וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו: "האזרים עשו לנו חיים קשים מאוד"

מאמן נבחרת רוסיה החמיא ליריבתו, לאחר הניצחון הדחוק על אזרבייג'אן: "שיחקנו מול נבחרת מאורגנת עם מאמן מצויין"

נבחרת רוסיה התקשתה הערב (שלישי) במשחק הבית שלה מול נבחרת אזרבייג'אן, אך הצליחה לנצח בסופו של דבר 0:1 משער של רומן שירוקוב בפנדל בדקה ה-84.

בנבחרת ישראל עקבו אחרי המשחק וקיוו שהרוסים ישמטו נקודות, אך בסופו של דבר הנבחרת קאפלו הוכיחה הרבה ווינריות. המאמן האיטלקי של הרוסים, התייחס למשחק הקשה של נבחרתו ואמר אחרי המשחק: "ברור שהיה לנו הרבה יותר קל אם היינו כובשים מהמצבים שהגענו אליהם בתחילת המשחק. אולם, יש שתי נבחרות על המגרש. האזרים היו מאוד מאורגנים והקשו עלינו. יש להם מאמן מצויין והם היו יריב מאוד קשה".

קאפלו התייחס גם להישג של השוער שלו, איגור אקינפייב, שלא ספג בשמונה משחקים ברציפות ושבר את שיא כל הזמנים: "הוא אחד השחקנים הכי טובים שלנו. יש לו חלק גדול מאוד בכך שניצחנו את כל משחקי המוקדמות שלנו עד כה ולא ספגנו אפילו שער אחד.

אחרי ארבעה משחקים במסגרת הבית הישראלי, רוסיה מוליכה את הבית בגאון עם מאזן מושלם אחרי ארבעה משחקים והיא עם רגל וחצי במונדיאל 2014.

בצד השני, נרשמה אכזבה בקרב האזרים, שכמעט הצליחו לחלץ תיקו מכובד מהנבחרת הרוסית החזקה. ברטי פוגטס, המאמן הגרמני של האזרים, ביכה את חוסר המזל ואמר אחרי המשחק: "נלחמנו חזק מאוד, אבל רוסיה הייתה טובה מאיתנו. אני מברך את הרוסים על הניצחון שלהם אבל אנחנו לא מוותרים ונמשיך להילחם בהמשך הקמפיין".

על הפנדל שנשרק לטובת הרוסים לקראת הסיום: "לא ראיתי עדיין את ההילוך החוזר, אבל אני מכבד את השופט ואם הוא שרק פנדל אני לא מערער עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully