וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל סוסיאדד הדהימה עם 2:3 על ברצלונה

ליאונל מסי (7) ופדרו (25) כבשו לברצלונה, אבל גונסאלו קסטרו השווה עם צמד (63,41) ואגירצ'ה השלים מהפך מדהים (90)

המחזור ה-20 בלה ליגה הספרדית יצא לדרך כבר אתמול (שישי), עם המשחק בו הפסידה מאיורקה 3:2 לאספניול, אבל הערב הוא נמשך עם סנסציה אדירה - ברצלונה כבר הובילה 0:2 על ריאל סוסיאדד, אבל המארחים ביצעו קאמבק מהסרטים, ניצחו 2:3 והנחילו לקטלאנים הפסד ליגה ראשון אחרי 12 ניצחונות ליגה רצופים. ליאונל מסי כבש משחק ליגה עשירי ברציפות והשווה את שיאו של רונאלדו הברזילאי מעונת 1996/7, אך ספק אם זה מנחם אותו. אגב, הפעם האחרונה שברצלונה שמטה יתרון של שני שערים והפסידה הייתה כמעט לפני ארבע שנים כאשר היא נוצחה 4:3 על ידי אתלטיקו מדריד.

מי שתוכל לנצל את ההפסד הזה של הקטלאנים ואולי לפתוח מחדש את מאבק האליפות היא אתלטיקו מדריד השנייה, שמפגרת ב-11 נקודות אחרי בארסה במקום השני ותנסה לסגור את הפער לשמונה נקודות כשתתארח מחר אצל בילבאו. במשחקים נוספים: חטאפה וסביליה נפרדו בתיקו 1:1. מלאגה וסלטה ויגו רשמו גם הן את אותה תוצאה, ובמשחק מוקדם שהסתיים עצרה גראנדה את הריצה של ראיו וייקאנו וניצחה אותה 0:2.

שחקני ריאל סוסידד חוגגים שער. רויטרס
איזה ניצחון מדהים. שחקני סוסיאדד חוגגים ניצחון/רויטרס

סוסיאדד - ברצלונה 2:3

איזו סנסציה אדירה. אחרי פתיחת עונה חלומית וסיבוב שלם שבו היא שומטת שתי נקודות בלבד מול ריאל מדריד, ברצלונה נחלה את הפסד הליגה הראשון שלה. בארסה דווקא פתחה טוב עם 0:2 קליל, כאשר ליאונל מסי כובש משחק ליגה עשירי ברציפות ומשווה את שיאו של רונאלדו הברזילאי, אך את סוסיאדד זה לא הרשים.

הבאסקים הצליחו להשוות בזכות צמד של גונסאלו קסטרו. השוויון החזיק מעמד עד הדקה ה-90 בה כבש אימנול אגירצ'ה שער ניצחון מדהים והשלים קאמבק מהסרטים. בתווך גם הורחק ג'רארד פיקה בצהוב שני וטיטו וילאנובה יצטרך להסתדר בלעדיו במשחק הליגה הבא מול אוסאסונה. למרות ההפסד, ברצלונה עדיין רחוקה 11 נקודות מאתלטיקו מדריד השנייה ואין לה סיבה להיכנס ללחץ מיותר.

מהלך המשחק

ברצלונה לא נזקקה לזמן התאקלמות ועלתה ליתרון ראשון כבר אחרי שבע דקות. ליאונל מסי, שדקה לפני כן החמיץ שער בטוח, היה זה שכבש. השער החל מטעות קשה של שוער סוסיאדד קלאודיו בראבו, שבעט בעיטת חמש לא טובה, היישר לרגליו של אנדרס אינייסטה, שהמשיך למסי וזה גילגל מקרוב לפינה השמאלית. 0:1 לברצלונה. מסי השווה בשער הזה את שיאו של רונאלדו הברזילאי, עם כיבוש במשחק ליגה עשירי ברציפות.

אחרי 25 דקות כבשה ברצלונה את השני שלה אחרי מהלך אופייני שבו היו מעורבים שלושה שחקנים. צ'אבי היה זה שהכניס כדור עומק נהדר לדני אלבס, שפרץ מצד ימין. המגן הברזילאי הרים את הראש וזיהה את פדרו שהגיע מאחור ומקרוב דחק פנימה. 0:2 קליל לברצלונה.

בדקה ה-41 הצליחה ריאל סוסיאדד לחזור למשחק. קרלוס ולה המקסיקני המצוין קיבל כדור כ-16 מטרים משערה של ברצלונה, השתלט על הכדור והמשיך במסירה שמאלה לגונסאלו קסטרו, שבעט חזק ברגל ימין פנימה. 1:2 לברצלונה.

בדקה ה-56 נרשמה עוד תפנית במשחק לרעתה של ברצלונה. ג'רארד פיקה שכבר היה מוצהב, ביצע עבירה די שגרתית על קרלוס ולה, אך שופט המשחק החליט להוציא לו כרטיס צהוב שני והרחיקו מהמשחק.

שמונה דקות בלבד עברו וריאל סוסיאדד השיגה את השיוויון כשהיא מנצלת את יתרונה המספרי. גונסאלו קסטרו היה זה שקיבל כדור בצד שמאל ובעט כדור מסובב. מסצ'ראנו המחליף, שנכנס למרכז ההגנה פגע בכדור שהטעה את ואלדס. 2:2, סוסיאדד חוזרת.

בדקה ה-90 המהפך הושלם (!). קרלוס מרטינס המצוין הכניס כדור עומק נהדר לתוך הרחבה. הגנת ברצלונה חלמה ואיפשרה לאימנול אגירצ'ה לדחוק מקרוב פנימה. 2:3 מדהים לריאל סוסיאדד בסיום.

שחקני ברצלונה חוגגים שער מול ריאל סוסיאדד. רויטרס
פתחו בסערה. שחקני ברצלונה חוגגים מוקדם מידי/רויטרס

במשחקים נוספים:

גרנאדה - ראיו וייקאנו 0:2
לגרנאדה: ג'ורדי אמאט (עצמי, 25), רסיו (80)

חטאפה - סביליה 1:1
לחטאפה: אדריאן קולונגה (44). לסביליה: חוסה אנטוניו רייס (40)

מלאגה - סלטה ויגו 1:1
למלאגה: מרטין דמיצ'ליס (37). לסלטה ויגו: אוגוסטו פרננדס (76)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully