וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניצחונות לכל הגדולות, חוץ מארסנל

2:4 גדול לצ'לסי על טוטנהאם בדרבי, 2:4 ליונייטד על סטוק, 0:1 לליברפול על רדינג, ורק התותחנים נכנעו לנוריץ' 1:0. בניון בישל

ספורט 2

אחרי ההופעה החלשה של נבחרת אנגליה בפולין הגשומה, הפרמיירליג המרתקת שבה היום (שבת) לפעילות עם המחזור השמיני. במוקד עמד דרבי לונדוני גדול שהסתיים ב-2:4 של צ'לסי אצל טוטנהאם. הבלוז עדיין מוליכים את הטבלה והם בלתי מנוצחים. האלופה מנצ'סטר סיטי גירדה 1:2 על ווסט ברומיץ', בעשרה שחקנים ומשער בדקה ה-92 של אדין דז'קו. מנצ'סטר יונייטד ניצחה 2:4 את סטוק סיטי, ליברפול גברה 0:1 על רדינג. יוסי בניון בישל ב-1:4 הגדול של ווסטהאם על סאות'המפטון, איתי שכטר לא שותף ב-1:2 של סוונסי על וויגאן ואילו פולהאם ניצחה 0:1 את אסטון וילה. את משחקי היום חתמה ארסנל המאכזבת, שהמשיכה להתרחק מהפסגה כשנכנעה לנוריץ' 1:0.

מאמן טוטנהאם, אנדרה וילאש בואש, לצד מאמן צ'לסי, רוברטו די מתאו. רויטרס
לא הצליח לנקום. וילאש בואש מימין, עם די מתאו/רויטרס

טוטנהאם - צ'לסי 4:2

איזה משחק נפלא לפתיחת המחזור סיפקו לנו שתי הלונדוניות, איזה סיפור. אנדרה וילאש בואש שלא הצליח לנקום בקבוצה שפיטרה אותו, מהפך מרשים של טוטנהאם בלי הכוכב הגדול גארת' בייל שנסע לשהות לצד חברתו הכורעת ללדת, רק כדי להיקלע לפיגור שוב, דרמות, שעירם גדולים או בקיצור, עוד משחק צמרת גדול, כמיטב המסורת האנגלית.

המשחק נפתח עם ניסיון מעניין של טוטנהאם, כאשר גילפי סיגורדסון הגביה כדור מצוין לרחבה, אבל וויליאם גאלאס לא הצליח להמשיך אותו. אבל בדקה ה-17 כדור קרן של צ'לסי הסתיים בשער: גאלאס הרחיק רע מאוד, הכדור הגיע לגארי קייהיל, שהמשיך עם פצצה מ-15 מטר פנימה. 0:1 לצ'לסי.

בהמשך התפתח משחק שקול ללא הרבה הזדמנויות, עד שבדקה ה-47 וויליאם גאלאס נגח מקרוב אחרי כדור חופשי לזכות התרנגולים, ואיזן. כעת טוטנהאם נישאה על גלי המומנטום, איימה שוב ושוב על פטר צ'ך ובדקה ה-54 גם הצליחה להשלים מהפך עם שער של ג'רמיין דפו אחרי בישול של ארון לנון.

הספיגה העירה את צ'לסי משנתה הארוכה והיא החלה לתקוף וללחוץ את טוטנהאם בחלק המגרש שלה, ובדקה ה-66 חואן מאטה בעט כדור שטוח ומדויק פנימה. שתי דקות לאחר מכן זה כבר 2:3 לצ'לסי, אחרי שאדן הזאר שיגר מסירת עומק פנטסטית לספרדי וזה כבש מול בראד פרידל את השני שלו בתוך שלוש דקות. טוטנהאם ניסתה להשוות ויצאה קדימה, ההגנה הופקרה ודניאל סטארידג' חתם את ה-2:4 בתוספת הזמן אחרי בישול של מאטה.

צפו בתקציר הדרבי הלונדוני המצוין

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אדין דז'קו ג'וליאן לסקוט מנצ'סטר סיטי. Matthew Lewis, GettyImages
האיש למשימות מיוחדות שוב היה שם. דז'קו/GettyImages, Matthew Lewis

ווסט ברומיץ' - מנצ'סטר סיטי 2:1

איזה ניצחון דרמטי לאלופה, שמשאיר אותה קרובה לצמרת. מהרגע הראשון שום דבר לא הסתדר לחבורה של מאנצ'יני בבירמינגהאם, כשג'יימס מילנר ראה את הכרטיס האדום הישיר בדקה ה-23 אחרי עבירה על שיין לונג על סף הרחבה. אותו לונג היה גם זה שכבש את שער היתרון לברומיץ', כשבדקה ה-67 הוא התגנב מאחורי ההגנה, חמק מהנבדל והמשיך מקרוב בעיטה של פיטר אודמווינגה. סיטי לא אמרה נואש ופנתה לאיש הקלאץ' שלה אדין דז'קו, שהתרומם מעל כולם וניצל יציאה איומה של בן פוסטר, כדי לנגוח את השוויון. בדקה ה-92, המארחת הבטוחה בעצמה יצאה לחפש שער ניצחון, אבל סיטי חטפה כדור קרן וטסה למתפרצת בסיומה מי אם לא דז'קו שלח פנימה את שער הניצחון המדהים.

צפו בתקציר המהפך של הסיטיזנס

מנצ'סטר יונייטד - סטוק סיטי 2:4

יונייטד ראתה את צ'לסי פותחת פער זמני של שבע נקודות וידעה שהיא חייבת להגיב, כדי לא להישאר רחוקה מדי לפני המפגש מול הבלוז בשבוע הבא. אלא שאחרי עשר דקות, נראה היה שזה בדיוק מה שהולך לקרות לה, כשלא אחר מאשר ווין רוני, עשר שנים בדיוק אחרי שער הבכורה המדהים שלו במדי אברטון מול ארסנל בגיל 16, כבש הפעם דווקא לרשת הלא נכונה, בנגיחה אחרי כדור גובה מבלבל שעלה לרחבת החמש של השדים האדומים.

רוני חש צורך להחזיר את מה שקילקל, אבל דווקא דויד דה חאה נדרש למתוח איברים יותר מפעם אחת, כשהפוטרס לא חוששים לצד קדימה ומביכים פעם אחר פעם את ההגנה המקומית החלשה. כנגד מהלך המשחק, רוני השווה לבסוף, בדקה ה-27 עם נגיחה מקרוב אחרי הגבהה של ואן פרסי. ההולנדי התכבד בשני, דקה למחצית, כשנותר לבדו לחלוטין ומחמישה מטרים שלח פנימה. דקה מפתיחת המחצית השנייה, וולבק, שקודם לכן פגש את המשקוף, עשה את זה כבר 1:3 עם בישול של רוני ונגיחה מדויקת. בהמשך, אואנס החמיץ בצורה איומה משלושה מטרים והאורחים הענישו עם שער גדול בסלאלום של מייקל קייטלי בדקה ה-59. הקהל באולד טראפורד כבר החל לחשוש, אבל רוני הרגיע את כולם עם השלישי שלו במשחק והשני לרשת הנכונה, כשדחק פנימה אחרי ערבוביה בדקה ה-65. מייקל אואן עלה כמחליף בדקה ה-74 בשורות סטוק סיטי, לקול תשואות הקהל באולד טראפורד.

צפו בתקציר ובהצגה של ווין רוני

ווין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. Michael Regan, GettyImages
חגיגות העשור שלו התחילו רע והמשיכו נהדר/GettyImages, Michael Regan

ווסטהאם - סאות'המפטון 1:4

הפטישים זגזגו בשבועות האחרונים ביכולתם, אבל הפעם, עם יוסי בניון בהופעת בכורה בהרכב, הם נראו מצוין מול הקדושים, כשהקשר הישראלי מספק משחק מצוין. המארחים עקצו פעמיים בתוך שתי דקות. תחילה היה זה מארק נובל, שהטעה את כולם עם כדור חופשי, שחדר פנימה בדקה ה-46. מיד לאחר מכן הגיע הרגע של בניון, שחטף כדור בפינת הרחבה, פרץ למרכז ושלח מסירת רוחב מדודה לקווין נולאן, שמשני מטרים מול שער ריק, הכפיל את התוצאה. אדם ללאנה ניצל הירדמות ברחבת הפטישים וצימק עם פצצה מקרוב בדקה ה-64. סוטון כמעט השיגה גם את השוויון, אבל אנדי קארול סחט פנדל, אותו ניצל מארק נובל כדי לכבוש את השני שלו במשחק בדקה ה-72. מודיבו מאיגה היה אחראי על הדובדבן בדקה ה-87, עם פריצה סוחפת וכדור מתוחכם ויפהפה לפינה.

צפו בבישול של בניון ובתקציר המלא

שחקן ווסטהאם יוסי בניון חוגג עם חבריו, קווין נולאן, אנדי קרול. Mike Hewitt, GettyImages
בישול יפה. יוסי בניון חוגג עם קווין נולאן ואנדי קרול/GettyImages, Mike Hewitt

ליברפול - רדינג 0:1

המייטי רדז ממשיכים לא להרשים כלל בליגה, אבל הם סופסוף הצליחו לצאת ממשחק ביתי עם שלוש נקודות, בניגוד לארבע הניסיונות הקודמים שלהם העונה. לואיס סוארס הכניס לרהאים סטרלינג כדור עומק נהדר בדקה ה-29 והאנגלי הצעיר מצא את הרשת, כדי לסדר לברנדון רוג'רס קצת שקט לשם שינוי.

צפו בניצחון של ליברפול

נוריץ' - ארסנל 0:1

אחרי פתיחה חלשה של העונה התותחנים התייצבו בשבועות האחרונים, אבל ההפסד הביתי לצ'לסי עצר אותם והערב שוב התברר כי הקבוצה של ארסן ונגר לא מספיק חזקה כדי להתחרות בפסגת הטבלה גם העונה. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-19, אלכסנדר טטי בעט חזק מחוץ לרחבה, ויטו מאנונה הדף גרוע וגרנט הולט ניצל כדי להסתער על הריבאונד ולקבוע 0:1 למארחת. ארסנל נראתה רע מאוד במהלך המחצית הראשונה, וגם במחצית השניה ההגנה המעולה של הכנריות לא אפשרה לתותחנים להגיע לאף מצב. למעשה, נוריץ' היתה קרובה יותר לשני מאשר שהאורחת לשוויון, ובסופו של דבר הכנריות משיגים ניצחון בית ראשון על ארסנל מאז 1984.

שחקני ליברפול חוגגים עם ראחים סטרלינג (מרכז). Clive Brunskill, GettyImages
הילד פורע שטרות. סטרלינג חוגג עם החברים/GettyImages, Clive Brunskill

משחקים נוספים:

סוונסי - וויגאן 1:2
לסוונסי: פבלו הרננדס (65), מיצ'ו (67). לוויגאן: אמרסון בויס (69)
איתי שכטר לא שותף בסוונסי

פולהאם - אסטון וילה 0:1
לפולהאם: כריס ביירד (84)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully