וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: ברצלונה הביסה 0:3 את אלאבס

גם ללא מסי, ברצלונה הסתדרה עם היריבה הצנועה. וייה (40), אינייסטה (50) ופברגאס (88) כבשו. מטבע נזרק על פינטו

מסע ההגנה של ברצלונה על תואר גביע המלך בו זכתה, החל הערב (שלישי) עם ניצחון חוץ 0:3 על אלאבס, במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב הרביעי של הגביע. הקטלאנים התגברו על 40 דקות ראשונות קשות ועשו את העבודה לקראת הגומלין שייערך בעוד כחודש. גם ולנסיה עשתה צעד לעבר השלב הבא, אחרי 0:2 בחוץ על לאגוסטרה מהליגה השלישית.

דויד וייה שחקן ברצלונה. GettyImages
טיל מרגיע. דויד וייה/GettyImages

אלאבס - ברצלונה 3:0

40 דקות האמינו האוהדים במנדיסורוסה כי קבוצתם מסוגלת להפתיע את ברצלונה כמו שעשתה לה ב-2001. כן, אותה שנה בה גם הגיעה אלאבס להישג השיא שלה והפסידה בגמר המטורף 5:4 לליברפול. אלא שברצלונה, גם ללא ליאונל מסי, צ'אבי, ויקטור ואלדס, פדרו וג'ורדי אלבה שנותרו בבית, גילתה סבלנות ונהנתה משערים נפלאים של דויד וייה (40) ואנדרס אינייסטה (50), כשססק פברגאס נגח את השלישי (88). ברצלונה שעברה בכל שבע העונות האחרונות את השלב הראשון, תעשה זאת גם הפעם. היריבה מהליגה השלישית תגיע לגומלין בקאמפ נואו בעיקר בשביל החוויה.

20 דקות חלפו וברצלונה עדיין ללא איום ממשי על שערו של אורצי, שנדרש לזנק רק בדקה ה-23 על מנת להדוף כדור רוחב של אלכסיס ובעיטה של אינייסטה. בדקה ה-33 ברטרה יכול היה לחגוג שער, אבל נגח החוצה ממצב קורץ. שבע דקות לאחר מכן המחסום נפרץ, כשאינייסטה מצא את וייה, ששיפר עמדות והפציץ למשקוף ופנימה את הראשון של ברצלונה.

המחצית השנייה נפתחה עם טענות לפנדל של גוסמן המקומי, אבל השופט לא שרק ובדקה ה-50 בארסה השיגה את השני. פברגאס חטף כדור ברחבת אלאבס ומסר לווייה שהשאיר לאינייסטה. המהנדס סובב באומנות מ-16 מטרים, היישר לחיבורים של אורצי. בצד השני סימן פינטו שנפגע. לאחר מספר הילוכים חוזרים, התברר כי מטבע שנזרק מיציע אלאבס פגע בראשו. השוער התאושש ובארסה כבר כבשה את השלישי, אלא שהשער של אלכסיס נפסל שלא בצדק בטענה לנבדל. עם השלישי המתינה מחזיקת הגביע לדקה ה-88, אז פברגאס נגח מקרוב לרשת אחרי בישול של אלבס. פינטו עוד סיפק זינוק נהדר כדי למנוע מאלאבס את שער הכבוד.

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה. GettyImages
סובב באומנות את השני. אנדרס אינייסטה/GettyImages

לאגוסטרה - ולנסיה 2:0

בשבת שיחקה לאגוסטרה בליגה השלישית מול קבוצת המילואים של ולנסיה וניצחה 0:2. מול הקבוצה הראשונה היא הצליחה קצת פחות, למרות הגדלת תכולת האצטדיון באופן חד פעמי ל-2,500 מקומות. ולנסיה התגברה על תנאי המגרש צר המידות של הקטלאנים, להם נפסל שער בדקה ה-11, וגם על ההרכב החסר, וניצחה הודות לנגיחה של ז'ונאס הברזילאי בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ועוד אחת של נלסון ואלדס בדקה ה-68.

ז'ונאס שחקן ולנסיה חוגג שער. רויטרס
הרגיע את העצבים. ז'ונאס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully