וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק למפארד: "הייתה לי תקופה נהדרת בצ'לסי"

הקשר בן ה-34 ברמז עבה במיוחד על עזיבתו אחרי 11 עונות: "אולי דברים לא נמשכים לנצח, אני רוצה לשחק באופן סדיר"

פרנק למפארד מתחיל לראות את הסוף, וקשר צ'לסי כבר לא מתחמק משאלות העיתונאים בנוגע לעזיבתו הצפויה אחרי 11 עונות במועדון. כזכור, ארסנל הביעה התעניינות בהחתמת למפארד בן ה-34 כבר בינואר, כדי לנצל את העובדה שצ'לסי לא תרצה לאבד אותו בקיץ עם תום חוזהו.

אחרי ששוב לא נכלל בהרכב של רפא בניטס בניצחון על מונטריי בחצי גמר גביע העולם לקבוצות וקם מהספסל, אמר למפארד: "הייתי מוכן לשחק, אבל זו הייתה ההחלטה של המאמן לא לשלב אותי. בגיל שלי צריך לקבל דקות משחק מסודרות. זו הסיבה בגללה פול סקולס פרש בשלב מסוים, הוא הרגיש שקשה לו לקום מהספסל ככל שהוא מתבגר ולתרום באותו האופן".

פרנק למפארד שחקן צ'לסי. stuart franklin, AP
"אני מרגיש שהייתה לי שנה טובה". למפארד/AP, stuart franklin

על האפשרות שיישאר בסטמפורד ברידג' אמר: "כרגע לא נאמר לי כלום, ואין שום דיבורים על הארכת חוזה לשנתיים או לשנה. אני מרגיש שהייתה לי שנה טובה, במיוחד לאור המצב בו היינו בפברואר ומה שעשינו מאז, שאני רוצה לחשוב שהיה לי בו חלק גדול. אני לא יכול לחזות מה יהיה, אבל אני מרגיש שיש לי עוד שנתיים או שלוש ברמה הכי גבוהה. זו לא ההחלטה שלי אם להישאר או לא, זה תלוי במועדון".

לאחר מכן עבר למפארד לשלב הסיכומים: "בלי קשר למה שיקרה, הייתה לי תקופה נהדרת בצ'לסי. אולי דברים לא נמשכים לנצח, למרות שאני רוצה שזה יימשך. אבל אני לא אחד מהשחקנים שנשארים עם התחת על הספסל לאורך זמן. אני רוצה לשחק, זה האופי שלי, ואמשיך לנסות לעשות את זה בלי קשר לנסיבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully