וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ריאל - אייאקס 1:4, דורטמונד - סיטי 0:1

הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני הודחה מאירופה. פ.ס.ז ניצחה 1:2 את פורטו וסיימה בראשות בית א'. אולימפיאקוס - ארסנל 1:2

המחזור השישי והאחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות נפתח הערב (שלישי) עם שמונת המשחקים של הבתים א'-ד', כאשר כל שמונה העולות לשמינית הגמר מן הבתים הללו כבר נקבעו, אך הערב קיבלנו את התמונה המלאה של הקבוצות שסיימו ראשונות והקבוצות שסיימו במקום השלישי והעפילו לליגה האירופית.

פריס סן ז'רמן הצליחה לנצח אחרי מאבק עיקש 1:2 את פורטו וסיימה בראשות בית א', כשדינמו זאגרב השוותה ל-1:1 מול דינמו קייב ונמנעה מלסיים ללא נקודות או שערים. בבית ב' ארסנל התבזתה עם הפסד חוץ 2:1 מול אולימפיאקוס ואפשרה לשאלקה לסיים ראשונה אחרי 1:1 מול מונפלייה. בבית ג' ניצלה זניט הרכב חסר של מילאן, גברה עליה 0:1 בסן סירו והעפילה לליגה האירופית על חשבונה של אנדרלכט, שחילצה 2:2 במלאגה. בבית המוות, ריאל מדריד הביסה 1:4 את אייאקס, בעוד מנצ'סטר סיטי האומללה של רוברטו מאנצ'יני, הפסידה 1:0 בדורטמונד ונפרדה מאירופה.

העולות לשמינית הגמר מבתים א'-ד': פריס סן ז'רמן, פורטו, שאלקה, ארסנל, מלאגה, מילאן, דורטמונד וריאל מדריד.

ממשיכות לליגה האירופית: דינמו קייב, אולימפיאקוס, זניט סנט פטרסבורג ואייאקס.

שחקני מנצ'סטר סיטי מאוכזבים, סרחיו אגוארו. רויטרס
נפרדו מאירופה. שחקני מנצ'סטר סיטי/רויטרס

בית א'

פריס סן ז'רמן - פורטו 1:2

המאבק הישיר היחיד במחזור הסיום על המקום הראשון הסתיים עם נוקאאוט של הצרפתים שניצחו לאחר מאבק עיקש ועלו לשמינית הגמר מהמקום הראשון. בניגוד לפריס סן ז'רמן, פורטו הגיעה במומנטום מצוין למשחק הזה אך נכנעה לפריס, שלשם שינוי לא קיבלה שער מזלאטן איברהימוביץ'. אסקיאל לאבצי הכריע את המשחק בדקה ה-61, אחרי טעות קשה של השוער הברזילאי הלטון.

דקה 29: גול! מקסוול הרים כדור חופשי היישר לראשו של טיאגו סילבה, שחקן הרכש ממילאן שנגח כדור אדיר לחיבורי הקורות. 0:1 לפריס.

דקה 34: גול! כדור רוחב נהדר של דאנילו מצד ימין הגיע לעברו של ג'קסון מרטינס, שהשתחל מקרוב ובעט פנימה. 1:1.

דקה 61: גול! ז'רמי מנז הכניס כדור עומק לאסקיאל לאבצי, שבעט כדור חלש אותו נראה היה כי הלטון קולט, אבל הברזילאי שמט את הכדור פנימה. שער מביך, 1:2 לפ.ס.ז'.

דינמו זאגרב - דינמו קייב 1:1

במשך 90 דקות פלוס, אוהדי מכבי חיפה עקבו בדאגה אחרי המשחק הזה ושמחו לשמוע שזאגרב תשבור את שיאם כקבוצה הכי גרועה בתולדות המפעל. אולם, פנדל של איבן קרסטנוביץ', עמוק בתוספת הזמן הציל את המארחים וקבע - מכבי חיפה היא עדיין הקבוצה היחידה שסיימה קמפיין אלופות בלי לכבוש ובלי לצבור נקודה אחת לרפואה. אגב, המשחק הזה הופסק בפתיחה בעקבות השלג הכבד ותנאי המגרש, אך חודש לאחר כרבע שעה.

דקה 45: גול! אנדריי ירמולנקו קיבל כדור כ-18 מטרים משערה של זאגרב ומהאוויר שלח כדור אדיר פנימה. 0:1 לדינמו קייב.

דקה 90: גול! אוהדי מכבי חיפה בוודאי לא שמחו לשמוע על השער הזה שהפך אותם לקבוצה הכי גרועה בתולדות ליגת האלופת. קובאל הכשיל את קרסטנוביץ' ברחבה וקרסטנוביץ' עצמו בעט את הפנדל פנימה. 1:1.

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים עם אסקיאל לאבצי. רויטרס
קיבל מתנה גדולה. אסקיאל לאבצי/רויטרס

בית ב'

אולימפיאקוס - ארסנל 1:2

התותחנים, שהיו חייבים ניצחון כדי לסיים בראשות הבית, שיחקו טוב במחצית הראשונה ועלו ליתרון למרות ששיחקו בהרכב חסר מאוד, אך אולימפיאקוס הגיבה עם צמד ושלחה את האנגלים, שנראים רע מאוד גם בליגה, למקום השני. קוסטס מיטרוגלו היה כוכב המשחק הזה עם שער ניצחון מרהיב ביופיו בדקה ה-73. היוונים יכולים להיות מרוצים מהעובדה שהם מסיימים במקום השלישי וממשיכים לליגה האירופית. מי שסיימה את דרכה היא מונפלייה. הנתון המעניין במפגשים בין השתיים נשמר: תמיד הקבוצה הביתית מנצחת.

דקה 38: גול! ארסנל עולה ליתרון כאשר ז'רביניו פרץ משמאל ותעתע בכל הגנת אוליפיאקוס. החלוץ מחוף השנהב שלח כדור אחורנית לעברו של תומאש רוזיצקי, שהגיח ובעט מדויק פנימה. 0:1 לארסנל.

דקה 64: גול! ארון ראמזי טעה כשניסה לעצור כדור על החזה ברחבה, יאניס מניאטיס העניש אותו מקרוב. 1:1.

דקה 73: גול! מהפך של אולימפיאקוס. מיטרוגלו קיבל כדור כ-18 מטרים משערה של ארסנל ובעט כדור חזק ומסובב פנימה. 1:2 לאולימפיאקוס.

מונפלייה - שאלקה 1:1

כמו ארסנל, גם הרויאל בלוז נמצאים בתקופה ממש לא טובה בבונדסליגה אך יכולים להתנחם מההעפלה המרשימה לשמינית גמר ליגת האלופות מהמקום הראשון בבית. אלופת צרפת הדועכת לא עשתה חיים קלים לגרמנים, שעלו ליתרון ראשון מראשו של בנדיקט הובדס. הצרפתים לא היו מוכנים להיפרד מהמפעל בידיים ריקות ועמנואל הררה המתיק מעט את הגלולה המרה של אוהדי קבוצתו בעונה די עגומה, גם בזירה המקומית.

דקה 56: גול! כדור חופשי של הולטבי הגיע לראשו של מצלדר, שהמשיך לעברו של הובדס שמקרוב נגח פנימה. 0:1 לשאלקה.

דקה 59: גול! אנתוני מונייה פרץ מצד שמאל והגביה לרחבה, עמנואל הררה נגח, מצלדר הציל מהקו והררה הצליח להבקיע מהריבאונד. 1:1.

ואסיליס טורוסידיס שחקן אולימפיאקוס מול מרואן שמאק, שחקן ארסנל. רויטרס
עוד הפסד לאוסף של ארסנל. מרואן שמאק מול ואסיליס טורוסידיס/רויטרס

בית ג'

מלאגה - אנדרלכט 2:2

הקבוצה הספרדית הבטיחה עוד לפני פתיחת המשחקים את המקום הראשון בבית עם 11 נקודות ולמרות שעלתה בהרכב חסר מאוד, כמעט הצליחה להיפרד מהמפעל עם ניצחון יפה, אך שער של דיומרסי מ'בוקני לקראת הסיום קבע חלוקת נקודות שלא עזרה יותר מידי לבלגים החביבים שסיימו דרכם באירופה. זו הפעם השנייה שמנואל פלגריני מסיים את שלב הבתים בליגת האלופות ללא הפסד. בפעם הקודמת הוא עשה זאת עם ויאריאל ב-2005/06.

דקה 45: גול! מהלך גדול של סבסטיאן פרננדס, שתיעתע בהגנת הבלגים ושלח כדור אחורנית לעברו של דודה, שהפציץ כדור אדיר לחיבורי הקורות. 0:1 למלאגה.

דקה 50: גול! יובאנוביץ קיבל כדור עומק והצליח מקרוב להקפיץ מעל קאמני פנימה. 1:1. השער ה-50 של אנדרלכט בליגת האלופות.

דקה 61: גול! דודה כבש את השני והחזיר את היתרון למארחים. הקשר הפעלתן קיבל כדור נהדר בצד שמאל ומקרוב שלח שטוח ופנימה. 1:2 למלאגה.

דקה 89: גול! מ'בוקני המצוין קיבל כדור רוחב בסופה של התקפה מתפרצת ומקרוב לא התקשה להרשית ולהשוות. 2:2.

מילאן - זניט 1:0

למרות יכולת לא מרשימה ופתיחת עונה קשה, הרוסונרי הצליחו להבטיח את המקום בשמינית הגמר כבר במחזור שעבר לאחר 1:2 בחוץ על אנדרלכט, אבל היום הם עלו בהרכב חסר וסיימו דרכם בהפסד ביתי. דני הפורטוגלי, שהיה פצוע תקופה ארוכה, היה זה שכבש את השער היקר כל כך לרוסים, ששולח אותם להופעה בליגה האירופית.

דקה 35: דני הפורטוגלי שחזר מפציעה ארוכה, הצליח להשתלט על כדור ברחבה, אותו הגנת מילאן לא הצליחה להרחיק ובעט כדור שטוח ומסובב לפינה. 0:1 לזניט.

אלכסנדר אניוקוב שחקן זניט סנט פטרסבורג לפני קווין פרינס בואטנג שחקן מילאן. AP
שומר על הניצחון בקנאות. אניוקוב/AP

בית ד'

דורטמונד - מנצ'סטר סיטי 0:1

השוורצגלבן הבטיחו כבר את המקום הראשון בבית לאחר ה-1:4 המרשים במיוחד במחזור הקודם מול אייאקס, אבל גם מול הקבוצה הדועכת של רוברטו מאנצ'יני, הם הצליחו לשמור על כל שלוש הנקודות. יוליאן שיבר היה זה שכבש את שער הניצחון וקבע: מנצ'סטר סיטי מודחת מאירופה. האנגלים, שכל כך רצו להימנע מעוד עונה בליגה האירופית, לבטח מרוצים. כעת יוכלו להתרכז אך ורק בליגה.

דקה 57: גול! יאקוב בלאשצ'יקובסקי העביר כדור רוחב ויוליאן שיבר גלש כדי לכבוש מחמישה מטרים. 0:1 לדורטמונד.

ריאל מדריד - אייאקס 1:4

הבלאנקוס הגיעו במצב רוח די מעודד לאחר שניצחו בדרבי 0:2 את אתלטיקו מדריד בשבת האחרונה. מוריניו נתן במשחק הזה למספר שחקני הרכב קבועים כמו פפה, אנחל די מריה, מסוט אוזיל וגם השוער איקס קסיאס, כאשר מי שפתח בין הקורות היה אנטוניו אדאן. מי שקיבלו הזדמנות בהרכב הם קאקה הברזילאי ולוקה מודריץ' ושניהם כיכבו בניצחון הזה. מודריץ עם שני בישולים מרהיבים וקאקה עם שער גדול לחיבורי הקורות. למרות הניצחון, ריאל מסתפקת במקום השני בבית ואילו אייאקס ניצלה את ההפסד של מנצ'סטר סיטי כדי לסיים שלישית ולהמשיך לליגה האירופית. כריסטיאנו רונאלדו כבש את הראשון ועלה לראש טבלת המבקיעים במפעל עם שישה כיבושים.

דקה 7: ריאל עלתה ליתרון מוקדם, אך השער של קרים בנזמה נפסל בטענת נבדל, אחרי שקיבל כדור רוחב מקאקה מצד שמאל אך הקדים את ההגנה.

דקה 10: הזדמנות אדירה לריאל. לוקה מודריץ' הכניס כדור עומק נהדר לקונטראו, שחדר לרחבה ובעט לקורה.

דקה 13: גול! אחרי לחץ אדיר ריאל גם עלתה ליתרון מוצדק. לוקה מודריץ' הפעלתן הכניס כדור עומק נהדר לקרים בנזמה, שיישר את הכדור למרכז ורונאלדו בעט מקרוב בעוצמה פנימה. 0:1 לריאל.

דקה 28: גול! שוב לוקה מודריץ' עם כדור עומק גאוני לעברו של חוסה קאייחון, שמקרוב לא התבלבל ובעט שטוח ופנימה. 0:2 לריאל.

דקה 49: גול! רונאלדו מסר כדור לעברו של קאקה, שקיבל הזדמנות בהרכב ומ-16 מטרים שלח כדור מסובב אדיר לחיבורי הקורות ברגל שמאל. 0:3 לריאל מדריד.

דקה 60: גול! הגבהה פשוטה לרחבה לא נקלטה על ידי אדאן השוער המחליף ובוריחטר כבש מקרוב. 1:3.

דקה 88: גול! הקינוח של ריאל הגיע בזכות בישול נהדר של אלברו מוראטה, שפרץ מצד ימין והרים כדור מדוייק לראשו של קאייחון, שנגח מקרוב פנימה, כבש את השני שלו והרביעי של קבוצתו. 1:4 גדול לריאל.

קאקה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
פתח בהרכב וכרגיל היה נהדר. קאקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully