וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההעברה של החורף: וויליאן נמכר לאנז'י מחצ'קאלה

שחטאר דונייצק נאלצה להיפרד מהברזילאי בתמורה ל-35 מיליון יורו. לוצ'סקו: "הוא כמו בן בשבילי, אבל ההחלטה שלו פזיזה"

בעוד מרבית תשומת הלב הופנתה לאנגליה, ספרד, גרמניה ופריס סן ז'רמן, מי שגנבה את ההצגה היא אנז'י מחצ'קאלה, שרכשה משחטאר דונייצק את וויליאן הברזילאי תמורת 35 מיליון יורו - שווה לסעיף השחרור בחוזהו.

ההעברה הזו מזכירה במשהו את הרכישות המפורסמות של הולק ואקסל ויטסל על ידי זניט סט. פטרסבורג מעט לפני תום מועד ההעברות של הקיץ ברוסיה. ההעברה הזו היא השלישית בגודלה בהיסטוריה של הכדורגל הרוסי, אחרי אותם הולק ו-ויטסל.

הברזילאי בן ה-24, שהגיע לשחטאר בקיץ 2007 תמורת 19 מיליון דולר שעשו את דרכם לקורינתיאנס, ירוויח בקבוצתו החדשה שני מיליון וחצי יורו לעונה. בחמש וחצי השנים שלו באימפריה האוקראינית הוא זכה איתה בארבע אליפויות, שלושה גביעים ופעם אחת בגביע אופ"א. בזמן הזה גם קיבל זימון בכורה לנבחרת ברזיל.

וויליאן ניצב מזה זמן ממושך על הכוונת של קבוצות צמרת מהליגה האנגלית, בעיקר צ'לסי וטוטנהאם. על פי דיווחים, שחטאר אף דחתה עבורו הצעות מלונדון בקיץ האחרון. היכולת שלו העונה בליגת האלופות, שם שחטאר עלתה לשמינית הגמר מבית שכלל גם את יובנטוס וצ'לסי, הפכה אותו למצרך מבוקש אפילו יותר והיום הוא כאמור עבר בדיקות רפואיות בדרך לחתימה באנז'י.

מאמן שחטאר, מירצ'ה לוצ'סקו, אישר: "זו החלטה אישית ואנחנו חייבים לקבל אותה. היה מועדון שהסכים לשלם את סכום השחרור ו-וויליאן הסכים למעבר. אין שום דבר שאני יכול לעשות בנוגע לזה. ניסיתי לשכנע אותו להישאר כי אני חושב שהוא מקבל החלטה פזיזה, הוא כמו בן עבורי. הוא הגיע לשחטאר כילד ועוזב אותנו כגבר בן 24. אמרתי לו שהוא יוכל להגיע להישגים גדולים יותר איתנו כשנפרדנו, אבל כנראה שהוא היה נתון תחת לחץ גדול מהסוכן שלו וקרובי המשפחה שלו, שניסו לגרום לו להשיג את הכל בבת אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully