וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: צמד למריו באלוטלי ב-1:2 של מילאן

חלוץ סיטי לשעבר כיכב בניצחון קבוצתו החדשה על אודינזה, לאחר שכבש פנדל מפוקפק. יובה ניצחה, אינטר הובכה מול סיינה

אחרי שראתה את נאפולי גוברת על קטאניה 0:2 ונצמדת אליה בפסגת הסרייה א', גברה היום (ראשון) יובנטוס 1:2 על קייבו בהתמודדות שפתחה את משחקי יום ראשון במחזור ה-23, והחזירה את הפער שלה לשלוש נקודות. מאוחר יותר לאציו נכנעה לגנואה 3:2, בעוד אינטר הפסידה לסיינה 3:1. במשחק שנעל את המחזור, הצליחה מילאן לנצח 1:2 את אודינזה בזכות צמד של לא אחר מאשר מריו באלוטלי.

מריו באלוטלי שחקן מילאן. רויטרס
איזו בכורה חלומית באלוטלי/רויטרס

מילאן - אודינזה 1:2

איזו בכורה מרגשת למריו באלוטלי בבירת האופנה של אירופה. מילאן ניצחה 1:2 את אודינזה, כשחלוץ מנצ'סטר סיטי לשעבר כובש צמד כבר בבכורה ומוביל את קבוצתו לניצחון שמקפיץ אותה עד למקום הרביעי עם 40 נקודות, שלוש פחות מלאציו השלישית ומהמקום שמוביל לליגת האלופות.

השער של מילאן הגיע בדקה ה-25 לאחר שמסירת רוחב של סטפן אל שעראווי מצאה לא אחר מאשר מריו באלוטלי שבעט עם רגל שמאל כדור מצוין פנימה כדי לקבוע 0:1. האורחת הצליחה למצוא את השוויון בדקה ה-55 לאחר שלואיס מוריאל הוריד כדור עם נגיחה לעבר ג'מפיירו פינצי, שבעט מצוין וקבע 1:1. בדקה ה-90 קיבלה מילאן פנדל שלא בדיוק היה לאחר שתומאס הורטו תיקל את אל שעראווי, שצלל וקיבל את השריקה. באלוטלי בעט את הפנדל פנימה וקבע 1:2.

שחקן יובנטוס, סבסטיאן ג'ובינקו, מעל שחקן קייבו, לוקה ריגוני. רויטרס
בדם ויזע. ג'ובינקו מול ריגוני/רויטרס

קייבו - יובנטוס 2:1

אחי ששמטה נקודות חשובות בשניים משלושת המחזורים האחרונים, האלופה שוב על מסלול הניצחונות אחרי שהיא חזרה עם שלוש נקודות מסטדיו מארקאנטוניו בנטגודי בוורונה. הגברת הזקנה עלתה ל-0:1 בדקה ה-10 עם שער נפלא של אלסנדרו מאטרי בבעיטה מהאוויר אחרי כדור עומק מדוד של ארתורו וידאל. סטפן ליכשטיינר הכפיל בדקה ה-42 בתום מתפרצת שתפסה את ההגנה הצהובה לא מאורגנת. שבע דקות בתוך המחצית השנייה סיריל תרו צימק ל-2:1 והפיח חיים אצל המקומיים. קייבו נטלה את הרסן והייתה דומיננטית במשך דקות ארוכות, אבל לא הצליחה לפרוץ את ההגנה השחורה-לבנה ובסיום ניצחון חשוב ליובנטוס. ניקולא אנלקה לא שותף ביובה.

שחקן יובנטוס, אלסנדרו מאטרי. רויטרס
סיומת פנטסטית ברגל שמאל. מאטרי/רויטרס

סיינה - אינטר 1:3

הנראזורי ממשיכים לחפש את עצמם ב-2013 והיום רשמו משחק שלישי שלישי ברציפות ללא ניצחון, הפעם עם הפסד מעט מביך לנועלת הטבלה ערב המחזור. אינוסנט אמגארה (21), אלסיו ססטו (25) ואלסנדרו רוסינה (55 בפנדל) כבשו לקבוצה מטוסקנה, אנטוניו קסאנו רק איזן זמנית בדקה ה-22. כריסטיאן קיבו שגרם לפנדל לחובת אינטר בדקה ה-55, הורחק.

שחקן אינטר, אנטוניו קסאנו. AP
אינטר עדיין תקועה ב-2012. קסאנו/AP

גנואה - לאציו 2:3

אחרי הניצחונות של יובנטוס ונאפולי וההפסד של לאציו בלואיג'י פראריס נראה שהסקודטו מחוץ לטווח של הביאנקוצ'לסטי, שגם לא הצליחו לנצל את ההפסד של אינטר כדי להתרחק ממנה במאבק על מקום בליגת האלופות. צמד זריז של מרקו בוריילו (17) ואנדראה ברטולאצ'י (22) העניקו לגנואה 0:2 מבטיח, אבל סרג'יו פלוקארי צימק בדקה ה-59 וסטפנו מאורי השווה עם פנדל מוצלח בדקה ה-82. יחד עם זאת, המילה האחרונה הייתה שייכת למארחים ושער של מרקו ריגוני בדקה ה-90 העניק להם את שלוש הנקודות. בעקבות הניצחון גנואה עלתה מעל הקו האדום והיא סופרת שש נקודות העונה נגד לאציו.

שחקן גנואה, אנדרה ברטאלוצ'י. AP
שש נקודות העונה נגד גנואה. ברטאלוצ'י וגנואה/AP

שאר משחקי היום:

מילאן - אודינזה (21:45)

פיורנטינה - פארמה 0:2
לפיורנטינה: לוקה טוני (28), סטבן יובטיץ' (50).

פאלרמו - אטאלנטה 2:1
לפאלרמו: נלסון (83). לאטאלנטה: קרלוס קרמונה (54), חרמן דניס (72).

פסקארה - בולוניה 3:2
לפסקארה: ולדימיר וייס (30, פנדל), גאיטנו ד'אגוסטינו (45, פנדל). לבולוניה: אלסנדרו דיאמנטי (34, פנדל), אלברטו ג'ילרדינו (50), פנאיוטיס קונה (66).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully