וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אני צעיר מכדי להסתפק בשתי זכיות באלופות"

המיוחד יציין 100 הופעות כמאמן בליגה מול מנצ'סטר סיטי (ד', 21:45, ספורט 5): "אני ורונאלדו נחושים לזכות בתארים נוספים"

לריאל מדריד וז'וזה מוריניו מצפה קרב גדול וחשוב מחר (רביעי, 21:45, ספורט 5) מול מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, שעשוי להיות מכריע עבורם בקרב על המקום הראשון בבית ד'. אך עבור המנג'ר הפורטוגלי המשחק יהיה היסטוריה קטנה, כשהוא יציין את ההופעה ה- 100 שלו כמאמן בליגת האלופות. ה"מיוחד" התראיין לעיתון "אקונומיקו" הספרדי, התייחס לקריירה שלו בליגת האלופות וסיפק כמה ציטוטים מעניינים.

"אני שמח לציין מאורע כזה, זה בזכות עבודה קשה של הרבה אנשים מסביבי שעזרו לי רבות. למזלי, מעולם לא הודחתי כבר בשלב הבתים, כך שבאף עונה מספר המשחקים שלי בליגת האלופות לא ירד משישה. פעמיים הגעתי למקסימום המשחקים עם 13, ארבע פעמים אחרות הגעתי ל-12. הכול קרה מהר מאוד", הפגין המיוחד בקיאות מרשימה בהישגיו בעבר. "היום אני זוכר את המשחק הראשון שלי עם פורטו, שהיה באורח פלא מו ריאל מדריד. זה נראה כאילו זה היה אתמול".

ז'וזה מוריניו, מאמן ריאל מדריד. רויטרס
נקודת ציון נוספת בקריירה. מוריניו/רויטרס

הפורטוגלי הפתיע כשנשאל מהו האצטדיון האהוב עליו באירופה: "אני יודע שיהיו אנשים שיבקרו אותי על זה, אבל הכי אהבתי שסאן סירו היה האצטדיון הביתי שלי. האוהדים שם מעניקים תמיכה מיוחדת". מוריניו מציין את ההופעה ה -100 שלו זמן קצר לאחר שגם הכוכב שלו כריסטיאנו רונאלדו ציין מספר זהה של הופעות במסגרות הבינלאומיות עם פורטוגל. "שנינו עדיין צעירים, אנחנו מלאי מוטיבציה. יש לנו את המוטיבציה הדרושה כדי לשפר את המאזן שלנו בליגת האלופות. אני צעיר מדי מכדי להסתפק בשתי זכיות בלבד במפעל", אמר.

הוא אף התייחס לאהבתו לאנגליה, זכר לימים כמנג'ר צ'לסי ולקראת המפגש מול מנצ'סטר סיטי בממלכה: "באנגליה יש אווירה שחיה ונושמת את הכדורגל, אבל למען האמת הייתי מעדיף שציון הדרך הזה יהיה עם ריאל מדריד מול פורטו, כמו המשחק הראשון שלי בליגת האלופות. אבל גם לחגוג את זה באנגליה זה לא רע".

ז'וזה מוריניו, מאמן ריאל מדריד, עם כריסטיאנו רונאלדו. Andres Kudacki, AP
לו ולכריסטיאנו יש תוכניות גדולות לעתיד. מוריניו חוגג עם רונאלדו/AP, Andres Kudacki

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully