וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: אונאי אמרי פוטר מספרטק מוסקבה

5:1 משפיל לדינמו בדרבי של מוסקבה הספיק על מנת לפטר את הספרדי, שהגיע במהלך הקיץ. מאמן חדש ימונה במהלך השבוע

תבוסה אחת בדרבי של מוסקבה. זה כל מה שהיה נדרש לבעלי המניות של ספרטק, סגנית האלופה ברוסיה אשתקד, על מנת להחליט פה אחד היום (ראשון) על פיטוריו של מאמן הקבוצה, אונאי אמרי. זמן קצר לאחר שהסתיים הסיוט של ספרטק, שכלל תבוסת 5:1 מכאיבה במיוחד בבית, קיבל המנג'ר הספרדי את ההודעה על פיטוריו, על אף העובדה שהוא הוחתם בקבוצה רק בקיץ האחרון והחזיק בחוזה לעונה נוספת.

אונאי אמרי מאמן ספרטק מוסקבה. רויטרס
עוזב את רוסיה מוקדם מהצפוי. אונאי אמרי/רויטרס

"בעלי המניות של המועדון הגיעו להחלטה שאונאי אמרי לא ימשיך כמאמן ספרטק", אמר בלקניות המנהל המקצועי של ספרטק, שחקן העבר ואלרי קרפין, ששימש בעצמו כמאמן הקבוצה אשתקד. מעמדו של אמרי, שהונחת בספרטק אחרי ארבע שנים מוצלחות כמאמן ולנסיה, בהן הוליך את המועדון למקום השלישי בליגה הספרדית שלוש פעמים ברציפות, עמד בסכנה עוד לפני המשחק, בעקבות התבוסה 3:0 לברצלונה, גם היא בבית, במסגרת ליגת האלופות.

לאחר 17 מחזורים, ספרטק מדורגת במקום התשיעי בלבד בליגה הרוסית, עם שישה הפסדים ו-29 נקודות. גם בליגת האלופות מאזנה של ספרטק גם כן לא מחמיא במיוחד, כשהיא מדורגת במקום הרביעי והאחרון בבית ז', עם ניצחון אחד וארבעה הפסדים. בספרטק מסרו כי המאמן הבא ימונה במהלך השבוע הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully