וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' יורו 2013: ספרד, גרמניה ואיטליה עלו, צרפת בחוץ

אלופי אירופה טיילו מול דנמרק, הגרמנים ניצחו 1:3 בשוויץ וגם איטליה, אנגליה ורוסיה עלו. נורבגיה הדהימה את צרפת עם 3:5

שלב הפלייאוף במוקדמות יורו 2013 ננעל הערב (שלישי) ובסופו גילינו מי הן שבע הנבחרות שהצטרפו לישראל המארחת בטורניר, שייערך בקיץ הקרוב. האלופה המכהנת ספרד תגיע אלינו, אחרי שניצחה 1:3 את דנמרק בחוץ והשלימה 1:8 בסיכום. גרמניה הצליחה לצאת מהבור במשחק החוץ מול שוויץ, כשניצחה אותה 1:3 ו-2:4 בסיכום המפגשים. אנגליה השלימה גם היא את העבודה עם 0:1 בחוץ בחוץ על סרביה. גם רוסיה עלתה אחרי 2:2 בבית מול צ'כיה והצטרפה לנורבגיה שהדהימה את צרפת 3:5 ו-4:5 בסיכום המפגשים. גם איטליה עלתה אחרי 2:3 על שבדיה ו-2:4 בסיכום המפגשים.

לואיס הולטבי שחקן נבחרת גרמניה הצעירה. GettyImages
היהלום של גרמניה נצץ. הולטבי/GettyImages

רוסיה - צ'כיה 2:2 (2:4 בסיכום המפגשים)

רוצים שם מסקרן שיגיע לישראל ביורו 2013? בבקשה. יש לכם את פדור סמולוב. הקשר ההתקפי של אנז'י מחצ'קאלה, שכבש צמד ב-0:2 על צ'כיה במשחק הראשון, כבש גם בגומלין שער אחד בפנדל כבר בדקה השישית והוביל את רוסיה לניצחון 2:4 בסיכום שני המפגשים. הצ'כים הצליחו לחזור למשחק ואפילו עלו ליתרון בזכות צמד של תומאש ואגנר (12 ו-64) והיו רחוקים רק שער אחד מעלייה ליורו, אבל תומאש קאלאס הורחק בדקה ה-75 והצ'כים ספגו שער שוויון מרגליו של יורי קירילוב בדקה ה-83. גם ואצלב קאדלץ ספג צהוב שני בדקה ה-87. רוסיה ביורו 2013.

שוויץ - גרמניה 3:1 (4:2 בסיכום המפגשים)

הנבחרת המארחת הצליחה להפתיע רבים כשהוציאה 1:1 במשחק הראשון בביי ארינה, אבל היום היא כבר לא הייתה יכולה לנבחרת המצוינת, שסיימה את שלב הבתים עם תשעה ניצחונות ותיקו. גרמניה עלתה ליתרון בדקה השמינית כשהגבהה של כוכב שאלקה לואיס הולטבי עברה את כל ההגנה וחדרה פנימה אחרי טעות של השוער המקומי, רומן בורקי. בדקה ה-20 הצליחה גרמניה לכבוש את השני כשהגבהה של הולטבי מאותו מקום בדיוק הגיעה לאחד משחקני שוויץ, שנגח את הכדור על ראשו של לאזה סוביך מגרויטר פירת וזה חדר פנימה וקבע 0:2. בדקה ה-45 הצליחו הגרמנים לכבוש את השלישי כשמסירת עומק של לואיס הולטבי מצאה את קארים בלארבי ברחבה. חלוץ לברקוזן פרגן למרכז ומצא את סבסטיאן פלטר. חלוץ נירנברג נותר חופשי מול שער ריק ובעט בקלות פנימה את ה-0:3. יוסיף דרמיץ' צימק בדקה ה-75 וקבע 1:3, אבל זו הייתה נחמת עניים.

שבדיה - איטליה 3:2 (4:2 בסיכום)

איזו דרמה ענקית קיבלנו באצטדיון בקלמאר. האיטלקים הצליחו לעלות ליתרון 0:2 בשלהי המחצית השנייה, מה שהיה נראה כמעלה אותם בקלות ליורו 2013, אלא שהשבדים הצליחו לחזור ולקבוע 2:2, אבל בסופו של דבר האזורי התעשתו והצליחו להשיג 2:3 ואת הכרטיס לטורניר הגמר.

לורנצו אינסינה (63) ואלסנדרו פלורנצי (71) העלו את איטליה ליתרון, מיקאל איסק (72) ואוסקר היימארקר (77) החזירו את השבדים לעניינים. צ'ירו אימובילה (83) הרגיע את האיטלקים וסידר להם את התוצאה המיוחלת.

שחקני נורבגיה הצעירה חוגגים. רויטרס
איזו הצגה. שחקני דנמרק חוגגים/רויטרס

נורבגיה - צרפת 3:5 (4:5 בסיכום)

איזו השפלה, איזו השפלה בשביל הטריקולור. צרפת הגיעה עם סגל מלא בכוכבים כמו יאן מ'בילה, אלכסנדר לקאזט, רמי קבאלה, רפאל וראן ואלייקים מנגלה, אבל התרסקה בצורה מביכה מול נורבגיה עם 5:3, תוצאה שמחקה את ה-0:1 שהשיגה במשחק הראשון.

הארמט סינג העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה ה-13 בזכות פנדל מוצלח, הבארד נילסן הכפיל את היתרון בדקה ה-19 ותומאס רוגנה הצליח לכבוש את השלישי בדקה ה-27 והעלה את נורבגיה ליתרון משמעותי בסיכום המפגשים. ז'וסואה גילאבוגי הצליח עוד לצמק בדקה ה-29, אבל שערים של אנדרס קונדארסון (57) וג'ו אינגה ברגט (66) סידרו לנורבגיה ניצחון ענק והשפלה גדולה מאוד לצרפת. לקאזט עוד כבש שער בדקה ה-84, אבל ספק אם זה מנחם מישהו בצרפת. לקאזט עוד הספיק לספוג אדום בדקה ה-86 אחרי נגיחה בפניו של אחד משחקני שבדיה, אבל דווקא מיד לאחר מכן הצליחו הצרפתים לצמק בזכות שער של אנטואן גריזמן בדקה ה-87 והחזיר את האורחת למשחק.

סרביה - אנגליה 1:0 (2:0 בסיכום)

הנבחרת של סטיוארט פירס לא מי יודע מה הרשימה במשחקי הפלייאוף, אבל הצליחה להשיג את התוצאה שרצתה בדיוק. אנגליה, עם ג'ורדן הנדרסון, ווילפרד זאהא וניית'ן דלפונסו בהרכב, הצליחה לנצח 0:1 משער של קונור וויקהאם בדקה ה-95 בחוץ מול סרביה הכישרונית ועלתה ליורו 2013 בזכות ניצחון 0:2 בסיכום המפגשים.

דנמרק - ספרד 3:1 (8:1 בסיכום)

אלופת אירופה המכהנת השלימה ניצחון כפול מוחץ על מארחת היורו הקודם לנבחרות צעירות, ותגיע לישראל כפייבוריטית הגדולה לזכייה. החלוץ רודריגו, שהבקיע רביעייה במשחק הראשון, קיבל הפעם מנוחה ובכך התפנתה הבמה לאיקר מוניאין ואלברו אסקס. קשרה של אתלטיק בילבאו הבקיע את הראשון בדקה ה-24, ואילו החלוץ הוסיף צמד בדקה ה-62 ובתוספת הזמן, אחרי שדנמרק כבשה את השער המצמק בדקה ה-90 של אנדרס כריסטיאנסן.

איקר מוניאין שחקן נבחרת ספרד הצעירה. Michael Steele, GettyImages
נתראה בקיץ הבא. מוניאין/GettyImages, Michael Steele

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully