וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי וליברפול נפרדו ב-2:2

מערכת וואלה! ספורט

3.2.2013 / 19:53

האלופה איבדה שתי נקודות יקרות בבית, הפער מיונייטד גדל לתשע. דז'קו ואגוארו כבשו לסיטי, סטארידג' וג'רארד לאורחת

ספורט 2

המחזור ה-25 בפרמיירליג ננעל הערב (ראשון) לאחר מפגש הצמרת המסקרן בין מנצ'סטר סיטי לליברפול. האלופה סיימה ב-2:2 מול המייטי רדס, תוצאה שהגדילה את הפער בפסגה לתשע נקודות. כך שהמנצחת הגדולה היא ללא ספק דווקא מנצ'סטר יונייטד.

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי (ימין) מול לוקאס לייבה שחקן ליברפול. רויטרס
סיטי תקטין את הפער בפסגה? אגוארו מול לוקאס/רויטרס

אדין דז'קו כבש ראשון בדקה ה-23, דניאל סטארידג' איזן כעבור שש דקות עם שער מצוין וסטיבן ג'רארד השלים את המהפך עם טיל אדיר מ-25 מטר בדקה ה-73 והיה נראה שליברפול אולי בדרך לניצחון מפתיע. אבל אז הגיע סרחיו אגוארו, הגיעה יציאה די מיותרת של פפה ריינה ושער מצוין של הארגנטינאי שקבע 2:2.

מנגד, ליברפול הגיעה במומנטום מצוין למשחק לאחר שלושה ניצחונות בחמישה משחקים. כך היא גם נראתה באתיחאד הערב. המייטי רדס שיחקו מצוין, היו הרבה יותר מסוכנים מהאלופה ובאו על גמולם בסופו של דבר עם נקודה שבהחלט הגיעה לה. ליברפול במקום השביעי עם 36 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אדין דז'קו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
שער יתרון נהדר. דז'קו/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 21: ליברפול נראית טוב יותר בינתיים. איבוד כדור של לסקוט הגיע לסטארידג', שהמשיך לסוארס והאורוגוואי בעט מצוין מ-18 מטר מעט החוצה.

דקה 23: גול! מילנר קיבל מסירת עומק ושלח כדור רוחב ענק לדז'קו, שבעט מארבעה מטר פנימה. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 29: גול! חאבי גרסיה איבד כדור בצורה רשלנית. זה הגיע לג'רארד שהכניס מסירת עומק לסטארידג'. חלוץ סיטי לשעבר שלח טיל אדיר מ-20 מטר פנימה ולא חגג. 1:1.

דקה 51: התקפה מצוינת של ליברפול נגמרה במסירת רוחב של סוארס, אך לסקוט הגיע והרחיק.

דקה 62: סוארס קיבל כדור רוחב, נכנס לרחבה ושלח בעיטה לפינה הרחוקה, אבל זה הלך החוצה.

דקה 73: גול! קלישי הרחיק כדור שהגיע עד לג'רארד, שעצר על החזה ובעט טיל אדיר מ-25 מטר היישר לפינה. איזה גול ו-1:2 לליברפול.

דקה 77: הגבהה מצאה את שקרטל, שנגח מצוין, אך הכדור הלך סמוך לרחבה.

דקה 79: גול! בארי שלח כדור עומק נהדר לאגוארו, שראה את ריינה יוצא מולו. הארגנטינאי הזריז עבר את השוער ובעט מזווית בלתי אפשרית פנימה. 2:2 ואיזה שער נהדר.

מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט, פאבלו סבאלטה, מאתיה נסטאסיץ' (אלכסנדר קולארוב, 56), ג'וליאן לסקוט, גאל קלישי, חאבי גרסיה, גארת' בארי (סמיר נאסרי, 88), ג'יימס מילנר, דויד סילבה (מייקון, 74), סרחיו אגוארו, אדין דזקו.

ליברפול: פפה ריינה, גלן ג'ונסון, חוסה אנריקה (מרטין שקרטל, 76), דניאל אגר, ג'יימי קראגר, לוקאס, ג'ורדן הנדרסון, סטיבן ג'רארד, סטיוארט דאונינג, לואיס סוארס, דניאל סטארידג' (פאביו בוריני, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully