וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי הובכה, ניס מחצה את ולנסיין

התכולים פספסו הזדמנות להיצמד לליון המוליכה, כשהפסידו 3:1 בסושו. קבוצתו המיועדת של מליקסון הובסה 5:0 בידי ניס

הליגה הצרפתית החלה את הסיבוב השני עם מהפך נוסף בפסגה, כשליון ניצלה מעידה של פריס סן ז'רמן ועקפה אותה. הערב (ראשון) קיבלה גם מארסיי הזדמנות לחלוף על פני פ.ס.ז' ולהשתוות לליון, אך היא הפסידה 3:1 לסושו מהתחתית. ולנסיין, הממתינה להצטרפותו של מאור מליקסון, נכנעה 5:0 לתצוגה נהדרת של ניס החולמת על אירופה. באסטיה גברה 1:2 על ריימס.

שחקני סושו חוגגים. רויטרס
השלג לא הפריע. שחקני סושו חוגגים/רויטרס

סושו - מארסיי 1:3

ללא לואיק רמי שצפוי לעבור לניוקאסל ועוד מספר חיסורים בסגל, מארסיי הובכה על ידי קבוצה שלא ניצחה בליגה כמעט חודשיים. סושו התגברה על חיסורים רבים משלה ונמלטה מהקו האדום בזכות תצוגה נהדרת בחסות השלג בסטאד בונאל, שם מארסיי הפסידה בשמונה מ-11 ביקוריה הקודמים. השער הראשון נכבש בדקה ה-18, אחרי שסלואן פריבה המשיך בנגיחה את כדור הקרן של הפורטוגלי רפאל דיאס. אותו דיאס סיבך את הגנת מארסיי עם כדור חופשי בדקה ה-40, והפעם סדריק בקאמבו היה שם כדי לנגוח לרשת. המחצית השנייה נפתחה באותו קו, כשהמגן ז'רמי מורל כבש לשערו הוא בדקה ה-46. ג'ורדן איוו רק צימק תשע דקות לאחר מכן, ומארסיי לא עשתה מעבר לכך למרות הרחקתו של ג'וזף לופי המקומי בדקה ה-61.

ולנטין איסריק שחקן ניס (במרכז) לצידו רומן ז'נבואה, רנאטו סיבלי. רויטרס
חגיגה גדולה בניס. ולנטין איסריק/רויטרס

ניס - ולנסיין 0:5

מי שאמורה להיות הקבוצה הבאה של מאור מליקסון, ספגה תבוסה קשה בריביירה. ולנסיין הופיעה לראשונה ללא הכוכב פואד קאדיר שעבר למארסיי, ספגה שער בדקה האחרונה של המחצית הראשונה והתפרקה בשנייה. דריו סביטאניץ' הארגנטינאי כבש צמד (45 ו-79) והעלה את מאזנו העונה ל-12 שערים, כשבן ארצו רנאטו סיבלי הבקיע את השני (59) והכישרון ולנטין איסריק הפציץ מ-20 מטרים את השער היפה במשחק (64). המילה האחרונה הייתה של הקפטן דידייה דיגאר, שהבקיע בדקה ה-87 אחרי אסיסט של סביטאניץ'. ניס של קלוד פואל במקום החמישי עם 32 נקודות, ולנסיין במקום ה-10 עם 29.

ריימס - באסטיה 2:1

הופעת הבכורה של מיקאל לאנדרו בשערה של באסטיה הוכתרה בהצלחה, כשהקבוצה מקורסיקה השיגה ניצחון שני ברציפות. קרב העולות החדשות נפתח עם שער מרהיב בדקה ה-21, כשהקשר הוותיק ז'רום רותן הגביה כדור מצד שמאל ואילן הברזילאי התעופף למספרת נהדרת שקיפצה מהקרקע לחיבורים. בדקה ה-48 אילן ניסה לפרוץ את הגנת באסטיה, והכדור הגיע לפלוריאן תובאן שהפציץ למשקוף ופנימה. גאטן קורטה הצליח רק לצמק בדקה ה-63, וריימס ללא ניצחון כבר יותר משלושה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully