וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: איטליה וברזיל נפרדו ב-2:2 מהנה

שתי אלופות העולם לשעבר היו שותפות למשחק קצבי בז'נבה. פרד ואוסקר כבשו, דה רוסי ובאלוטלי (שער מרהיב) איזנו

נבחרות איטליה וברזיל הגישו לנו הערב (חמישי) את המתאבן המושלם לקראת משחקי מוקדמות המונדיאל באירופה ובדרום אמריקה בסוף השבוע. שתי אלופות העולם לשעבר, שיאניות הזכייה במונדיאלים (חמישה גביעים לברזיל, ארבעה לאיטליה) היו שותפות למשחק ידידות קצבי ומהנה בז'נבה, שהסתיים ב-2:2 שמקפח את האיטלקים. האזורי הרבו להחמיץ במחצית הראשונה ומנגד ספגו מרגלי פרד (33) ואוסקר (42), אבל במחצית השנייה דניאלה דה רוסי צימק (54) ומריו באלוטלי השווה בשער מרהיב (57) לפני שאיטליה החמיצה עוד קצת.

מריו באלוטלי שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
שוויון מרהיב. מריו באלוטלי/רויטרס

לפני המשחק נזכרו בשתי המדינות בגמר 1994, אז רוברטו באג'ו בעט פנדל לשמיים וברזיל ניצחה בפנדלים אחרי 0:0 משמים ב-120 דקות. במפגש על אדמת שוויץ לא היה רגע משמים אחד. איטליה חיפשה מהרגע הראשון את השער כדי לשבור את הנאחס ההיסטורי ולנצח את ברזיל לראשונה מאז מונדיאל 82'. אלא שז'וליו סזאר המשיך את הקאמבק שלו במדי הסלסאו ועצר את הניסיונות של עמנואלה ג'אקריני, באלוטלי וחבריהם. מנגד, ברזיל ידעה לנצל פעמיים את ההגנה הלא מאורגנת של האיטלקים, אצלם ערך המגן מתיאה דה שיליו הופעת בכורה בצד שמאל. פרד נותר פנוי כדי לנעוץ את הראשון בדקה ה-33, ומאותו צד הגיע השני עם בישול אומן של ניימאר לאוסקר בדקה ה-42.

גם ההגנה של ברזיל, עם דנטה ופיליפה לואיס שעושים את צעדיהם הראשונים במדים הלאומיים, לא ממש הרשימה. במחצית השנייה גם סזאר כבר לא יכול היה להציל אותה. דה רוסי החזיר את החבורה של צ'זארה פראנדלי לעניינים עם שער מצמק אחרי כדור קרן בדקה ה-54, ושלוש דקות לאחר מכן הגיע הדובדבן על הקצפת. באלוטלי, שנמצא בכושר הבקעה פנטסטי מאז החתימה במילאן, התקדם באין מפריע ומ-25 מטרים הפציץ במדויק לחיבורים. שערים ראשונים של נבחרת איטליה לרשת ברזיל זה 16 שנה. רק בנס הסלסאו לא עזבו את שוויץ עם הפסד, כשאיטליה כשלה בניסיון לשחזר את ה-2:3 של פאולו רוסי וחבריו מ-1982. בכל מקרה, המשחק הזה הזכיר נשכחות.

אוסקר שחקן נבחרת ברזיל חוגג שער. רויטרס
נהנה מהבישול של ניימאר. אוסקר/רויטרס

מהלך המשחק

* ברזיל חתמה בכך ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, לראשונה זה תשע שנים.

דקה 76: צ'רצ'י הכניס כדור לבאלוטלי שבעט לעבר השער, אך הכדור פגע בדנטה ונחת על הרשת שמעל השער.

* דה רוסי ובאלוטלי הם הראשונים זה 16 שנים להבקיע במדי איטליה נגד ברזיל. בשני המפגשים הקודמים ניצחה ברזיל על האפס.

דקה 68: שוב ברזיל כשלה בהגנה מול כדור קרן, בונוצ'י הקדים את לואיז ונגח כדור שחלף סנטימטרים ליד הקורה. בינתיים סקולארי הכניס את דייגו קוסטה להופעת בכורה.

דקה 57: גול! וואו, איזה ביצוע של באלוטלי. חלוצה של מילאן התקדם ושחרר כדור נהדר בימין מ-25 מטרים לחיבורים. 2:2 גדול בז'נבה.

דקה 56: ניימאר סובב כדור חופשי מ-20 מטרים, בופון עצר.

דקה 54: גול! סזאר עצר גם את אל שעראווי המחליף, אבל הקרן הובילה לשער. מונטוליבו הגביה את כדור הקרן שקפיץ ברחבה, דה רוסי שלח רגל וסזאר לא הבחין בכדור שעבר מבעד לשחקני ההגנה הרבים ונעצר ברשת. איטליה צימקה ל-2:1.

דקה 50: צ'רצ'י נכנס כמחליף לבכורה שלו בנבחרת איטליה והגביה מימין, אך באולטלי נגח תחת לחץ מעל השער.

דויד לואיז שחקן נבחרת ברזיל עם המאמן לואיז פליפה סקולארי. רויטרס
ההוראות לא הועילו. דויד לואיז עם מאמנו לואיז פליפה סקולארי/רויטרס

דקה 42: גול! ברזיל יצאה למתפרצת, ניימאר הכניס כדור עומק מופלא לאוסקר, שהקדים את דה שיליו ובנגיעה רכה שלח עם החלק החיצון כנגד כיוון התנועה ולרשת של בופון. 0:2 לברזיל.

דקה 40: ג'אקריני השאיר לפירלו שסובב מ-15 מטרים בשמאל, כדור שחלף ליד הקורה.

דקה 38: ג'אקריני חטף כדור ומסר לבאלוטלי שהפציץ מרחוק, אבל סזאר שוב הדף נהדר. יופי של משחק לשוער ק.פ.ר.

דקה 33: פיליפה לואיס הגביה כדור מצד שמאל, בונוצ'י נגח היישר לעבר פרד, שנותר פנוי בצד ימין והמשיך מהאוויר לרשת את התשיעי שלו במדי הסלסאו. 0:1 לברזיל.

דקה 21: פירלו מצא במסירת אומן את מאג'ו, אבל סזאר יצא לעבר המגן הימני שבעט חלש ועצר גם אותו. עוד הזדמנות מבוזבזת של האזורי.

דקה 18: באלוטלי הגביה היטב לרחבה, אוסבלדו הסתנן בין בלמי ברזיל ונגח מעל המשקוף.

דקה 6: מצב בכל התקפה עד כה. לואיז נרדם והכדור הרוך הגיע לבאלוטלי, שבנגיעה בעט בשמאל לעבר השער וראה את סזאר עוצר עם הרגל.

דקה 4: ניימאר ברח לבונוצ'י, משך את הכדור ימינה ובעט בימין למסגרת. בופון היה עירני והדף בזינוק.

דקה 2: מהלך יפה של ג'אקריני. קשר יובנטוס חדר מצד שמאל, השתחרר לבעיטה וירה לפינה הקרובה, אבל סזאר הדף לקרן.

פרד שחקן נבחרת ברזיל חוגג שער. רויטרס
שער תשיעי בנבחרת. פרד/רויטרס

הרכב נבחרת איטליה: ג'אנלואיג'י בופון, כריסטיאן מאג'ו, לאונרדו בונוצ'י, אנדראה ברצאלי, מתיאה דה שיליו (לוקה אנטונלי, 74), דניאלה דה רוסי (אלסנדרו דיאמנטי, 81), אנדראה פירלו (אלסיו צ'רצ'י, 46), ריקרדו מונטוליבו, עמנואלה ג'אקריני (אנדראה פולי, 68), פאבלו אוסבלדו (סטפן אל שעראווי, 46), מריו באלוטלי (אלברטו ג'ילארדינו, 83).

הרכב נבחרת ברזיל: ז'וליו סזאר, דני אלבס, דויד לואיז, דנטה, פיליפה לואיס (מרסלו, 77), פרננדו, הרנאנס (לואיז גוסטבו, 90), אוסקר (קאקה, 62), הולק, ניימאר, פרד (דייגו קוסטה, 69).

כריסטיאן מאג'ו שחקן נבחרת איטליה לפני פיליפה לואיס שחקן נבחרת ברזיל. GettyImages
גם הוא בין המחמיצים. כריסטיאן מאג'ו לפני פיליפה לואיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully