וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "פלקאו סיכם עם ריאל מדריד על מפית"

האם החלוץ המצוין של אתלטיקו מדריד יעבור הקיץ ליריבה העירונית? ב'אס' מדווחים כי בחודש שעבר פלקאו סגר על מעברו

האם העסקה של השנה ממש בפתח? ב'אס' מדווחים שרדאמל פלקאו, אחד החלוצים הטובים בעולם, נמצא בדרך לריאל מדריד. נשיאה של אתלטיקו מדריד אנריקה סרסו סיפר כי החלוץ הקולומביאני הגיע לסיכום מסוים עם הבלאנקוס, ואמור להצטרף אליה, ככל הנראה כבר בקיץ הקרוב.

על פי הדיווח, סרסו אמר לגורם מסוים במשחק של אתלטיקו מול סלטה ויגו כי לריאל יש סיכום עם החלוץ הקולומביאני, כשסיפר לו: "לפלקאו יש משהו חתום עם ריאל מדריד כבר זמן מה". מהפרטים עולה שבמהלך ערב גאלה של 'אס' שנערך בדצמבר נפגשו פלורנטינו פרס, נשיאה של ריאל מדריד ופלקאו עצמו, כאשר החלוץ חתם על לא פחות ולא יותר - מפית.

רדאמל פלקאו, חלוץ אתלטיקו מדריד חוגג שער. רויטרס
בקרוב ישתף פעולה עם רונאלדו?/רויטרס

למרות הדברים, עדיין לא ברור מה התוקף של אותה חתימה, והאם מדובר במעבר במהלך חודש ינואר או בקיץ הקרוב. בימים האחרונים התראיין החלוץ המצוין בדובאי והבהיר שהוא שמח מאוד באתלטיקו מדריד, אך הוא הודה שהוא לא יודע מה יקרה עימו בעונה הבאה. בכל מקרה, פלקאו הבהיר כי אין לו כוונה לעזוב בשלב הזה את ספרד.

פלקאו, שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-27, הגיע לאירופה ב-2009 אחרי ארבע שנים מוצלחות בריבר פלייט כשחתם בפורטו, במדיה שיחק שנתיים וכבש 41 שערים ב-51 משחקים. לפני שנה וחצי נרכש על ידי אתלטיקו מדריד תמורת 40 מיליון יורו, וב-49 משחקים במדי הקולצ'ונרוס עד כה הוא הספיק לכבוש 42 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully