וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטו וילאנובה: "הפעם הזאת היא לא כל כך רצינית"

מאמן ברצלונה הרגיע את שחקניו לקראת הניתוח להסרת הגידול הסרטני שיעבור. גווארדיולה: "בטוח שתנצח את המשחק הזה"

וידאו: רויטרס

מאמן ברצלונה, טיטו וילאנובה, יעבור היום (חמישי) ניתוח להוצאת גידול סרטני שהתגלה בגופו בשנית. כזכור אמש הגיע וילאנובה למתחם האימונים של הקבוצה ועדכן את השחקנים במצבו, כשהוא צפוי לעבור טיפולים כימותרפיים בשישה השבועות הקרובים, ובינתיים מי שיתפוס את מקומו, לפחות למשחק הקרוב מול ויאדוליד, הוא עוזר המאמן ג'ורדי רואורה.

השיחה שערך וילאנובה עם השחקנים נמשכה כחמש דקות בלבד ובה אמר: "אני מבטיח לכם, הפעם הזאת היא לא כל כך רצינית. הגידול נמצא במקום שיותר קל לטפל בו". לאחר מכן פנה לשחקנים הנשיא סנדרו רוסל ואמר: "אתם צריכים להיות מאוחדים כעת יותר מתמיד. אני יודע שאתם יכולים לעשות את זה, כי כבר הוכחתם זאת בעבר".

טיטו וילאנובה, מאמן ברצלונה. רויטרס
הבטיח לשחקנים שהגידול הפעם לא רציני. טיטו וילאנובה/רויטרס

בברצלונה מתכוננים בינתיים להגרלת משחקי ליגת האלופות שתיערך היום, אך שחקני הקבוצה לא נשארים אדישים למצב של מאמנם. "היום זה אחד הימים הללו שאתה מבין מה חשוב בחיים", צייץ קשר הקבוצה ססק פברגאס. אני שולח את כל התמיכה שלי לטיטו ולמשפחה שלו". גם החלוץ דויד וייה היה בין דורשי שלומו של המאמן: "מאחל הרבה בריאות לאדם נהדר. אני איתך במאבק שלך ובטוח שהכל יהיה בסדר".

מרחבי ספרד והעולם ממשיכים לזרום ציוצים בנוגע למצבו של וילאנובה: "לחברי הטוב, טיטו, אני אוהב אותך ואני בטוח שתנצח את המשחק הזה", אמר מאמן ברצלונה הקודם פפ גווארדיולה, שהוזכר כמועמד אפשרי להחליפו בתקופה הקרובה, הודעה שהוכחשה אתמול על ידי אנשי המועדון. חלוץ אתלטיקו מדריד, רדאמל פלקאו הוסיף: "אני רוצה לשלוח את כל התמיכה שאני יכול לטיטו. אני מקווה שהניתוח יעבור בשלום היום, החלמה מהירה והרבה בריאות בזמן זה".

בינתיים שחקני קבוצת הכדורסל של ברצלונה על אמש למשחק ההפסד מול אוברדיורו עם הכיתוב "אנימו טיטו", שמציף את רשת האינטרנט ביממה האחרונה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פפ גווארדיולה מאמן ברצלונה עם עוזרו טיטו וילאנובה. רויטרס
גווארדיולה צייץ: "לחברי הטוב, טיטו, אני אוהב אותך ואני בטוח שתנצח את המשחק הזה"/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully