וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גווארדיולה וזידאן קיבלו עשרות מיליוני יורו מקטאר"

בכתבה של "פראנס פוטבול" שטוענת כי קטאר קנתה את אירוח מונדיאל 2020 נכתב כי גם מאמן באיירן קיבל שכר שמן מהמדינה

פפ גווארדיולה מאמן ברצלונה. רויטרס
"קטאר היא המדינה האיסלאמית הכי משוחררת בעולם". גווארדיולה/רויטרס

עולם הכדורגל עדיין רוגש מהטענות שפורסמו השבוע במגזין הצרפתי "פראנס פוטבול". שבכתבה ארוכה שפרסם המגזין נטען כי קטאר קנתה בשוחד את אירוח מונדיאל 2022, בפרשה הקרויה "קטארגייט". המגזין טען כי גורמים בקטאר שיחדו נציגים בפיפ"א, שנשיא צרפת דאז ניקולא סרקוזי ביקש מנשיא אופ"א מישל פלאטיני לתמוך בקטאר בגלל שיקולים כלכליים ועסקאות ענק עם ממשלת קטאר, ושנציגים מקטאר הציעו להזרים מיליונים לכדורגל הארגנטיני בניסיון לזכות בקול של חוליו גרונדונה הארגנטינאי, והכל בשיטות שהוגדרו במגזין כ"מיני מאפיה".

כעת מפרסם "בילד" הגרמני טענה נוספת שהופיעה ב"פראנס פוטבול", לפיה לא מעט דמויות מוכרות מעולם הכדורגל קיבלו מיליוני יורו על מנת לקדם את האירוח של הקטארים. "היה נחוץ, כמובן, לשלם סכומים נכבדים ל'שגרירים' של המדינה, שמעולם לא הצליחה לייצר כדורגלנים מפורסמים. לשם כך גויסו גבריאל באטיסטוטה, פפ גווארדיולה, זינאדין זידאן - שהיה קשה לשכנוע. בורה מילוטינוביץ', רונלד דה בור ורוז'ה מילה עלו 5.5 מיליון יורו, סכומים ששולמו על מנת שהשחקנים יביעו דעה תומכת במדינה. ההערכות הן שגוארדיולה וזידאן קיבלו בין 11 ל-25 מיליון יורו", כך נכתב.

גווארדיולה, כידוע, שיחק בעבר בקטאר (בין השנים 2003 ו-2005), ואמר לפני הבחירה כי "קטאר היא המדינה האיסלאמית הכי משוחררת בעולם, הם מאוד רוצים להיפתח למערב".

כידוע, בעולם הכדורגל התפלאו מאוד מהבחירה בקטאר לאירוח המונדיאל, בהתחשב בעובדה שבחודשים יוני ויולי הטמפרטורות במדינה מגיעות עד ל-43 מעלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully