וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה בהלם: ויקטור ואלדס לא יחדש את חוזהו

סוכנו של השוער הודיע למועדון כי הוא לא יאריך את ההתקשרות, שמסתיימת ביוני 2014. המשמעות: ואלדס צפוי לעזוב בקיץ

בתקופה האחרונה נפוצו ספקולציות רבות סביב עתידו של ויקטור ואלדס, שוערה של ברצלונה, שבניגוד ליתר כוכבי הקבוצה סירב להאריך את חוזהו במועדון. הערב (חמישי) קיבלו השמועות חותם רשמי, אחרי שסוכנו של השוער הודיע לראשי הקבוצה כי הוא אינו מתכוון להאריך את חוזהו המקורי, שמסתיים ביוני 2014.

שוער ברצלונה, ויקטור ואלדס. רויטרס
אז מה היעד הבא? ויקטור ואלדס/רויטרס

כזכור, מוקדם יותר החודש התבטא ואלדס על רצונו לשנות אווירה ולעבור למועדון אחר, וכעת זה הפך להיות רשמי. המשמעות: השוער צפוי לעזוב בקיץ הנוכחי, מאחר ובברצלונה יעדיפו להרוויח כסף תמורת מכירתו ולא להסתפק בשחרורו כשחקן חופשי בתום העונה הבאה.

ואלדס חגג ביום שני את יום הולדתו ה-31 ומזה 10 שנים הוא משמש כשוער הראשון של ברצלונה ומחזיק במגוון שיאים. הוא צפוי לחצות העונה את רף 500 ההופעות הרשמיות במדי הבלאוגרנה, מה שמעמיד אותו במקום הרביעי בהיסטוריה של המועדון (והראשון מבין השוערים) אחרי צ'אבי, קרלס פויול ובלם העבר מיגלי. ואלדס הוא שוער בארסה שהופיע בכמות הגדולה ביותר של משחקי קלאסיקו וחמש פעמים בעבר זכה בתואר על שם ריקרדו סאמורה, שמוענק לשוער שסופג את כמות השערים הנמוכה בליגה. בשיא הזה הוא מחזיק יחד עם אנתוני רמאייטס, כיום בן 88, ששיחק בבארסה בין 1947 ל-1962.

כעת בברצלונה ייאלצו לחפש שוער חדש שייכנס לנעליו הגדולות של השוער הוותיק. בקבוצה ידעו לא מעט אכזבות עם שוערים לפני שהגיע ואלדס לקבוצה ויהיה לה קשה למצוא שוער ברמתו. ההחלטה המפתיעה של השוער העלתה ספקולציות שלפיהן הוא צפוי לחבור בעונה הבאה למאמנו לשעבר בברצלונה, פפ גווארדיולה, שרק אתמול יצאה ההודעה כי הוא חתם בבאיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully