וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "פלקאו הוא פרי אסור עבורנו"

מאמן ריאל הבהיר שהוא לא מתכוון לפתות את כוכב היריבה העירונית והוסיף: "פחות אנשים אוהבים אותי מאשר את ישו"

ז'וזה מוריניו הוא לא ממש האדם הכי נערץ עלי אדמות. מאמן ריאל מדריד יודע היטב שהסגנון הייחודי שלו מקנה לו אויבים ושונאים לא מעטים ובראיון שהעניק בפורטוגל הוא מצא הקבלה מעניינת למצבו ואמר: "לא כולם אהבו את ישו, ואותי אוהבים אפילו פחות אנשים".

יחד עם זאת, למוריניו יש חוקים ג'נטלמניים מאוד ברורים בכל הנוגע לשחקנים של קבוצות אחרות. 'המיוחד' נשאל באותו ראיון האם ירצה לצרף את חלוץ אתלטיקו מדריד, הקולומביאני רדמאל פלקאו, שלא מפסיק לכבוש במדי הקולצ'ונרוס ואמש (שישי), אף הבקיע צמד במדי נבחרתו בניצחון 0:2 על פרגוואי.

מוריניו השיב: "הוא שחקן חשוב ביותר עבור היריבה שלנו, כמו שקון אגוארו היה. יש הסכם של חוסר אגרסיביות בין ריאל לאתלטיקו לגבי שחקנים, אז אני חושב שפלקאו הוא פרי אסור עבורנו. הוא שחקן פנטסטי ויש לי תחושה שהוא גם אדם נהדר, כך שאני שמח לראות אותו מצליח באתלטיקו".

המאמן הפורטוגלי נשאל כמובן גם על היריבה הכי גדולה של ריאל, ברצלונה: "התוצאות שלנו בשנתיים האחרונות מדברות בעד עצמן. התקרבנו עוד ועוד ועכשיו אנחנו באותה רמה של ברצלונה. זכינו בשלושה תארים גדולים בספרד בתקופה הזו. שברנו את הדומיננטיות של ברצלונה, דבר שרבים חשבו שהוא בלתי אפשרי".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully