וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את ארסנל

מערכת וואלה! ספורט

13.1.2013 / 19:56

האלופה ניצלה הרחקה מהירה של קוסיילני וניצחה את התותחנים במשחק חוץ לראשונה מאז 1975. מילנר (21) ודז'קו (32) כבשו

ספורט 2

בביקור הקודם שלה באצטדיון האמירויות, מנצ'סטר סיטי הייתה בטוחה כי היא מחוץ למאבק האליפות. מיקל ארטטה כבש, מריו באלוטלי הורחק והפער ממנצ'סטר יונייטד צמח לשמונה נקודות. איך זה נגמר בסוף? כולם יודעים. הערב (ראשון) האלופה הגיעה כדי להישאר בתמונה, ועשתה זאת עם ניצחון חוץ ראשון על ארסנל מאז 1975 - 0:2. הרחקה של לורן קוסיילני כבר בדקה ה-10 שינתה את המשחק, ולמרות החטאת הפנדל של אדין דז'קו, ג'יימס מילנר המצוין הבקיע בדקה ה-21 ודז'קו כיפר על הפנדל המוחמץ עם שער קל בדקה ה-32. הפער מהפסגה נותר שבע נקודות.

ג'יימס מילנר, מנצ'סטר סיטי, חוגג מול ארסנל ופודולסקי המאוכזב. רויטרס
ניצחון קל מהצפוי. ג'יימס מילנר חוגג, לוקאס פודולסקי מדוכא/רויטרס

הסיטיזנס הופיעו ללא האחים טורה (אליפות אפריקה), סרחיו אגוארו הפצוע, סמיר נאסרי המורחק ועוד כמה נעדרים, אבל משחק החוץ הקשה על הנייר הפך לקל החל מהדקה ה-10. קוסיילני הוריד באיפון את דז'קו ברחבה, ולמייק דין לא נותר אלא לשלוף את האדום המהיר של העונה בפרמיירליג ולהצביע על הנקודה הלבנה. וויצ'ק שצ'סני אמנם הצליח לעצור במקרה את הפנדל, אבל היה זה רק עניין של זמן עד שהתוצאה תשתנה. זה אכן קרה בדקה ה-21, כשסיטי הוציאה כדור חופשי מהיר ומילנר ירה כדור חד מימין לפינה הרחוקה. הסכנה ריחפה מעל שערו של שצ'סני, ו-11 דקות לאחר מכן גם השער השני הגיע, כאשר דז'קו דחק מקרוב את ה-10 שלו העונה. ארסנל נותרה אובדת עצות.

למזלו של ארסן ונגר, האורחים הורידו הילוך במחצית השנייה ולא ניסו לרמוס. הם הסתפקו בכך שכבשו שני שערים במשחק חוץ נגד ארסנל לראשונה מאז 1991. גם החילופים של התותחנים לא הועילו כדי להכניס איזושהי תקווה לקאמבק יוצא דופן, ושצ'סני היה שם כדי למנוע מקרלוס טבס לנעוץ את השלישי, לפני שהקפטן וינסנט קומפני השאיר את האלופה ב-10 שחקנים לרבע השעה האחרונה. ארסנל עם הפסד בית שלישי העונה בליגה, בעוד מנצ'סטר סיטי ממשיכה לחלום על סיטואציה בה תהיה הקבוצה השנייה בתולדות הפרמיירליג ששומרת על תואר האליפות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אדין דז'קו שחקן מנצ'סטר סיטי (שמאל) מוכשל על ידי לורן קוסיילני שחקן ארסנל. Mike Hewitt, GettyImages
פנדל ברור. אדין דז'קו נתפס על ידי לורן קוסיילני/GettyImages, Mike Hewitt

מחצית ראשונה

דקה 9: כרטיס אדום! קוסיילני תפס את דז'קו ברחבה ומנע ממנו כיבוש שער, השופט הרחיק אותו בכרטיס אדום מוצדק, הותיר את ארסנל בעשרה שחקנים, ושרק לפנדל. האדום הכי מהיר בפרמיירליג מאז ה-11 באפריל 2012 (סבסטיאן באסונג, במדי וולבס נגד ארסנל).

דקה 10: פנדל מוחמץ! דז'קו בעט למרכז השער, שצ'סני הדף בקושי עם הרגל, הכדור זחל על קו השער ולא נכנס. עדיין 0:0, איזה מזל לארסנל.

דקה 21: גול! מנצ'סטר סיטי ניצלה מהר מאוד את יתרונה המספרי. שחקני ארסנל התלוננו על כדור חופשי, האלופה מיהרה לחדש את המשחק וטבס מצא את מילנר שהפציץ בימין מזווית אלכסונית לפינה הרחוקה של שצ'סני. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 24: סיטי מזהה את הפרצות בהגנת ארסנל. מילנר שוב נותר חופשי ובעט החוצה מ-22 מטרים.

דקה 26: סילבה היתל בסאניה באגף, מצא את טבס והארגנטינאי בעט מ-16 מטרים לידיו של השוער.

דקה 32: גול! איבוד כדור עלה לארסנל ביוקר. מילנר העביר כדור רוחב מצד ימין, טבס נעצר אצל שצ'סני ודז'קו דחק מקרוב אל הרשת החשופה. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 44: מילנר הגביה כדור קרן מצוין לרחבה, שם גרסיה הגבוה עלה נהדר ונגח למסגרת, אבל ווילשר הציל מהקו. מזל גדול לארסנל לפני ההפסקה.

ג'ק ווילשר שחקן ארסנל (שמאל) מול קרלוס טבס שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
בישל את הראשון, החמיץ ברשלנות במחצית השנייה. קרלוס טבס/GettyImages

מחצית שנייה

דקה 49: שוב מילנר הפעלתן מצא עצמו פנוי בצד ימין והרים מצוין לרחבה, דז'קו רכב על השומר שלו ונגח מעל השער.

דקה 66: הזדמנות נדירה של ארסנל, אבל קאסורלה סובב כדור מעל המשקוף מ-18 מטרים.

דקה 70: סיטי יצאה למתפרצת, דז'קו השאיר במסירה נהדרת את טבס לבד מול השוער, אבל הארגנטינאי התמהמה ושצ'סני שם יד ומנע שער.

דקה 72: קאסורלה הגביה כדור חופשי, ז'ירו עלה טוב ונגח מעל המשקוף.

דקה 75: כרטיס אדום! קומפני גלש לכדור, אבל עשה זאת עם שתי הרגליים קדימה ופגע בווילשר. דין שלף לעברו אדום, שתי הקבוצות ב-10 שחקנים.

דקה 90: ראמזי הכניס כדור עומק מצוין לוולקוט שכבר הכניע את הארט, אבל לסקוט המחליף הציל מקו השער.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים, ג'יימס מילנר. GettyImages
המרדף אחר יונייטד נמשך. שחקני מנצ'סטר סיטי/GettyImages

הרכב ארסנל: וויצ'ק שצ'סני, בקארי סאניה, תומאס ורמאלן, לורן קוסיילני (הורחק, 10), קירן גיבס, אבו דיאבי (ארון ראמזי, 61), ג'ק ווילשר, סנטי קאסורלה, אלכס אוקסלייד צ'מברליין (פר מרטסאקר, 13), לוקאס פודולסקי (אוליבייה ז'ירו, 57), תיאו וולקוט.

הרכב מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט, פאבלו סבאלטה, וינסנט קומפני (הורחק, 75), מטייה נסטאסיץ', גאל קלישי, חאבי גרסיה, גארת' בארי, ג'יימס מילנר, קרלוס טבס (ג'וליאן לסקוט, 77), דויד סילבה (אלכסנדר קולארוב, 90), אדין דז'קו (מריו באלוטלי, 88).

אדין דז'קו, מנצ'סטר סיטי, כובש מול ארסנל. רויטרס
דחק את השני. אדין דז'קו מכניע את וויצ'ק שצ'סני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully