וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "הסגנון של מוריניו לא ייזכר בהיסטוריה"

קשר ברצלונה חימם מחדש את הגזרה עם מאמן ריאל מדריד והוסיף: "אני מתגעגע לפפ, אבל טיטו הפתיע אותי עד עכשיו"

נבחרת ספרד תארח מחרתיים את צרפת בויסנטה קלדרון, ובינתיים התקשורת הספרדית עדיין עוסקת בהתחממות הגזרה בין ברצלונה לריאל מדריד. הבוקר (ראשון) מי שסיפק את התחמושת לכותרות העיתונים היה צ'אבי, שהתראיין ל-'רדיו קטלוניה' והעלה את ז'וזה מוריניו על המוקד.

"יש לי חיבה למוריניו, שהיה בברצלונה שלוש שנים", אמר צ'אבי. "אבל הכדורגל שלו הוא לא זה שאנחנו רוצים. הוא עוסק יותר בהשערות ותגובות ליריבה, ואני לא חושב שהסגנון שלו ייזכר בהיסטוריה".

לאחר מכן התייחס הקשר גם לסוגיית ליאונל מסי לעומת כריסטיאנו רונאלדו ואמר: "לאו הוא אולי אחד השחקנים הכי שקטים בחדר ההלבשה, אבל הוא אדם יוצא דופן. מספר אחד. עבורי הוא השחקן הכי טוב אי פעם, הוא עקף את כל שאר הגדולים בפער גדול, והמשחק שלו הרבה יותר חשוב מזה של כריסטיאנו".

לגבי השתלבותו של טיטו וילאנובה אמר הקשר: "פפ וטיטו הם מאמנים כמעט שווים, פרט לכמה הבדלים בנושאים טקטיים. בנוסף, גווארדיולה היה קרוב יותר לשחקנים באימונים, ו-וילאנובה יותר מרוחק. טיטו הפתיע אותי עד כה, הוא נראה מאוד מוכן, עם רעיונות ברורים לגבי הדרך לשמור על הפילוסופיה של המועדון. בלי לפגוע בו, אני עדיין מתגעגע לפפ, שהיה המודל שלי לחיקוי כשחקן וכמאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully