וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס: "למוריניו יש את התמיכה והביטחון שלנו"

שוער ריאל סירב לצאת נגד מאמנו: "אני עובד חזק באימונים כדי להילחם על המקום שלי. אני מרגיש טוב, אבל אני לא מכונה"

אחרי המשבר עם ז'וזה מוריניו וספסולו הבלתי צפוי במשחק נגד מלאגה, נראה שאיקר קסיאס סוחב בטן מלאה על הפורטוגלי. למרות זאת, לא תשמעו ממנו דבר על כך, לפחות לא בשלב הזה. קסיאס השתתף במסיבת עיתונאים שבה דיבר בין השאר על מעמדו והמטרות האישיות שהוא מציב לעצמו.

"אני עובד חזק באימונים כדי להילחם על המקום שלי", הבהיר קסיאס. "זו המטרה שאני מכוון אליה והמאמן הוא זה שיקבע אם אני אשחק במשחק הבא או לא. למוריניו יש את התמיכה המלאה והביטחון שלנו".

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד. AP
"אנחנו במרחק 16 נקודות, זה לא מה שרצינו, אבל 2013 הגיעה, וכמו שאמרתי בשבוע שעבר, אנחנו צריכים לקזז את ההפרש. אני יודע שהמצב קשה, אבל זה לא בלתי אפשרי". איקר קסיאס/AP

על מצבו האישי אמר השוער הוותיק: "אני מרגיש טוב מאוד. אני לא מכונה, אני צריך להתאמן בכל יום ויש פעמים שאני לא מרגיש טוב, אבל בסך הכל אני בסדר. לפני כל משחק כל שחקן חייב להכין את עצמו מראש, גם מבחינה אכנית וגם בעיניים של קרנקה וסילבינו, כשמהאחרון למדתי לא מעט. אתה צריך להילחם ולהיות זמין עבור המאמן".

קסיאס גם התייחס למצבה הקשה של ריאל מדריד בליגה אחרי שהבלאנקוס כבר רחוקים 16 נקודות מברצלונה: "לא הייתי קורה למצב שיש אצלנו מתח. כשהדברים לא הולכים טוב, זה אומר שיש מוראל נמוך. השחקנים חיבים לרצות יותר ולא יכולים להיות עצובים. המטרה שלנו היא להישאר נחושים. ביום שבו לא תהיה לי אמביציה זה גם היום שאני לא אשב כאן יותר. אנחנו במרחק 16 נקודות, זה לא מה שרצינו, אבל 2013 הגיעה, וכמו שאמרתי בשבוע שעבר, אנחנו צריכים לקזז את ההפרש. אני יודע שהמצב קשה, אבל זה לא בלתי אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully