וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 3:4 משוגע למנצ'סטר יונייטד ברדינג

מערכת וואלה! ספורט

1.12.2012 / 21:14

7 שערים ב-34 דקות בלתי נשכחות העניקו ליונייטד 3 נקודות יתרון בפסגה אחרי ה-1:1 של סיטי נגד אברטון. צ'לסי הפסידה

ספורט 2

לאחר מחזור אמצע שבוע מסקרן, שמונה משחקים נערכו היום (שבת) במסגרת המחזור ה-15 בפרמיירליג וכמה סיפורים היו שם.

השבת התחילה עם צ'לסי האומללה של רפא בניטס ספגה עוד עוגמת נפש כשהפסידה 3:1 לווסטהאם אחרי שתי תוצאות 0:0 ברציפות והסתיימה עם 3:4 משוגע של מנצ'סטר יונייטד על רדינג בחוץ, מה שהגדיל עבורה את היתרון בפסגה.

בתווך, מנצ'סטר סיטי פיספסה הזדמנות לפתוח פער בצמרת כשסיימה ב-1:1 ביתי ומאכזב מאוד מול אברטון, שכבר הובילה. ארסנל הגרועה המשיכה לאכזב והפסידה 2:0 בבית לסוונסי, בה שיחק איתי שכטר 68 דקות. ליברפול ניצחה 0:1 את סאות'המפטון, טוטנהאם הלוהטת הביסה 0:3 את פולהאם בקרייבן קוטג'.

רפא בניטס מנג'ר זמני של צ'לסי. רויטרס
מה יהיה? בניטס/רויטרס

ווסטהאם - צ'לסי 3:1

נו, אז עכשיו רומן אברמוביץ' מרוצה? אחרי שפיטר את רוברטו די מתאו, שהוביל את הקבוצה שלו לזכייה בגביע ובליגת האלופות ומינה במקומו את רפא בניטס למנג'ר זמני, ראה האוליגרך הרוסי את צ'לסי ממשיכה להתרסק תחת המאמן הספרדי כשספגה הפסד מביך במיוחד 3:1 לווסטהאם. הבלוז עם 26 נקודות בלבד, והמגמה ברורה. מנגד, ווסטהאם ללא יוסי בניון, שלא רשאי לשחק בקבוצה ממנה הוא מושאל, כבר עם 22 נקודות. אגב, לצ'לסי זהו משחק ליגה שביעי ברציפות ללא ניצחון. הרצף הארוך ביותר של הבלוז מאז עונת 1994/5.

צ'לסי פרצה את הסכר בדקה ה-13. ויקטור מוזס הזין את פרננדו טורס בכדור עומק, הספרדי מצא בנגיעה את בן ארצו חואן מאטה, וזה בעט פנימה וכבש את שער הליגה החמישי שלו העונה והראשון בעידן רפא בניטס ולמעשה אחרי 334 דקות ברציפות. בהמשך מאטה היה קרוב לכיבוש שער שני, בעוד פטר צ'ך הדף נגיחה מסוכנת של קווין נולאן.

הפטישים פתחו את המחצית השנייה בסערה ולחצו חזק על השער של פטר צ'ך, ובדקה ה-63 הצליחה ווסטהאם גם למצוא את השער. ססאר אספיליקווטה איבד כדור בהגנה למאט ג'רביס, שהגביה לרחבה, קרלטון קול רכב על גבו של ברניסלב איבנוביץ' ונגח פנימה את ה-1:1. שער שהיה צריך להיפסל. בדקה ה-66 בעט חואן מאטה כדור חופשי מ-22 מטר היישר לקורה.

בדקה ה-83 ווסטהאם הייתה קרובה לכבוש את השני כשנגיחה של ווינסטון ריד נהדפה מקו השער על ידי אשלי קול. בדקה ה-86 הצליחה הקבוצה של סם אלרדייס לכבוש את השני כשקלרטון קול עצר כדור על החזה והוציא החוצה למוחמד דיאמה, שבעט מצוין מ-16 מטר פנימה את ה-1:2. בדקה ה-90 הפטישים כבשו את השלישי, אחרי עוד שגיאה בהגנה. בעיטה של מת'יו טיילור נהדפה על ידי צ'ך, אך חזרה למודיבו מאיגה שבעט את ה-1:3. מביך.

צפו בתקציר המשחק

פרננדו טורס שחקן צ'לסי. Jamie McDonald, GettyImages
זה נראה רע. טורס/GettyImages, Jamie McDonald

מנצ'סטר סיטי - אברטון 1:1

אחרי שהצליחה לנצח את מנצ'סטר יונייטד במחזור הפתיחה, הצליחה הקבוצה של דייויד מויס לגרום נזק גם לקבוצה השנייה של מנצ'סטר. אברטון סיימה ב-1:1 בחוץ מול מנצ'סטר סיטי, לאחר שכבר הובילה 0:1 וספגה שוויון מפנדל מוצלח של קרלוס טבס.

אברטון עלתה ליתרון בדקה ה-33 כשהגבהה של לייטון ביינס הגיעה למרואן פלאיני, דרך הראש של וינסנט קומפאני. הבלגי נגח ונעצר על ידי ג'ו הארט, אך הצליח לדחוק עם הברך פנימה את ה-0:1 המפתיע. בדקה ה-43 גרם החלוץ הבלגי לפנדל לאחר שהכשיל ברחבה את אדין דז'קו. קרלוס טבס בעט את הפנדל היישר לאמצע השער וקבע 1:1. איבוד נקודות מאכזב לסיטי, שבוע לפני הדרבי.

צפו בתקציר המשחק

ארסנל - סוונסי 2:0

טוב, נו אז מה ארסן ונגר יגיד הפעם? לא משנה מה המנג'ר הצרפתי כבר יגיד, אלא בעיקר משנה שארסנל שלו הפסידה בבית 2:0 לסוונסי וממשיכה לאכזב ולהיות אחת הקבוצה החלשות בליגה. לקבוצה של ארסן ונגר זהו הפסד ליגה רביעי העונה, ובסך הכל יש לה רק חמישה ניצחונות העונה ו-21 נקודות מ-45 אפשריות. לא פלא שהיא במקום ה-10 בליגה, כיוון שהיא ממש לא שווה יותר מזה. לסוונסי זהו ניצחון ראשון על ארסנל מאז 1982.

הוולשים כבשו בדקה ה-88 כשדאבל פס הותיר את מיצ'ו לבד מול וויצ'ק שצ'סני והעניש את ארסנל האומללה שממש התחננה לעונש. בתוספת הזמן כבשה סוונסי את השני לאחר שמיצ'ו חטף כדור לקרל ג'נקינסון החלש, פרץ קדימה ונותר לבד מול וויצ'ק שצ'סני. הוא לא ממש התקשה מול השוער הפולני ובעט פנימה את ה-0:2. איתי שכטר שיחק 68 דקות מול ההגנה החלשה של ארסנל והיה לא רע.

צפו בתקציר המשחק

ליברפול - סאות'המפטון 0:1

המייטי רדס הצליחו להתאושש מההפסד 2:1 לטוטנהאם באמצע השבוע וחזרו לנצח עם 0:1 ביתי ולא הכי מרשים מול סאות'המפטון, העולה החדשה. דווקא הבלם הדני דניאל אגר כבש את השער היחיד של המייטי רדס והעלה אותם למקום ה-11 בליגה.

זה קרה בדקה ה-43, אחרי שכדור חופשי של לואיס סוארס מצא את המשקוף. גלן ג'ונסון הגיע לכדור החוזר והגביה אותו לרחבה, שם המתין דניאל אגר שנגח מצוין פנימה את ה-0:1.

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. Richard Heathcote, GettyImages
מה תפסר הפעם? ונגר/GettyImages, Richard Heathcote

רדינג - מנצ'סטר יונייטד 4:3

איזה משחק במדג'סקי סטדיום, יותר נכון איזו מחצית ראשונה. שערים, מהפכים, היסטוריות ועוד, שב עה שערים ב-34 הדקות הראשונות ואחר כך התותחים נדמו. בכל מקרה, שבוע לפני הדרבי של מנצ'סטר, שהוא גם משחק העונה באנגליה, השדים האדומים הגדילו את היתרון שלהם בפסגה לשלוש נקודות.

אנדרסון (13), ווין רוני (16 בפנדל ו-30) ורובין ואן פרסי (34) כבשו לשדים האדומים, האל רובסון קאנו (8), אדם לה פונדרה (19) ושון מוריסון (23) מצאו את הרשת של אנדרס לינדגארד. שבעה שערים ב-34 דקות ואחר כך כאמור נאדה.

זו הייתה הפעם השלישית בלבד בה נכבשים שבעה שערים במחצית הראשונה מאז הקמת הפרמיירליג וגם השלישייה הכי מהירה שמנצ'סטר יונייטד הגדולה סופגת בפרמיירליג. רדינג הייתה שותפה למשחק רב השערים ביותר בתולדות הפרמיירליג, הפסד 7:4 לפורטסמות' ב-2007, אבל למרות שהיום היה נדמה שהשיא יישבר, זה לא קרה.

שחקני מנצ'סטר יונייטד אנדרסון, רובין ואן פרסי, ווין רוני. רויטרס
34 דקות מתישות. רוני, ואן פרסי ואנדרסון/רויטרס

משחקים נוספים

פולהאם - טוטנהאם 3:0

הקבוצה של אנדרה וילאש בואש ממשיכה להיראות פשוט מצוין ולהתקרב מאוד לצמרת הגבוהה. טוטנהאם, שניצחה במחזור אמצע השבוע, עלתה כבר למקום הרביעי עם 26 נקודות ונראה שאחרי פתיחת עונה קשה היא בדרך הבטוחה אל הצמרת.

התרנגולים עלו ליתרון בדקה ה-55 לאחר בעיטה מצוינת של סנדרו ממרחק רב, שקבעה 0:1. הקבוצה של אנדרה וילאש בואש כבשה את השני בדקה ה-72 משער של ג'רמיין דפו לאחר בישול של גילפי סיגורדסון האיסלנדי. החלוץ האנגלי המצוין כבש את השלישי בדקה ה-77, כשהפעם המבשל היה קלינט דמפסי.

משחקים נוספים:

קווינס פארק ריינג'רס - אסטון וילה 1:1
לקווינס פארק ריינג'רס: ג'יימי מקי (18), לאסטון וילה: ברט הולמן (8)

ווסט ברומיץ' - סטוק סיטי 1:0
לסטוק סיטי: דין וויטהד (75)

איתי שכטר שחקן סוונסי (שמאל) מול פר מרטסאקר שחקן ארסנל. Richard Heathcote, GettyImages
68 דקות לא רעות. שכטר מול מרטסאקר/GettyImages, Richard Heathcote

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully