/רויטרס

בילבאו - ריאל מדריד 3:0

הבלאנקוס כבר חושבים על דורטמונד, אבל למרות שהליגה גמורה, ז'וזה מוריניו עלה עם הרכב חזק מאוד למשחק בסאן מאמס. כריסטיאנו רונאלדו פתח וכיכב עם צמד ובישול להיגואין, כאשר השער הראשון הגיע לאחר שלוש דקות בלבד בבעיטה חופשית נפלאה. ריאל פתחה מחדש פער של שלוש נקודות על פני אתלטיקו מדריד השלישית עם 68 נקודות במאזנה. בילבאו כבר רוצה שהעונה הזו תסתיים.

כאמור, שלוש דקות בלבד עברו עד שריאל מדריד כבשה את הראשון וכריסטיאנו רונאלדו היה זה שהתכבד בשער עם בעיטה חופשית נהדרת מ-20 מטרים לחיבורים. 0:1 לריאל. בדקה ה-76 רונאלדו כבש את השני שלו ושל קבוצתו. צ'אבי אלונסו הרים כדור לרחבה, רונאלדו עלה גבוה מעל כולם ונגח את הכדור לפינה הרחוקה של גורקה. 0:2 קליל.

ריאל המשיכה לתקוף ובדקה ה-76 כבשה את השלישי. רונאלדו שוב היה מעורב ובישל את השלישי להיגואין, שהכניס מסירת עומק לארגנטינאי, שמזווית קשה בעט פנימה. 0:3 חד וחלק לריאל בסיום בעוד הצגת תכלית שלה.

רדאמל פלקאו שחקן אתלטיקו מדריד (במרכז). רויטרס
לא מפסיק לכבוש. פלקאו/רויטרס

אתלטיקו מדריד - גרנאדה 0:5

הקולצ'ונרוס איבדו גובה במאבק מול ריאל, לאחר ניצחון בודד בחמשת המחזורים האחרונים, אך חזרו לנצח ובגדול מול יריבה חלשה מאוד. אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה, אתלטיקו עלתה נחושה וכבר בדקה הרביעית עלתה ליתרון בזכות שער של דייגו קוסטה. קוקה המצוין הרים כדור לרחבה ברגל ימין, רוברטו שוער גרנאדה לא יצא טוב וקוסטה הקדים אותו נגח לרשת. בדקה ה-27 נכנס רדאמל פלקאו לעניינים עם השער הראשון שלו במשחק. החלוץ הקולומביאני הנהדר קיבל כדור מצוין מדייגו קוסטה וברגל ימין בעט מתוך הרחבה פנימה. בדקה ה-47 השלים פלקאו את השני שלו והשלישי של קבוצתו במתפרצת מהירה, כאשר הוא תופס את הגנת האורחים לא מוכנה ובעט מקרוב פנימה.

החגיגה נמשכה בדקה ה-63 כשראול גרסיה הקדים את כל הגנת האורחים לכדור חופשי שעלה לרחבה ומקרוב דחק לרשת. כעבור שבע דקות פליפה לואיס המגן השמאלי, שספק היה בנבדל, כבש את החמישי בעזרתו האדיבה של שוער גרנאדה רוברטו. אתלטיקו נצמדה זמנית לריאל מדריד השנייה עם 65 נקודות במאזנה. גרנאדה עלולה לרדת אל מתחת לקו האדום אם סראגוסה תפתיע ותוציא נקודות מול ברצלונה.

חלוץ ריאל סוסיאדד אימנול אגירצ'ה. David Ramos, GettyImages
צמד בזק. אגירצ'ה/GettyImages, David Ramos

ראיו וייקאנו - סוסיאדד 2:0

הרצף המדהים של הפתעת העונה נמשך ועומד על 13 משחקי ליגה ללא הפסד. סוסיאדד ניצלה היטב את איבוד הנקודות של ולנסיה בשבת והתבססה במקום הרביעי עם פער של ארבע נקודות, אולי בדרך לשוב לליגת האלופות אחרי 10 שנים. הבאסקים לא התקשו במשחק החוץ מול הקבוצה הקטנה של מדריד וסגרו עניין בצמד בזק. אימנול אגריצ'ה הכניע פעמיים את רובן בדקות 6 ו-14, העלה את מאזנו לתשעה שערים העונה וסידר עוד ניצחון לחבורה של פיליפ מונטנייה. ראיו ספגה הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים והיא מתרחקת מהמאבק על כרטיס לאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully