וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 31.1

החלון נסגר, כל ההחתמות: וויליאן תמורת 35 מיליון יורו לאנז'י, בקהאם בפ.ס.ז', קואנקה מברצלונה לאייאקס, ארסנל התחזקה, בן בסט בטולוז ועוד

העברות: איטליה

* אינטר החתימה את מתאו קובאצ'יץ', קשרה הקרואטי בן ה-18 של דינמו זאגרב שכבר זכה לכינוי 'לוקה מודריץ' החדש'. התענוג עלה לנראזורי 11 מיליון יורו, והקרואטים צפויים לקבל 4 מיליון נוספים בהתאם לביצועיו של קובאצ'יץ'.

* עוד החתמה מבטיחה לאינטר: זדרבקו קוזמנוביץ', 25, מגיע משטוטגארט תמורת מיליון יורו. הקשר הסרבי הבינלאומי הגיע לשטוטגארט מפיורנטינה ב-2009 תמורת 8 מיליון יורו, אך חוזהו מסתיים בסוף השנה. גם השוער הארגנטינאי חואן פאבלו קאריסו הצטרף מלאציו.

* פאלרמו הודיעה כי היא החתימה את הקשר אלחנדרו פאורלין, 26, שמגיע מקווינס פארק ריינג'רס. האיטלקים ישלמו כמעט מיליון יורו עבור הארגנטינאי, עם אופציה לרכוש אותו. פאורלין חבר למאורו בוסלי, מאוריסיו ספרדוטי ומאורו פורמיקה הארגנטינאים שחתמו בימים האחרונים.

* ניקולא אנלקה עבר רשמית ליובנטוס, שתשלם לשנגחאי 600 אלף יורו על השאלתו עד לסיום העונה, והגברת הזקנה תוכל להאריך את תקופת ההשאלה בעונה נוספת אם תהיה מרוצה מהצרפתי בן ה-33.

* פאלרמו שאלה מאודינזה את הקשר-חלוץ, דייגו פאבריני. השחקן בן ה-22 רשם הופעת בכורה בנבחרת איטליה באוגוסט האחרון, במשחק ידידות נגד אנגליה.

* המגן הימני מאתיה קסאני השלים רשמית את מעברו בהשאלה מפיורנטינה לגנואה, שהוסיפה לסוללת שחקני הרכש שלה גם את דניאלה פורטנובה, הבלם בן ה-34 של בולוניה.

* נאפולי הקדימה את ק.פ.ר במירוץ אחרי רולאנדו, בלמה של פורטו שיושאל לחצי עונה לתכולים.

* נאפולי גם השלימה את רכישתו של הקשר האחורי יוסיפ ראדושביץ' מהיידוק ספליט תמורת כשלושה מיליון יורו. הקרואטי בן ה-18 כבר הספיק לרשום הופעה אחת בנבחרת הבוגרת של ארצו.

* החלוץ הקרואטי מרקו ליבאיה (19) עבר מאינטר לאטאלנטה, כחלק מעסקת אסקיאל סקלוטו. גם כריסטיאנו דל גרוסו ומתאו קונטיני הצטרפו לאטאלנטה מסיינה.

* מקדונלד מאריגה, 25, הקשר הקנייתי שמיעט לקבל הזדמנויות באינטר, עבר בחזרה לפארמה בהשאלה. גם פיליפו בוניפרטי, בנו של ג'אמפיירו בוניפרטי האגדי, הושאל עד תום העונה מיובנטוס לפארמה.

* כצפוי, מילאן הודיעה רשמית כי השאילה את פרנצ'סקו אצ'רבי בחזרה לקייבו, אחרי שרכשה רק בקיץ האחרון 50 אחוז מכרטיס השחקן שלו מקבוצת האם שלו, גנואה.

* עוד אצל החמורים המעופפים: קייבו שאלה מראסינג קלוב את החלוץ קטן הקומה, גבריאל האוצ'ה. לארגנטינאי בן ה-26, 1.67 מטר, זו תחנה ראשונה מחוץ לארגנטינה.

* מילאן רכשה מברשיה את הבלם ברטוש סלמון. הרוסונרי שילמו על הפולני בן ה-21, 1.94 מטר, כ-3.1 מיליון יורו.

* מומו סיסוקו הושאל מפריס סן ז'רמן לפיורנטינה, שתוכל לרכוש את כרטיסו תמורת 3.5 מיליון יורו בתום העונה.

* לאציו הודיעה רשמית שהשלימה סופית את החתמת המגן הימני ברונו פריריניה, שמגיע מספורטינג בהעברה חופשית, וחתם ל-3.5 שנים. עוד שחקן שחתם היום בקבוצה הוא פליפה אנדרסון, קשרה הברזילאי בן ה-19 של סאנטוס. האיטלקים ישלמו כ-17.5 מיליון יורו עבור קשר הנבחרת הברזילאית עד גיל 19.

* דייגו 'טוריטו' רודריגס, קשרה של דפנסור האורוגוואית, הצטרף כמושאל למושבה הדרום אמריקאית של אודינזה, שתוכל לרכוש את כרטיסו בסוף העונה.

* לזרוס כריסטודולופולוס, קשרה של פנאתינייקוס, נטש את הקבוצה היוונית המסובכת וחתם בבולוניה.

* פסקארה צירפה מלאציו את המגן הוותיק לוצ'יאנו זאורי והחלוץ ג'וזפה סקולי.

* אקס מכבי חיפה, ז'ורז'ה טשיירה, הושאל מפ.צ ציריך לסיינה עד תום העונה. לטשיירה מצפה תחרות עזה על ההרכב, שכן סיינה החתימה גם את הבלמים כריסטיאן טרליצי וקרלוס מתאו.

שחקן דינמו זאגרב מתאו קובאצ'יץ'. EuroFootball, GettyImages
כישרון ענק. מתאו קובאצ'יץ'/GettyImages, EuroFootball

העברות: ספרד

* גרנאדה הודיעה על החתמתו של דייגו בואנאנוטה, הקשר הארגנטינאי הצנום והכישרוני, שעוזב את מלאגה, וחתם על חוזה ל-4.5 שנים. סכום ההעברה: 2.3 מיליון יורו.

* מי שמגיע למלאגה במקום בואנאנוטה הוא פדרו מוראלס, קשר התקפי צ'יליאני בן 27 שמגיע בהשאלה מדינמו זאגרב.

* החלוץ האיטלקי רוברט אקוואפרסקה, 25, השלים את עסקת השאלתו מבולוניה ללבאנטה. הצפרדעים גם החתימו את לוקאס וינטרה היווני, ששוחרר מפנאתינייקוס.

* אמיליאנו אינסואה המגן הארגנטינאי, 24, עבר לאתלטיקו מדריד מספורטינג ליסבון תמורת 3.5 מיליון יורו.

* ריאל ויאדוליד שאלה מאורברו השבדית את הקשר ההתקפי ואלדט ראמה. הקוסוברי-גרמני בן ה-25, ששיחק בעבר בהאנובר, מגיע לויאדוליד בהשאלה ולקבוצה הספרדית אופציה לרכוש אותו בסוף העונה.

* ליברפול השאילה להואסקה מליגת המשנה בספרד את דני פאצ'קו. החלוץ בן ה-22 הושאל בעונה שעברה לראיו וייקאנו.

* פדריקו פרננדס, בלם נבחרת ארגנטינה בן ה-23, עבר בהשאלה מנאפולי לחטאפה עד סיום העונה.

* רודרי, 22, החלוץ ששיחק בברצלונה B ובסביליה והיה בהשאלה בשפילד וונסדיי, חוזר לספרד ועובר למדי ריאל סראגוסה, ששאלה ברגע האחרון גם את רובן רוצ'ינה מבלקבורן.

* דורלן פאבון, 25, החלוץ הקולומביאני, עובר לבטיס בהשאלה מפארמה, אחרי שכבש שער ב-11 הופעות.

* סלטה ויגו התחזקה עם צירופו של הקשר/חלוץ הצ'יליאני פביאן אורייאנה מגרנאדה.

שחקן ספורטינג ליסבון, אמיליאנו אינסואה, מול שחקן מטאליסט חארקוב, חוסה סוסה. רויטרס
מגיע לספרד. אמיליאנו אינסואה/רויטרס

העברות: אנגליה

* שעות לפני תום חלון ההעברות רושמת ארסנל את אחת מהעסקאות הגדולות של ינואר: התותחנים רכשו ממלאגה את המגן השמאלי נאצ'ו מונריאל תמורת סכום שנע סביב 10 מיליון יורו.

* דני גרהאם עבר מסוונסי לסנדרלנד תמורת 5 מיליון ליש"ט. החלוץ בן -27 חתם על חוזה לשלוש וחצי שנים במדי החתולים השחורים.

* אסטון וילה רכשה מקלרמון הצרפתית את הקשר האחורי יעקובה סילה (22). הוא רשם 22 הופעות בליגת המשנה בצרפת העונה.

* ק.פ.ר הנואשת לעוד חיזוק החתימה גם את כריסטופר סמבה, שהסכים לקצץ במשכורת העתק שלו באנז'י מחצ'קאלה כדי לחזור לפרמיירליג. סכום ההעברה: 12 מיליון ליש"ט. השכר: 100 אלף ליש"ט לשבוע. ג'רמיין ג'נאס ואנדרוס טאונסנד הגיעו אף הם מטוטנהאם.

* מרטין יול אישר כי פולהאם מצרפת את אורבי עמנואלסון, שמגיע בהשאלה ממילאן. זה הרכש השני של פולהאם, אחרי שגם עמנואל פרימפונג הגיע מארסנל. לקראת סיום החלון, החתימה פולהאם גם את המגן הבולגרי סטניסלב מאנולב מפ.ס.וו איינדהובן ואת הקשר איונג אנו מאייאקס.

* נוריץ' הודיעה על החתמתו של חלוץ לידס, לוסיאנו בקיו, בעסקת חליפין במסגרתה סטיב מוריסון עשה את הדרך ההפוכה לאלנד רואד. הארגנטינאי בן ה-29 כבש העונה 16 שערי ליגה ושלושה שערים בגביע הליגה במדי לידס.

* ברק שי, קשר נבחרת ארצות הברית, חתם בסטוק סיטי האנגלית אחרי ששיחק בדאלאס מליגת ה-MLS. סכום ההעברה מוערך בכ-4 מיליון דולר.

* סטוק לא הסתפקה בזה ורכשה מבירמינגהאם תמורת 5 מיליון ליש"ט את שוער סגל נבחרת אנגליה, ג'ק באטלנד, שחתם לארבע שנים וחצי.

* וויגן החתימה את פול שרנר, הבלם מאוסטריה, 32, שחוזר בהשאלה עד תום העונה מהמבורג הגרמנית.

* רדינג החתימה לשלוש שנים וחצי את החלוץ ניק בלקמן, 23, שעזב את שפילד יונייטד.

* רורי דלאפ הוותיק, כנראה בעל הוצאות החוץ המפורסמות בעולם, שוחרר מסטוק סיטי וחתם עד תום העונה בברנסלי מהצ'מפיונשיפ. במקביל, הטייקס שיחררו את החלוץ המצרי הבעייתי מידו, חצי שנה לפני שחוזהו מסתיים.

* הקשר הוותיק קירון דייר, ששוחרר מק.פ.ר, חתם במידלסברו מליגת המשנה.

כריסטופר סמבה שחקן אנז'י מחצ'קאלה (אמצע) מול מטיאס ויטקיבייז שחקן יאנג בויז. רויטרס
שוב בפרמיירליג. סמבה/רויטרס

העברות: גרמניה

* מאליק פאתחי, 29, הבלם הגרמני ממוצא טורקי, עבר למינכן 1860 בהשאלה. השחקן תחת חוזה במיינץ, אבל את חצי העונה האחרונה העביר בקייסיריספור הטורקית.

* נירנברג החתימה לשנה וחצי את מו קנאזאקי, קשרה היפני של נגויה גראמפוס.

* הקשר ההתקפי, סומן צ'וי, חתם לחצי עונה באוגסבורג. הקמרוני בן ה-29 סיים את חוזהו בווסט ברומיץ' בקיץ האחרון ומאז היה ללא קבוצה.


* הופנהיים הודיעה על החתמתו של הורליו גומס, שוערה הברזילאי של טוטנהאם.

* שטוטגרט החתימה את החלוץ הרומני אלכסנדרו מקסים מקבוצת פנדורי.

* יוזף ורגה, קשרה של דברצן ההונגרית, הושאל עד תום העונה לגרויטר פירת, נועלת טבלת הבונדסליגה.

פוואיו טמבו שחקן פ.צ באזל (שמאל) מול יוזף ורגה שחקן דברצן. רויטרס
חוזר לגרמניה. ורגה/רויטרס

העברות: צרפת

* ממש ברגע האחרון: עדן בן בסט נפרד אחרי עונה וחצי מברסט, וחתם לשלוש שנים וחצי בשורות טולוז המדורגת במקום ה-10 בליגה הצרפתית. סכום ההעברה עולה על חצי מיליון יורו.

* דייויד בקהאם הוצג כשחקנה החדש של פריס סן ז'רמן. האנגלי בן ה-37 חתם בהעברה חופשית אחרי שסיים את חוזהו בלוס אנג'לס גלאקסי.

* עוד באגף הייצוא של פ.ס.ז': הקשר מתיו בודמר הושאל עד סוף העונה לסנט אטיין.

* אלו דיארה (31), שלא מצא את מקומו בווסטהאם מאז שחתם במדיה בקיץ ושותף בשלוש משחקי פרמיירליג בלבד, הושאל עד תום העונה לראן הצרפתית.

* אלכסיס רומאו, קשרה של לוריין ונבחרת טוגו, חתם לשלוש שנים וחצי בשורות מארסיי, שתשלם כ-1.5 מיליון יורו.

* לפני שצירפה את בן בסט, טולוז מכרה את החלוץ עמנואל ריבייר למונאקו העשירה מהליגה השנייה, תמורת כ-4 מיליון יורו. ריבייר בן ה-22 חתם עד 2017 בקבוצה מהנסיכות, שצפויה לשוב לליג 1 בעונה הבאה.

* ברסט, שאיבדה את בן בסט, נאלצה לאתר מחליף תוך שעות והחתימה את מגאיי גיי בן ה-22 מאברטון.

* אדריאן ראביו, הכישרון בן ה-17 של פריס סן ז'רמן, הושאל לחצי עונה לטולוז.

* ז'וליאן פובר, שנכשל בכל תחנה מאז עזב את בורדו, כולל בריאל מדריד, סגר מעגל וחזר לקבוצה מעיר היין בצרפת.

* באסטיה החתימה את הבלם הצרפתי-סנגלי, ז'אק פאטי, שחוזר למולדתו אחרי שנתיים בסיבאספור. פאטי (28) שיחק בעבר בראן, מארסיי וסושו.

* קשרה ההתקפי של וולפסבורג, ג'יובאני סיו הצרפתי, 23, חתם לחצי שנה בסושו הצרפתית.

שחקן ברסט, עדן בן בסט. FRED TANNEAU, GettyImages
אמר שלום לברסט. עדן בן בסט/GettyImages, FRED TANNEAU

העברות: טורקיה

* אתלטיקו מדריד מכרה לפנרבחצ'ה את הקשר הטורקי הוותיק, אמרה בלוזוגלו (32).

* יובנטוס השאילה לפנרבחצ'ה את המגן-קשר השמאלי רטו ציגלר (27).

* אודינזה השאילה לאורדוספור הטורקית את הקשר ההתקפי הספרדי חיימה רומרו. הוא בילה את חצי העונה הראשונה כמושאל בגרנאדה.

* ממאדו ניאנג בן ה-33 חזר לטורקיה אחרי שהוא הושאל מאל סאד הקטארית לבשיקטאש. הסנגלי הוותיק שיחק במדי פנרבחצ'ה בעונת 2010/11 וזכה איתה באליפות.

שחקן אתלטיקו מדריד אמרה בלוזוגלו מדלג מעל שחקן הפועל תל אביב מור שושן. רויטרס
חזר הביתה. אמרה/רויטרס

העברות נוספות

* על ההעברה היקרה של היום חתומה אנז'י מחצ'קאלה, שרכשה את הקשר הברזילאי המבוקש וויליאן משחטאר דונייצק תמורת 35 מיליון יורו. השחקן הנהדר בן ה-24 היה על הכוונת של צ'לסי, טוטנהאם ועוד כמה מאריות אירופה, אך הכסף הגדול של הרוסים שכנע אותו להצטרף לסמואל אטו באנז'י. מאמנו מירצ'ה לוצ'סקו אמר: "הוא כמו בן עבורי. ניסיתי לשכנע אותו להישאר, אבל כנראה שהסוכנים השפיעו".

* איסק קואנקה, קשרה הצעיר של ברצלונה, הושאל עד תום העונה לאייאקס ההולנדית.

* פרננדו גאגו, אקס ריאל מדריד ורומא, עזב את ולנסיה וחזר לארגנטינה, אבל לא לבוקה ג'וניורס אלא דווקא לאלופה ולס סארספילד.

* המגן הימני הקמרוני בנואה אנגבווה (31) עבר מרוסטוב לקיריליה סובייטוב.

* אוטרכט מכרה ליאנג בויז ברן את החלוץ השבדי אלכסנדר גרנדט, בתמורה לכשני מיליון יורו.

* גנט השאילה את הקשר הבלגי-מרוקאי יאסין אל גנאסי (22) להירנביין ההולנדית. הוא בילה את חצי העונה האחרונה כמושאל בווסט ברומיץ', אבל לא שותף כלל בפרמיירליג.

* החלוץ הרומני מריוס ניקולאה, 31, עזב את ואסלוי במדיה הוא כבש 11 שערים בחצי הראשון של העונה, וחתם בספורטינג ליסבון. ניקולאה כבר שיחק בספורטינג בשנים 2001-2005.

* אנתוני ואנדן בורה, פעם הבטחה ענקית ולפני שנתיים רכש שברח להפועל תל אביב, חזר לקבוצת נעוריו אנדרלכט וחתם עד סוף העונה.

* זבונימיר ווקיץ', קשר נבחרת סרביה לשעבר, חתם לשנה וחצי בשורות פאוק סלוניקי היוונית.

* לאסלו לנצ'ה, החלוץ ההונגרי שהחל את העונה בעירוני קרית שמונה, חתם באסטרס טריפוליס היוונית.

* פורטו שלחה את החלוץ הברזילאי קלבר, 23, בהשאלה לספורטינג ליסבון.

* פרננדו קבנאגי, 29, יצא מחוזהו עם ויאריאל וחתם בפאצ'וקה המקסיקנית.

* ז'וסייה הברזילאי הוא המצטרף התורן להגיע למפרץ. הקשר בן ה-29 הושאל לאל וואסל מאיחוד האמירויות.

* פרייבורג שלחה את החלוץ המתוסבך גארה דמבלה (26) בהשאלה לווהאן זאל הסינית.

* קייזרסלאוטרן צירפה בהשאלה את החלוץ האוסטרי ארווין הופר, שהשתייך לנאפולי.

* לורנצו דוידס עזב את בורנמות' מהליגה השלישית באנגליה וחתם בראנדרס הדנית. בן דודו של אדגר דוידס האגדי שיחק בעונה שעברה באוגסבורג מהבונדסליגה.

דודו אוואט שוער מאיורקה (שמאל) איסק קואנקה שחקן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
נפרד מברצלונה, לפחות לתקופה קצרה. איסק קואנקה/GettyImages, David Ramos
וויליאן, שחטאר דונייצק. AP
נכנע לכסף של אנז'י. וויליאן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully